Nový Renault Megane CC opět o trochu více odhalen (nové foto)

Renault si s virtuálním odhalením svého nejnovějšího přírůstku do rodiny Meganu dává rozhodně na čas, o čemž svědčí i druhá uvolněná fotografie. Ta nám ovšem na rozdíl od té prvé alespoň částečně odhaluje zadní část, která si vyžádala nejviditelnější změny. K novému snímku nám automobilka přidala i několik kusých informací - je definitivní, že Megane CC čeká oficiální světová premiéra 2. března na ženevském autosalonu a stejně jako předchůdce, bude i tato novinka disponovat pevnou skládací střechou s výrazným prosklením.

Spekulovat můžeme ještě o nabídce agregátů, která však bude zřejmě z větší části kopírovat nabídku pro sedan. Vrcholem by se pak měla stát jedna z přeplňovaných benzínových jednotek TCe s výkonem kolem 180 koní. Francouzské kupé kabrio se má po svém příchodu na trh (mimochodem vcelku dobře načasovaném) stát silným konkurentem Focusu CC a VW Eos. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Druhá grafika už alespoň něco opravdu odhaluje...
Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků