Typický francouzský přístup, místo vytrvalé práce a postupného zlepšování modelu raději spálit všechny mosty a tvářit se, že starý model není ani Renault a tlačit nové jméno s nadějí, že všichni zapomenou co byla Laguna za střep. Zoufalí lidé dělají zoufalé kroky, zoufalé značky jak vidno taktéž.
Vážený pane Kejble, patrně Vám chybí některé informace. Laguna byla vždy a to již od r. 1994 nositelem pokroku ve střední třídě. A to takového, že ikony typu Passat byly rázem ze dne na den historickým exemplářem muzea. A to doslova! Narážím na představení Laguny II v roce 2001, která přinesla do té doby nevídanou úroveň výbavy a jako první vůz na světě 5 hvězd Euro NCAP. Renault byl tehdy na vrcholu a poněkud nezvládl kvalitu. To také sám přiznal, což je sympatické. Pak nastartoval program vyjádřený ve sloganu Drive the Change. V něm byla vytvořena nová Laguna III. Její jméno bohužel zanikne, neboť zákazníci tvrdí, že i tato generace je poruchová. Přitom za její výsledky spolehlivosti by např. VW vraždilo. Další informace o historii Laguny na renaultclub.cz
Opel Insignie je typický francouzský auto? Kdybys o autech aspoň něco málo věděl, pak bys zjistil, že tyto dle tebe zoufalé značky jsou jaksi i v německu ;) V kolikati Renaultech vyrobených (aspoň) po roce 2010 si seděl? Tipuju 0.
Ano, Opel to udělal ze stejných důvodů, mizerná pověst Vectry byla vystřídána mizernou pověstí Insignie.
Od nového Clia se přístup Renaultu změnil, neměl jsem pro něj dobré slovo, ale jak to dělá ted se mi líbí. Laguna má špatné základy, je ji třeba zbořit.
Pivovar, který vyráběl patoky pod názvem "superpivo" je bude vyrábět i pod novým názvem "čuprpivo". Pár hejlů mu na to skočí, podělá se, pověst se stejně nezmění, ba naopak. Jsou firmy, které se dokáží zlepšovat, ale vždy je to postupný a vytrvalý proces, ještě nikdo se nezlepšil přejmenováním svého výrobku/modelu.
Lagunu 3 jsou dlouho zcela ignoroval, nyní zjišťuji, že vypadá sympaticky. Bez asistentů hlídání všeho, start/stopu, podle testů jízdně něco jako GT, což preferuji, možnost mít lepší audio, což není úplnou samozřejmostí, design osobitý, ale bez šíleností, dobrá cena...
Mám ji a dost dobrý
Tak rendlík fakt překvapil jak šel do sebe ..... pochopil, že svou prací to jméno laguna tak znehodnotil, že už nemá cenu v tom dále pokračovat a že už i kdyby to auto udělal naprosto bezkonkurenčně nejlepší skoro jako mondeo, tak by tomu už stejně nikdo nevěřil a všechno jeho upřímné úsilí by šlo vniveč. Takže to zkusí s novým jménem. Očekávám něco moderního, nějaké arabské větry, aby to bylo i perspektivní.
Na arabske vetry si zajdi do mesity. Jak tam neustale mlati hlavou o zem, musi to tam 'ventilovat' jako o zivot. :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.