Nový Renault Grand Scénic je oficiálně tady, i se sedmi sedadly

9 komentářů

jejda
27. července • 11:47

A čo rodiny s 3-mi deťmi? Renault Grand Scénic bol kandidát na kúpu, škoda. Nechápem že automobilky viac neponúkajú praktické rodinné autá, najlepšie s posuvnými zadnými dverami, čo je veľmi praktické na plnom parkovisku, aspoň deti neobijú susedné auto. Tých 3 sedačiek vzadu je veľká škoda. Ešte majú v ponuke Espace, ale cena 30 000 € je šialená! Tiež sa divím že majú v ponuke tak málo benzínových verzií, po skúsenostiach s dízlom v meste viac dízlak nechcem.

Petr
6. září • 23:38

S tema motorama je to obecne dost ulet - dnesni vyber jsou male objemy a nevelke vykony. A co se tyce benzinu, tak podle me je to je tragedie, Mam GS 2. generace s 2 litrovym benzinem a jizdni vlastnosti slusny, motor tahne pekne odspodu (na rovince pri klidne jizde jedu pri rychlosti 60 km klidne na 5 prevodovy stupen), pokud potrebuji dynamiku, dam za 3 a auto velmi sluzne akceleruje az do 130 km/h - spotreba na dlouhy cesty s plne nalozenym autem (6 lidi) 7,1l. Tenhle motor uz se do 3. generace nedaval a trend je nizsi objemy - udajne kvuli ekologii. Nicmene mam obavu, pokud bych mel 7 mistnyho GS a mel tam motor 1.4 l v benzinu, tak aby to trochu jelo, tak to budu muset tocit jako Niki Lauda svou F1. Proste aby maloobjemove motory davaly vykon, musi se tocit (a tudiz se vyznamne zvysi spotreba). Nevim, nejak me ten novej GS neuchvatil - ale treba to bude v realu lepsi, nez to vypada na obrazku. Jsem zvedavy na tu cenu, ale necekam zadnou lidovku. A 20'' kola - to budou pekne drahy gumy :-)

Jakub
25. května • 14:12

U nové generace VW Sharan/Alhambra jsem ještě pochopil změnu konceptu sedadel sklápěných do podlahy, kdy po sklopení vznikla rovná plocha vhodná i pro spaní. Tady není plocha ani rovná a není ani "vodorovná". To je prostě špatně :-/

Zelí
24. května • 20:31

Rendlík je zpátky. Parádní design. Skvělá práce designérů.

Tomáš
24. května • 11:45

Přesně tak, chystaný Grand Scenic byl v mém hledáčku. Ale to, že nemá vzadu tři samostatné sedačky je neodpustitelná chyba. Takže buď koupit současnou generaci a nebo se poohlédnout jinde, např. SMax...

kluc
24. května • 20:47

Já mám GS III už šestý rok a prostřední sedačku jsem ještě sklopenou neměl. A vyndanou snad jednou. Co jsem četl, tak se těch 3 samostatných sedaček vzdali kvůli upřednostnění většího pohodlí a prostoru.

Honza
26. května • 7:14

Opravdu nepochopytelný nesmysl. Já sedačky sklápím individuálně poměrně často, relativně často i vyndavám, nemluvě o individuálních posouváních každé sedačky zvlášť. Například při cestě na hory, dvě děti setí v autosedačkách na krajních, prostřední sedačka je vyndaná místno ní jsou lyže perfektně zabezpečené přivázáním za úchyty pro vyjmutou sedačky. Toto řešení nová verze znemožňuje. Takže taky měním značku.

aaabbbccc
24. května • 13:12

Taky tak ...Ked dosluzi sucasny GS III, tak ako nastupcu vidim VW Touran.

jt
24. května • 11:17

Jakožto velmi spokojený majitel současné generace jsem byl velmi zvědav na podobu té nové. A rozhodně nejsem zklamán. Co ale považuji za nepochopitelnou chybu, je dělení zadních sedadel. Současná variabilita s třemi sedačkamy je skvělá a využívám ji neustále. Vyndavání celých sedadel asi není to bez čeho bych se neobešel, ale nemožnost sklopení prostředního sedadla samostatně je obrovská chyba, která mne bohužel povede při výběru příštího auta ke konkurenci. Nechápu, že to v Renaultu nevidí. Kdyby tam byl aspoň tunýlek na prostrčení lyží. Uvidíme, jestli negativní ohlasy nedokáží ještě pohnout ledy a do výroby se něco nezmění.

Doporučujeme

Články odjinud