Nový Renault Espace má české ceny. Základ stojí 769 000 korun

Renault uvádí na trh nové MPV Espace a nyní představuje jeho český ceník. Základní provedení s motorem 1.6 dCi o výkonu 96 kW ve výbavě Life koupíte za 769 000 korun. Nejdražší verze nového Renaultu Espace s motorem 1.6 dCi Twin Turbo začíná na 1 059 900 korunách.

Retro | Video | Kombi | Fascinace | Renault

Renault Espace (1984): zakladatel evropské tradice

Základní výbava Life obsahuje třeba panoramatickou střechu, parkovací senzory vpředu i vzadu a multimediální systém. Druhý stupeň výbavy Zen má třeba možnost volby jízdních režimů a připlatit si můžete i za adaptivní podvozek. Ten je standardně v nejvyšší výbavě Initiale Paris.

Nejvyšší výbava má také standardně pouze automatické převodovky, což je v případě MPV zajisté rozumná volba. K jedinému benzínovému motoru 1,6 l s turbem a výkonem 200 koní dodává Renault sedmistupňový dvouspojkový automat, diesel 1,6 l se dvěma turby má šestistupňovou dvouspojkovou převodovku. Ceny jednotlivých motorizací a stupňů výbavy vypadají takto:

  výbava Life výbava Zen výbava Initiale Paris
1.6 dCi 130, 6 Man 769 000,- 819 900,-  
1.6 dCi 160, 6 AT   919 900,- 1 059 900,-
1.6 TCe 200, 7 AT   869 900,- 1 009 900,-
Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2010
Stav: 117 453 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 130 119 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 152 372 km
Cena: 40 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 10 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků