Nový Renault Clio Grandtour stojí tak akorát - 245 900 korun

38 komentářů

Ivan Hovorka
19. července • 22:28

Budete asi překvapeni, ale motoricky je nejlepší Maserati a druhý je RENAULT...che, che !:-)

Petr Mazúr
10. prosince • 9:15

Vážení pánové, vy všichni co zde kritizujete, rád bych Vám poukázal na pár nových poznatků o Renault Clio Grandtour Advantage 1.2 . Auto je krásné , po dvou letech výroby vyzrálé a přesně se hodící na české a moravské cesty. Tichý chod motoru a perfektní výbava ( tempomat, media, klima, pření okna v el., denní svícení, mlhovky ) a to vše za 255.000 Kč, o tom si nová krabice zvaná ŠKODA FABIA III 1.0 může jenom nechat snít....

emil slovensko
18. března • 8:53

ahojte som majitelom clia grandtour a chvalim..cital som recenziu test a pan redaktor tam pisal spotrebu na dialnici pri 130 a nalozenom aute 9l/km..blbost....ja som mal spotrebu 6,8 litra bratislava puchov a spet plus 50km po meste..pri 125km/h spotreba bola 6,2 litra a taku mam spotrebu na kratke trasy cez zimu..mam najazdene 30.000km a je to overene...ja som presedlal z megana ľ na clio a som spokojny...aj priestorovo staci..da sa vela o tomto aute pisat ale fabia isto nie...

Petr Mazúr
18. března • 9:48

Děkuji za názor, který je i můj, sice mám auto jen 3 měsíce a stále jej zajíždím, nicméně jsem z něj nadšený....

Fred
16. července • 13:20

Poradíte mi jestli je lepší nosič na kolo na střechu nebo na kouli? jaké jsou vaše zkušenosti?

Tom
17. července • 14:39

Pokud máte klasické kolo, tak na střechu kolo není tak špinavé, ale pokud máte elektrokolo, tak to na střechu nedáte kvůli váze, pak potřebujete nosič na kouli.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Fred
20. července • 9:49

Nemám elektrokolo, takže asi koupím ten na střechu, poradíte mi někdo kvalitní?

Erik
23. července • 11:06

Stešní nosič na kolo mohu doporučit, mám ho už 7 let https://www.neumax.cz/nosic-jizdnich-kol-thule-... ...

Janek
30. března • 10:28

Pokud porovnám nejlevnější pořízení největšího konkurenta výběhovou Fabia Combi Fresh Active a novinku Clio Grandtour Authentique ve stejném výkonu a výbavě jsem na cenách vč. klimatizace:Clio Grandtour 1,2 16V 55 kw Základní cena: 245 900 Kč
/vč. klima/ 265 900 Kč
Výbava v sérii:
5 let záruka/ 100 000 km /fabia nenabízí/
LED denní svícení /fabia nenabízí/
+
ESP, assistent rozjezdu do kopce, ASR protiskluz. system,palubní počítač, Halogenové světlomety s dvojitou optikou, deaktivace airbagu, tempomat, boční lišty, elektr. zrcátka vyhřívaná, dálkový centrál v kartě + tlačítko star a stop, Fabia Combi 1,2 53 kw Základní cena: 239 900 Kč
/vč. klima/ 239 900 Kč
Výbava příplatková:
Deaktivace airbagu 1 700 kč, Halogen. světla 2 200 kč, tempomat 9 300 kč, prodloužená záruka / pouze 4 roky -120 000 km / 6 300 kč, ESP + assistent rozjezdu 17 000 Kč, Elektr. zrcátka + dálk. centrál 8 100 Kč, boční lišty 1 200 kč, tempomat 9 300 kč
KONEČNÁ CENA Fabia Combi: 295 000 Kč !!!!!
Ptám se co je opravdu drahé?
Nové Clio Grandtour to opravdu není!:-D Lide český počítej své peníze a nenech se oblbnout!

Janek
29. března • 13:40

Nové Clio je skvělé.Zkoušel jsem i motor 0,900TCE TURBO 90PS a je to žihadlo;-) Jen pro představu Megane 1 generace se prodával, jako rohlíky na krámě a nabídka motorů byla 1,4 8V 75k a 1,6 8V 90k. Nevidím jediný důvod, proč by mělo být 90k pro vůz Clio málo, jak někteří tvrdí a píšou.Mě se ten motůrek velice zamlouval.A vnitřní pohodlí, přístrojovka a hlavně super sedadla nemají chybu.I když je pravda, že na zadních sedadlech je místa málo.Ale tahle kategorie prostě není pro lidi co budou jezdit v 5 ti lidech.Ani nikdy nebyla.Clio bylo v zadu vždy malé a každé v této třídě je. :-)

Jim
29. března • 13:13

Není to ošklivé, ale Grand Tour bych s tím podniknout nechtěl. Na lítání po městě dobrý.

Peťan
29. března • 11:17

Souhlasím, Clio Grandtour je fakt krásný auto.
Ale s čím mám problém je cena, ta je fakt přestřelená!!!
Jak u hatchbacku, tak u kombi, které z něj vychází.
305 tis za Expression, 0.9Tce + ta červená metalíza, to je fakt moc

Libor
29. března • 8:34

Rád opravuješ? Kup francouze.Chceš jezdit? Kup škodovku. I trh to tak ukazuje, že škodovka vládne trhu ;-)

Petr
29. března • 10:47

Víš o autech úplné hovno.Zeptej se majitelů vozu Renault 8 let zpátky, jak jsou zpokojení.Budeš se divit! Zeptej se majitelů Dacia.Budeš se hodně divit.Škoda se může jen učit.Bez VW jsou ve světě velké nechtěné nic a nebýt VW kterej jim dává technologie, tak dnes ještě vyrábí Favorita.Kdo kupuje škodovku podporuje a živí jen a jen nenažrané němce a německé firmy a jejich ekonomiku.
Co vím tak kvalita značky škoda = plné dílny motorů TSI, nasraní zákazníci modelů fabia 1 i 2 gen., naprosto totální průserová poruchovost Superb generace 1, TDI turba u octávií 1 a 2 generace, romster katastrofální dílenské zpracování atd atd atd. Jen se zeptej... A za ty nehorázné prachy v trochu vybaveném voze škoda, bych čekal mnohem více. Váš trapný slogan made in germany je dávno směšný!!! Dnes dělá poctivěji číňan, rumun, rus nebo turek než nějaký němec.Jinak by asi ten váš VW nevyráběl v číně B-]:-P:-P Na rozdíl od Renaultu!

petr
3. května • 21:44

...nauč se česky, rusáku !

Jarmil Vodomil
29. března • 15:21

Krásná hříčka slov: ...zeptej se majitelů vozu Renault 8..., co já se v ní našukal, dokonce i naší tělocvikářku. Zlatý časy už jsou dávno pryč.

kukol
29. března • 9:12

Renault je v prodejích v Evropě na 2. místě hned za VW ty komiku. O spolehlivosti Renaultu si může koncern snad kromě Audi nechat jen zdát. Podívej se na statistiky spolehlivosti (TUV, francouzské STK, ADAC, DEKRA, AutoPlus) a přestaň papouškovat hospodské žvásty pepíků s octou tdi.:-)

Petr
29. března • 10:48

tak tak.Pravda je jinde ne u chlastu v hospodě :-))

Jirka
29. března • 9:05

No vidím , že pán je odborník. Pryč jsou doby zlaté Octavie TDI a 1.6 , to auto bylo držák . Máme v rodině jak octavie , superba a fábku , ale také Lagunu III a clio III . A neslyšel jsem , že by ti co mají rencky nějak brečeli . Ale škodováci pořád něco řešej, PDF filtr, setrvačník ,řídící jednotky a alektroniku obecně.

Lee Iacocca
29. března • 0:14

Renó blijó:-D:-D:-D

Lee Iacocca
29. března • 0:13

Jsem zvědav kdy se ten pochromovaný plast na boku na dveřích začne loupat. Myslíte, že je to tam přišroubované nebo to drží na plastových nýtech?

Petr
29. března • 10:32

Ty seš idiot to se musí vidět.... Asi máš značku Škoda ne, že ti plandá plast pod motorem a nejde ani zamčít :-)))) Nebo, že by jsi měl nějaké koupené na benzínce a sám jsi si je lepil? To spíš :-))) :-O

Lee Iacocca
30. března • 18:03

Vy jste všichni nebetyční kokůtci, už vám nikdo nedal dlouho přes držku, co?

Ota
29. března • 8:07

na plastovych nytech .. ma to takhle na berlingu .. po pulroce to zaclo klepat .. servis, ze s tim nemuze nic delat .. takze se tam pekne dostava pisek s vodou ... francouzi umi prenaset napady odvedle, ale jejich realizace je tragicka ...

kukol
29. března • 9:08

Proto je dnes Renault dle statistik s Mazdou nejspolehlivější značkou v mainstreamu. A ta kritika ochranných lišt na dveřích je směšná. Renault tyto lišty standardně dává na všechna auta a problémy s tím žádné nejsou. Problémy s tím mají asi jen ti, kteří na autech nemají, protože ty jejich značky šetří, kde se dá. Navíc Berlingo asi od Renaultu nebude. Znalec se hned pozná.:-)

Dejv
25. května • 9:28

A můžete mi osvětlit, dle kterých statistik je Renault nejspolehlivější značkou v mainstreamu? Podle TÜV se Renault většinou pohybuje ve druhé padesátce a dost často na jejím konci. Jmenované Clio v reportu za rok 2013 lehce ztrácí i proti proklínané Fabii. I podle dalších statistik Renault jako značka patří spíše k průměru až lehkému podprůměru (J. D. Power, Warranty Direct) a jediným úspěšnějším vozem zůstává Twingo (velmi dobré výsledky v testech ADAC, dle TÜV opět žádná hitparáda).Pravda je, že konkurenční Škodovka jde po stránce kvality stále více do kopru a Renault Clio už je, s přihlédnutím k ceně, více než zdatným konkurentem Fabce a zajímavou volbou pro rodinné auto obecně.

PtakopyskPerry
29. března • 8:06

a tve zkusenosti jsou "kecy ze tridy ZS" ..tipuji, ze ridicak ani nemas a jedine co jsi kdy ridil je tatuv favorit ;) jinak nevim kde jsi prisel na to, ze to nepojede.. jen namatkou z doby minule R19 1.8 16V (99kW), Clio Williams (110kW), Laguna 3.0 V6 (cca 150kW) ... vsechny dodnes jezdi a rekl bych, ze svym majitelum delaji jen radost ;) B-] ostatne, kdo jednou francouze mel, koupi ho znova, kdo ho nemel bude remcat :)) .. btw, mel jsem peugeota, citroeny dva a ted jezdim v kosoctverecku ;)

PtakopyskPerry
29. března • 7:55

Asi mas hodne velky komplex vid? ;) oloupavani plastu na madlech je specialitkou spise koncernu VW. To, ze jsi francouze natoz Renaulta nekdy tezko ridil se bavit nebudeme, jinak by z tebe nepadaly takove bludy. Renault nejen, ze ma nekolik aut roku, napr Megane, ale ma taky nekolik nejrychlejsich aut v segmentu. Renault sport ti asi nic nerika, nemuze, by jsi nepsal takove blbosti. Jen se podivej jak napr nove GTI golf zaostava, na nurburgringu to je vic nez pul minuty :) chytroline..

Lee Iacocca
29. března • 0:05

kolik to tak ujede kilometrů?

james
28. března • 20:22

cele to vypada ako koberec, taky zle vytepovany... no a nadavaci na octu o vozeni vzduchu, ktorych poznam a su to najcastejsie majitelia kdeakych francuzov prisli o argument, snad ze by ten koberec vozili vzdy sebou :)

veto
31. března • 23:38

ja rozhodne o octe nehovorim ze ti ludia vozia vzduch. Lebo to si myslia len ti , co tu octu vastnia, my ostatni dobre vieme, ze octa tych 600l ma podvodom, kedze realne ma max 500l a aj to s odretymi uami ( ja tipujem tak 470l)
Provnaval som to s pezotom 407sw, ktory ma papierovych 450l, octa2kombi ma 605l.
v reale 407 pozdlzne ( tj ked stojis pred iufrom tak na hlbku) o 10cm viac, na sirku cca rovnako (octa2 ma medzi blatnikmi o cca 4 cm menej, vzadu o cca 4cm viac) a na vysku octa 2 o cca 7cm viac. Priehradky na bokoch neratam (tie ma 407 vacsie)
Takze ak nadrziavam oktavii, tak viac ako 500l nema, mozes si to kludne porovnat s hociktorym autom.

X1
28. března • 20:45

Dost trapny pokus o vtip.

james
28. března • 21:25

je to moj nazor, neviem kde si vycital, ze malo ist o vtip

Skyline
29. března • 9:23

To jako ctu spravne, ze kdyz ti dal nekdo moznost nevypadat jako uplny hlupak tim, zes mohl rict "jo jo, jen jsem vtipkoval", tak se misto toho do toho hnoje nadsene zahrabavas jeste hloubeji?:-D:-D

james
29. března • 16:55

som nevedel ze by som mal ospravedlnovat svoj nazor aby mi ho nejaky pakos tvojho kalibru odobril.. tie minuska davaju max traja ludia, kludne nech si tu nad tym onanuju, na krase to tomu autu aj tak neprida

Jirka
28. března • 18:45

Krásné auto.Se může jít hnusná Fabia zahrabat.Clio prostě TOP1 v tomhle segmentu.Francouzi smekám.Sen pro mladé rodiny.

Lee Iacocca
29. března • 0:09

Opravdu krásné, za rok takový design vyjde z módy.

Petr Mazúr
14. ledna • 7:04

Noc vidíš Lee nevyšel z módy a jeho prodeje v Evropě vloni stouply o 8%, za to Škoda FABIA se nedostala ani do TOP TEN, kde Clio zabralo 3. příčku a tak jsme si jej dali se ženou pod Stromeček a Fabii dali do šrotu :-)

Doporučujeme

Články odjinud