Nový Peugeot 308 u nás startuje s cenou 279 900

Jedním dechem je ale třeba dodat, že jde o cenu z akčního ceníku, který nabízí plošné slevy okolo 50 000 Kč a jehož platnost je uvedena „do odvolání“. Nový Peugeot 308 se pyšní novými tvary, využívá nejnovější mikrohybridní soustavu e-Hdi a optimalizuje spotřebu a emise CO2 až na 98 g/km. Nové linie modelu Peugeot 308 důmyslně přebírají aktuální designové prvky značky. Tvary karoserie kopírují obrysy mechanických částí. Vzhled všech tří verzí karoserie (sedan, kupé kabriolet CC i kombík SW) se tak vyvíjejí směrem k technologičtější eleganci, jejímž vyjádřením jsou přední světlomety s LED diodami nebo zadní světla s červenou světelnou lištou kolem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Peugeot 308 bude k mání ve výbavových stupních Access, Active, Sportium, Allure a GTi, přičemž ta základní rozsahem standardní výbavy odpovídá pořizovací ceně, nicméně obsahuje třeba klimatizaci, elektrické ovládání předních oken, dálkové centrální zamykání nebo rádio s přehrávačem CD a MP3. Nabídce zážehových pohonných jednotek dominují konvenční čtyřválce 1,4 a 1,6 VTi ve výkonových verzích 98, resp. 120 koní (72 a 88 kW), těšit sed ale můžeme také na přeplňované agregáty 1,6 THP s výkony 156 a 200 koní (115, 147 kW, od 399 900 Kč).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nejlevnější diesel 1,6 HDI (od 329 900 Kč) dosahuje výkonu 92 koní (68 kW), který je u hospodárné varianty 1,6 e-HDI (od 399 900 Kč) zvýšen na 112 koní (82 kW). 150 koní (110 kW) pak dává špičkový „dvoulitr“ 2,0 HDi nabízený výhradně v kombinaci s výbavou Allure za ceny od 499 900 Kč (uvedené ceny jsou včetně DPH a pocházejí z akčního ceníku). 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

Peugeot 508 1.997
Rok výroby: 2012
Stav: 122 512 km
Cena: 225 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 102 964 km
Cena: 164 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 155 150 km
Cena: 120 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 66 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků