Nový Peugeot 308 poprvé na živých fotkách

Autosalon ve Frankfurtu bude velmi důležitým pro automobilku Peugeot. Ta zde představí novou generaci modelu 308, která už teď hrdě hlásí, že hodlá důkladně zatopit populárnímu Volkswagenu Golf. Na světě už jsou první oficiální fotky, ty dnes můžeme doplnit také snímky pořízenými přímo na ulici.

Design | Premiéry | Peugeot

Nový Peugeot 308 bude lehčí o 140 kg. Zde jsou první fotky

Jak bylo napsáno dříve, nová 308 bude dlouhá 4,25 m a vysoká 1,46 m. Jako základ posloužila nová platforma EMP2, díky které se podařilo ušetřit až 140 kilogramů. V interiéru je patrná inspirace modelem 208 a kromě jiného tím pádem nebude chybět ani přístrojový štít umístěný nad volantem. Ve výbavě pak najdeme třeba i head-up displej. Zavazadelník zvládne až 470 litrů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Auto Plus

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 162 415 km
Cena: 110 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 139 809 km
Cena: 144 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 54 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků