Nový Peugeot 308 opět na scéně

Francouzská automobilka Peugeot představí na letošním autosalonu ve Frankfurtu novou generaci modelu 308. Novinka bude stát na platformě EMP2 a podle neoficiálních informací by měla být také výrazně lehčí. Hmotnost základní verze bude necelých 1300 kg, jiné zdroje slibují dokonce 1100 kg. V nabídce motorizací se objeví naftová jedna-šestka, dvoulitr nebo také benzinový tříválec a dočkat bychom se měli i hybridní verze osazené pohonem HYbrid4.

Technika | Peugeot | Citroën | Hybridy

Hybrid4: hybridní čtyřkolka podrobně

Jak bude nový Peugeot 308 vypadat, to naznačují poslední dva ne příliš kvalitní obrázky, o které se postarali kolegové z francouzského magazínu Auto Plus. Na téma nového francouzského hatchbacku ještě můžeme doplnit poznámku o tom, že by se nemělo měnit označení. Také nová generace zřejmě ponese jméno 308. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zdroj: Automonthly
 

Peugeot 407 2.7
Rok výroby: 2009
Stav: 114 003 km
Cena: 140 000 Kč
Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 84 078 km
Cena: 135 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 48 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků