Nový Peugeot 308 bude lehčí o 140 kg. Zde jsou první fotky

Jak Peugeot o víkendu slíbil, tak se také stalo. Po několika málo detailech tu máme první galerii, díky které si můžeme prohlédnout novou generaci modelu 308 ze všech stran. Vůz je dlouhý 4,25 m, na výšku pak měří 1,46 m. Jak už bylo napsáno dříve, coby základ posloužila nová francouzská platforma EMP2 a díky ní bude nová konkurence pro Volkswagen Golf lehčí až o 140 kilogramů.

Testy | Volkswagen | Volkswagen Golf

Test Volkswagen Golf 1.2 TSI – důrazná odpověď pana Winterkorna

V interiéru najdeme prvky společné s Peugeotem 208. Nechybí samozřejmě přístrojový štít posazený nad volantem, automobilka slibuje také nový multimediální systém nebo dokonce head-up displej. Do zavazadelníku naložíte v základním uspořádání 470 litrů.

Testy | Zajímavosti | Technika | Palivo | Peugeot | Design

Test: Peugeot 208 1,6 VTi Allure - vrchol nabídky v praxi

Použité motory Peugeot ještě přesně nespecifikoval, nicméně dá se očekávat paleta zahrnující známé jednotky začínající na jedna-dvojce o výkonu 82 koní, přes jedna-čtyřku a jedna-šestku HDi až po přeplňovanou 1.6 THP. Poprvé se druhá generace Peugeotu 308 ukáže na autosalonu ve Frankfurtu. 

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků