Nový Peugeot 108 zná svou českou cenu. Je dražší než Aygo

Nový Peugeot 108, který sjíždí z výrobní linky kolínského závodu TPCA, stojí od 223 900 korun. Za to dostanete základní výbavu Access a tříválec 1.0 VTi o výkonu 51 kW (69 k) s manuální pětistupňovou převodovkou.

Základní výbava už má ale čelní, boční i hlavové airbagy, ABS i ESP, denní světla z LED, palubní počítač nebo třeba nárazníky v barvě karoserie. Za centrální zamykání s elektrickým stahováním předních oken si připlatíte 10 000 korun a za klimatizaci 15 000 korun.

Video | Hatchbacky | Premiéry | Design | Peugeot | Toyota | Citroën | Ženeva 2014

Toyota Aygo, Peugeot 108 a Citroën C1: kolínský trojboj podruhé

Dva vyšší stupně výbavy už tyto prvky mají v ceně. Ve výbavách Active a Allure si také můžete připlácet za různé polepy a barevné kombinace. Příplatek za pětidveřové provedení je 5000 korun v případě litrového motoru, u dvanáctistovky pak osm tisíc.

Pro litrový motor je k dispozici i robotizovaná pětistupňová převodovka ETG za rozumný příplatek 18 000 korun. Pokud chcete verzi 108 Top! se shrnovací látkovou střechou, připlatíte si 30 000 korun.

modelAccessActiveAllure
1.0 VTI 5 MAN223 900 Kč253 900 Kč280 900 Kč
1.0 VTI 5 ETG 271 900 Kč298 900 Kč
1.2 PureTec 5 MAN 265 900 Kč292 900 Kč

 

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků