Nový Passat B7 konečně i u nás, také české ceny jsou nižší než dosud

87 komentářů

foxy
17. listopadu • 21:50

rozhodně ne slušného poctivého člověka

foxy
17. listopadu • 21:57

Passat je odporné satanovo auto, vůbec VW je symbol zla a temných sil ! Tyto auta používají mafiáni, celebrity, tuneláři, bohaté luxusní prostitutky a pasáci, podnikatelé a pochybní zbohatlíci.

g
17. listopadu • 23:55

Tesim se na dobu, az budeme vsichni jezdit pouze s VW;-)
Ty auta jsou opravdu nejlepsi a my vsichni stejne prumerni...
Proc vlastne neslavi zalozeni firmy??? :-D

Matty
19. listopadu • 10:25

Řeknu to asi takhle - měl jsem 2 Passaty a nikdy více, nyní Mondeo a jsem spokojenej parchant

TECH
19. listopadu • 23:54

Jako vojjjjetý že jo.;-)

Pavel
17. listopadu • 18:25

Někdo tady srovnával ceník Modeo vs. Passat. Je dobré se podívat za, co ty ceny jsou...Mondeo má za nižší cenu lepší výbavu. Passat je nejprodávanější ale cenu snižuje protože ví, že konkurence je silná. Passat je bezpochyby kvalitní auto. Ale tvrdit, že drtí konkurenci nebo nabízí výrazně víc je nesmysl. Co nabízí, co konkurence nemá? A dle mého vkusu je nový Passat horší než snad věškerá konkurence. Mondeo, Insignia, Mazda 6 atd. jsou podle mě mnohem hezčí auta.

Pavel
17. listopadu • 18:46

jen tak pro srovnání:Passat 2.0 TDI 103KW a Mondeo 2.0 103KW. 646 100,- vs. 629990,-jsou to aktuální ceny s tím, že u VW pujde více jít s cenou dolu.Výbava Mondeo:ESP a ABS, TCS a EBA, 7 airbagů
• Klimatizaci
• Stereorádio/CD
• Elektricky ovládaná přední okna
• Elektricky ovládaná a vyhřívaná
vnější zpětná zrcátka
• Dálkově ovládané centrální
zamykání
Duální automatická klimatizace
(DEATC)
• Elektricky ovládaná přední a zadní
okna
• Sedadlo řidiče s elektricky
nastavitelnou výškou
a nastavitelnou bederní opěrkou
• Kůží potažený volant a hlavice řadící
páky
• Přední mlhová světla
16” kola z lehkých slitin
• Sony
• Tempomat
• LED světla denního svícení
• Automatické stěrače s dešťovým
senzorem
• Vnitřní zpětné zrcátko
s automatickým zatmíváním
• Informační displej Convers+
• Vyhřívané čelní sklo a trysky
ostřikovačůproti tomu VW nabízí:
manuální klima,
Tempomat za příplatek,
elektricky ovladané sedadla za připlatek,
kůže volant za připlatek.Byl to jen letmý pohled do ceníku mohl jsem se splést...ale jen to dokazuje, že stejně vybavené mondeo bude levnější. ale samozřejmě nejde jen o cenu. VW upřednostňuje pohodlí ale pro řidiče, který si rád jízdu užije bude Mondeo lepší. prostě každá značka má něco.a nový passat je pokračování tradice...

Toper
17. listopadu • 18:51

Místo vypisování ceníku a konfigurátoru, bys mohl zkusit něco na téma: "proč se těch Passatů v Evropě prodá více, než čehokoli jiného". ;-)

Pavel
17. listopadu • 19:05

protože VW má lepé zvládnutej fleet. Firmy dlouhodobě kupují Passat. stejně jako v ČR i jinde. to samé škoda - služební auto je prostě oktávka..to je určitej standard. nikdo netvrdí, že je to krám, který nemá smysl kupovat. Jen konkurence nabízí stejnou kvalitu často za lepší cenu. A o cenu jde až na prvním místě...proč by VW snížilo ceny? nikdo neprodává levnějí než musí....

Shimi
17. listopadu • 19:33

to Pavel:" Jen konkurence nabízí stejnou kvalitu často za lepší cenu. A o cenu jde až na prvním místě..."Už jsem to jednou psal Zelímu, ale pro tebe to specielně zopakuju.Renault Laguna - 2.0 dCi 110 kW = 540.000,-Je to konkurence Passatu? Je. Má výbavu lepší jak Passat? Má. Má výkonější motor jak Passat? Má. Rozdíl v ceně propastných 100.000,- a jelikož jde, podle tebe, v první řadě o cenu, tak by se mělo po Laguně jenom zaprášit. Jak je možný, že se tak neděje? ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pavel
17. listopadu • 21:48

neděje se tak protože jde o cenu to, co dostaneš. Francouzská auta mají špatnou pověst. A proto se neprodávají...musí se podbízet cenou. Ford v evropě nabízí velmi kvalitní auta...a i prodeje tomu odpovídají, že...;-)A co nabízí víc? podle mě vzhled - to je hodně subjektivní samo...Ale současný design VW je podle mě nejprůměrnější design, jaky si lze představit. Ale VW razí cestu stačí uspokojit...nenadchnout. Jediné auto, které mu to sluší je VW Polo.Pak taky nabízí pocit, že auto řídí řidič a ne ono samo:)

Toper
17. listopadu • 22:37

Špatná pověst francozských aut? Je Francie ještě pořád v Evropě? Nebo se někam přestěhovala? pozn. ve Francii je nejprodávanjěší značkou Renault, následovaný tuším Peugeotem a Citroenem. A pětašedesátimilionový trhn není zrovna k přehlédnutí. ;-)Tak to zase skončilo u toho, že se ti VW prostě nelíbí. A přitom to stačilo rovnou napsat. ;-)

Toper
17. listopadu • 19:16

O fleetech a passatu jsem psal výše, zdá se, že je tomu přesně naopak. Octavia je segment C, ta Passatu nekonkuruje. Znovu se tě ptám, zkus odpovědět, proč se těch Passatů prodává nejvíc? Když není ani nejlevnější, a ty sám tu prohlašuješ, že konkurence je levnější a lidi slyší v prvé řadě na cenu, ani nejpěknější a dokonce se nekupuje převážně ani do těch fleetů.
jinak pochybuji, že by konkurence nabízela lepší kvalitu. To by mne zajímalo jaká a v čem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pepa
17. listopadu • 19:42

Rohlíků se také prodá dost a co?Bulvár je také nejčtenější a co?Dokazuzuje to kvalitu?Ne.Kvalita není pro stádo.

Toper
17. listopadu • 19:47

Zkus argumenty, pane rohliku. ;-)

WinDiesel
17. listopadu • 21:09

Průměrný věk typického soukromého německého zákazníka - 53 let..... :-D

Toper
17. listopadu • 21:17

A tímto si chtěl říct co?
Že jako od pětatřicetiletého jinocha peníze nesmrdí a od chlapa před důchodem ano? Pánové, jde o prodeje, všem - nejen VW. ;-)

Pepa
17. listopadu • 20:53

To je holý fakt.;-)Neber toho Pasata tak vážně,vždyť je to obyčejný mainstream,žádné auto snů.

Toper
17. listopadu • 21:16

Ale pánové, mě je Passat u zadnice, nikdy jsem ho neměl, jeho koupi neplánuji, ale narozdíl od vás, jsem schopen rozklíčovat jeho vysokou prodejnost.
Vy se tady akorát dohadujete nad tím, jestli za to může všemocný pekelný marketing, stádovitost kupců, fleety, nebo jeho ceny. ;-)Znovu musím opakovat, není to žádný obyčejný mainstream, je to komplexně pojatá značka, která nabízí nejvíce. To stojí za jeho úspěchem. ;-)

kamil
18. listopadu • 20:33

Nabízí nejvíce čeho? Nejdříve jsi přišel s teorií, že má největší nabídku motorů, převodovek apod. Když jsem ti vypsal, že konkurence nabízí totéž, takj si začal tvrdit, že má lepší pokrytí výkonů, což jsem ti opět vyvrátil atd.
Doteď jsi neuvedl co nabízí Passat tak významého navíc než konkurence mimo prázdné a otřepané fráze.

Shimi
18. listopadu • 21:00

to Kamil: A není to jedno? Změní to snad nějak situaci na trhu? Passat bude dál jedničkou a ty s Pavlem tady budete neustále řešit jedno a to samé. O pár řádků výše jsem ti udělal srovnávačku mezi Passatem a Insignií. Ve dvou případech je Passat dokonce levnější a v těch dalších dvou je nepatrný rozdíl. Pokud s tím Opel něco neudělá, tak už tuplem Insignii lidi kupovat nebudou. Proč? Běž se zeptat zákazníků VW, oni ti to rádi vysvětlí. Zřejmě jim je úplně u zadku, že konkurence nabízí " totéž ". A ty to jednoduše nedokážeš překousnout.P.S.: O co ti, Kamile, vlastně jde? Co se nám tady snažíš celou tu dobu sdělit?

Zelí
18. listopadu • 21:58

Když vytahuješ insignii, tak to sis pěkně naběhl. Opel udělal insignii jako kompletní zrcadlo passatu. Nechtěl vůbec nic vymýšlet. Zcela rezignoval na své předchozí výtvory. Je to naprosto zrcadlová nabídka passatu. Uspořádání, tvary, rozměry, motory, pohony.... Jako jediný z konkurentů to udělal kompletně i s pohonama 4x4. Je to investičně velice hazardní hra, která se mu může vymstít. Jen v rozměrech trochu přestřelil, ale má to logiku podobnou jako u mondea. Pro opel i pro ford jsou to vrcholy jejich nabídky oni nemají nic nad tím. Takže to udělali větší. Je otázka, jestli to už není pro zákazníka, který v něm většinou jezdí sám, zbytečně velké.
A to že nabízí konkurence totéž je jenom známkou toho, že i pro ně je nabídka VW etalon a přiznali tím, že nic lepšího nevymyslí.

Shimi
18. listopadu • 22:17

to Zelí: Ty mi na začátku řekneš, že jsem si naběhl ( sice nevím na co, ale to je fuk ) a v zapětí mi kompletně potvrdíš, co jsem napsal. :-D Trošku zvláštní, nemyslíš? My dva nejsme ve sporu, spíš bys měl ty klíny tlačit do hlavy Kamilovi a Pavlovi, ti to pořád né a né pochopit.

Pavel
17. listopadu • 19:28

kdyby sis to přečetl pořádně mluvil jsem o zvládnutí strategie prodeje firemním zákazníkům...tam obecně VW umí lépe než konkurence.Podle mě je hloupost, že se prodá 70procent Passatu "lidem".Prodej aut je hlavně o marketingu(kterému samozřejmě kvalita pomáhá).Jediné, co se snažím říct je, že konkurence nenabízí o nic méně. A pokud budu kupovat auto pro sebe mohu koupit levněji a subjektivně lépe. nic víc.a tím bych to uzavřel:) protože je to diskuze o ničem. Protože, co člověk to názor.

Toper
17. listopadu • 19:52

Mě se tak zdá, že VW umí prodávat cokoli komukoli.
A hloupost to opravdu nebudem, že se Passatu globálně daří více v soukromém sektoru. Fleety v ČR toho moc nevytrhnou. ;-)Vy oba s Kamilem máte jeden malý problém v chápaní, pořád se ptáte, "co se snažím říct je, že konkurence nenabízí o nic méně". Ptát se musíté přesně naopak, co nabízí konkurence více? To je odpovědí na situaci na trhu. ;-)

kamil
17. listopadu • 22:18

My problém s chápáním nemáme. Konkurence nenabízí v globálu nic navíc, ale ani nic míň, prostě je to všechno na jedno brdo. Z toho důvodu tady taky nikomu netvrdíme, že někdo převyšuje konkurenci jako tady někteří tvrdí o Passatu ;-)

Toper
17. listopadu • 22:23

Vy sice nic netvrdíte, ale neustále se podivujetze, proč se Passatu takto daří a současně nejste schopni vysvětlit (krom zaklídnadla "marketing") proč tomu tak je. A o to vysvětlení tu jde. ;-)

kamil
18. listopadu • 20:28

Kde se podivuji, že se Passatu tak daří ? Jinak mimo marketingu je to ještě konzervativní design a dobře obšlápnutý fleetový trh s nízkými cenami. A co je na tom ?

Toper
19. listopadu • 10:15

Kamile, kamile. Viz můj příspěvek o 4 níž. Vidím ti až do žaludku. ;-)

kamil
17. listopadu • 19:03

Mohl bych požádat o odkaz na tu statistiku, abych viděl jaký je tam rozdíl proti konkurenci ?

Toper
17. listopadu • 19:06

Zkus to pohledat sám, psalo se o tom dost a dost. Já na to nemám čas.

Dany1788
17. listopadu • 12:13

1.4 TSI "EcoFuel" "Hoghline" za bratru "lidových" 764.100,- (110kW)
2.0 TSI "Hoghline" za od "hoodně" vyšších ....... 765.600,- (155kW)45kW za 1500 Kč je nejspší nabídka roku....:-)):-)):-))

Tomas
17. listopadu • 21:58

Ty jsi blb :-DEcoFuel spaluje CNG, který stojí asi 16-17 kč / kg :-)P.s.: Přesměruj se na www.mimibazar.cz, když autům nerozumíš :-)

davpro
17. listopadu • 21:41

EcoFuel je CNG verze a věř nebo ne, ta se v některých zemích prodává dost dobře. Třeba naše firma má těchto CNG passatů alespoň dvacku

Dany1788
17. listopadu • 12:16

A nebo za 1.8 TSi proti 1.4 TSi přidám 8kW, ale ušetřím 68.400,-!!!!!
Tady nějaký soudruh udělal chybu....:-)):-)):-)):-))
Nebo,že by 1.4 byla až tak IN....B-]:-D

fanda
17. listopadu • 13:21

Tak hlavně ta 1,4 TSi EcoFuel má jaksi navíc mj. nádrže na plyn....

asdf
17. listopadu • 16:05

:-D:-D:-D

Audipetr
17. listopadu • 10:57

neni to nejaky levny? passat byl vzdycky drahej, tohle drahy neni a rozdily mezi cenama motorizaci jsou hodne maly. navic ve srovnani s jinejma autama - oktavka 1.8 TSI stoji v zakladu 530, passat 1.8 TSI 628? kde to jsme :-)

Dusan
17. listopadu • 11:16

Ono je to logicke, kazde auto ma nejakou beznou motoraci, ktera je nacenena primerene a pak luxusni za kterou se masivne priplaci. U nizsi tridy je 118kW u Skodovky povazovano za luxus za ktery je velky priplatek, standardnimi motoracemi jsou zakladni benzin ci nafta, u VW je oproti tomu ve stredni tride tech 118kW povazovano za rozumny standard a tudiz neni tam priplatek za luxus a cena se tim blizi te OII. Ono vsude plati, ze pokud vybavis a omotorujes nizsi stredni blizko k maximu, tak se da za stejne penize koupit stejne omotorovana a vybavena stredni trida.

Toper
17. listopadu • 10:22

Tomuto může konkurovat opravdu jen málo kdo. Sice VW neudělal z gruntu nový model, ale aspoň adekvátně snížil jeho ceny. Odhaduji, že Passat bude i nadále výrazně dominovat prodejům ve své třídě.

Dusan
17. listopadu • 11:11

Ale prd zlevnil jenom upravil virtualni cenikove ceny. Snizi cenu o par desitek tisic pricemz zrusi standardni slevu stopadesat plus ktera byla predtim.

Pavel_
17. listopadu • 11:33

smrtící ceny?To teda nevím pro koho. Mondeo srovnatelně vybavené je levnější a podle mě lepší.Prostě jen přizpůsobili ceny konkurenci...

Shimi
17. listopadu • 11:57

to Pavel: Pavle, nelži si sám do své kapsy.Ford Mondeo sedan - 2.0 107 kW = 560.000,-
VW Passat sedan - 1.4 TSi 90 kW = 566.000,-Ford Mondeo sedan - 1.6T 118 kW = 590.000,-
VW Passat sedan - 1.8 TSi 118 kW = 628.000,-Ford Mondeo sedan - 2.0 TDCi 103 kW = 630.000,-
VW Passat sedan - 2.0 TDi 103 kW = 646.000,-Kdo si myslíš, že z tohoto duelu vyjde výtězně? Při tak malých rozdílech už v ceníkových cenách, je to nad slunce jasný a Ford to rozhodně nebude. Pokud s tím konkurence něco neudělá, tak mají o starost postaráno.

Zelí
17. listopadu • 14:35

Na low end má mondeo trochu přemrštěné ceny. Už jen z výčtu motorů je patrné, že je to trochu jinak. Musíš vypsat nabízené motory a převodovky a pohony, které jsou dostupné běžně mnoho let v passatu a k tomu připsat, co nabízí dnes mondeo. Nikoli obráceně.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
17. listopadu • 15:08

to Zelí: No je fakt, že třeba v porovnání s dalším low-endem, Renaultem Lagunou, jsou ty ceny úplně mimo. Za 540.000,- pořídíš Lagunu s 2.0 naftou 110 kW. U Forda za to dostaneš stařičkou dýchavičnou atmo 2.0.

kamil
17. listopadu • 14:26

V čem přesně Pavel lže ? To, že je Mondeo levnější jsi tady prokázal a to které auto je lepší záleží na úsudku každého soudruha. Pro někoho je lepší to a pro někoho zase ono.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
17. listopadu • 14:56

to kamil: Ta " lež " nebyla myšlena v pravém slova smyslu, a už vůbec ne na ceny daných aut, ale na to podivování se nad " smrtící ceny " pro konkurenci. Protože nové ceny Passatu jsou opravdu pro konkurenci smrtící. ;-) Dříve, když byly cenové rozdíly markantnější, například u Fordu, tak byla jakás takás šance, že si potenciální zákazník toho Forda pořídí. Ale takhle? Když jsou rozdíly minimální, tak těch důvodů už opravdu moc není.

kamil
17. listopadu • 16:24

Každá automobilka má své jádro příznivců a nic na tom nezmění ani podobná cena. Ti co auto vybírají i s důrazem na cenu teď Passata hned nezavrhnou, ale zařadí ho do užšího výběru. Na žádnou revoluci v přesunu k jiné značce to nevidím.

Shimi
17. listopadu • 16:58

to Kamil: Kamile, ty si ve svém příspěvku protiřečíš, aniž by sis to uvědomil. Podobná cena to právě změní. A je to z důvodu, který si sám uvedl. Ti, co kupují Passat teď, ho budou kupovat i nadále, jak správně naznačuješ, a ti, kteří o něm neuvažovali, o něm začnou uvažovat a to je ten zásah na solár, o to tu běží. Ukrojit ještě více z už tak malého koláče konkurence. Už takhle se Passatu daří a tímto gestem se mu bude dařit ještě víc.

kamil
17. listopadu • 18:30

V čem si protiřečím ? Nějaký vliv to mít bude, ale nebude to pro konkurenci smrtící jako jsi psal ty.

WinDiesel
17. listopadu • 12:04

Nevím kdo "zvýtězí" ale ty to asi nebudeš. Jestli máš stejný přehled v autech jako je tvá čeština tak bych na tvé soudy moc nedal.
A konkurence už s tím něco udělala, a toto je reakce na aktivity konkurence.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
17. listopadu • 12:11

to WinDiesel: Áááá, chybička se vloudila. Ale ono to ani s tím Y nevypadá špatně. Každopádně konkurence s tím zatím nic neudělala, protože to snížení cen, které přišlo, bylo na úkor starších cen.

Toper
17. listopadu • 12:07

Ne, tohle je prošlapávání si vlastní cesty k pomalému ale jistému zasazení smrtícího úderu ostatní konkurenci. Pokud je VW schopen prodávat Passat za takovéto ceny, jedná se prakticky o výběhový model, tak v tuto chvíli schraňuje prostředky a vyvíjí novou generaci, která ostatním uteče o světelné roky. Poznáš to sám. ;-)

kamil
17. listopadu • 14:35

V čem přesně té konkurenci uteče ?

Toper
17. listopadu • 15:10

Podívej se, kolik toho nabízí Passat a kolik ostatní (motory, převodovky, pohony, ...). Nová generace zase vše posune o notný kus dále, jinak to ani nejde, pokud se chce VW stát světovou jedničkou. Prostředků budou mít dost, ty z větší části investují do vývoje. VW nespí na vavřínech, ten na sobě trvdě pracuje, i když to na první pohled možná někdo nevidí. ;-)

kamil
17. listopadu • 16:19

Když vezmu jeho největší konkurenty.Motory:
Passat - 5x benzín (90-220 kW), 3x diesel (77-125kW)
Insignia - 6x benzín (85-239kW), 3x diesel (81-118kW)
Mondeo - 5x benzín (88-176kW), 4x diesel (85-147kW)Převodovky:
Passat - 6kv. manuál + 2x DSG
Insignia - 6kv. man. + automat
Mondeo - 5kv. manuál, 6kv. manuál + 6st. PowerShift (obdoba DSG)Pohon všech kol mají Passat a Insignia.Nevidím, že by Passat nějak vybočoval.

Toper
17. listopadu • 17:17

Sám si to napsal, abys s nečím srovnal Passata, musel si vytáhnout Insignii od Oplu a Fordovo Mondeo dohromady. ;-)

kamil
17. listopadu • 18:18

Co dohromady ? Oba jsou s Passatem na stejné úrovni, nic dohromady dávat nemusím.

Toper
17. listopadu • 18:38

Kamile, protiřečíš si (nejen v tomto případě). Mondeo nemá 4x4, insignia zase dvouspojku. Co adaptivní podvozek? A další specifické příslušenství? Tady nikdo nemá to, co může nabídnout samotný Passat. Možná bys to měl vzít v potaz a ne se tady pořád nutně stavět do opozice. Nemám chuť vysvětlovat znamé věci.

kamil
17. listopadu • 19:01

Passat má zase v nabídce nejméně motorů, je nejmenší atd. Každé auto má něco co jiné nemá, dokonalou shodu nenajdeš. V ničem si tedy neprotiřečím. Insignia adaptivní podvozek má taky atd. Co se specifického příslušenství týče, tak každá automobilka má něco co druhá nemá a to platí i pro Passat. A tvrdím snad někde, že Passat za konkurencí zaostává, protože nemá to či ono, co konkurence má ? Ne.

Toper
17. listopadu • 19:07

Ale tady nejde o to, mít v nabídce x motorů a jeden horší než druhý, případně mít mezere v pokrytí výkonů. Velikost taky nehraje nija velkou roli, protože do passatu se vleze snad úplně každý a podle velikosti, se tyto auta segmentu D určitě již nevybírají.

kamil
17. listopadu • 19:46

Mezery v pokrytí výkonů ?Benzín:
Passat - 90 - 110 - 118 - 155 - 220
Insignia - 85 - 103 - 132 - 162 - 191 - 239
Mondeo - 88 - 107 - 118 - 149 - 176Nafta:
Passat - 77 - 103 - 125
Insignia - 81 - 96 - 118
Mondeo - 85 - 103 - 120 - 147Jediný výraznější skok tam má jen Passat u benzínu a to ze 155 na 220kW. Jinak je to všechno na stejno.
V čem jsou konkrétně motory konkurence horší ?

Toper
17. listopadu • 19:48

Ptej se jinak, které motory jsou u konkurence lepší. ;-)

kamil
17. listopadu • 22:11

Motory jsou zcela srovnatelné, nikdo nějak vyjímečně nevybočuje. Proto taky nikde nepíšu, že by někdo měl lepší motory ;-)

Toper
17. listopadu • 22:21

Možná právě proto je ta konkurence pozadu. Dokud nebude lepší, lidé si ji nevšimnou. VW má prakticky všechny motory krom 3.6 FSI přeplňované, Ford i Opel nabízí pro své konkurenty i klasické atmosféry. Co je lepší? Co má lepší jízdní projev? ;-)

kamil
18. listopadu • 20:24

Podle tvé logiky je Passat pozadu, protože není v ničem lepší ? Zajímavá úvaha.Lepší je mít na výběr obojí ať si může každý vybrat co mu víc vyhovuje, VW tímto své zákazníky omezuje ;-)

Shimi
18. listopadu • 21:53

to Kamil: Z čeho sis tu úvahu vycucal? Já tady naopak všude čtu, že je Passat vpředu. ;-)No vidíš, Kamile, i když VW své zákazníky omezuje, přesto je nejprodávanější. Jak on to jenom dělá? :-D

Shimi
18. listopadu • 10:09

to ALL: Tak jsem si schválně udělal ještě srovnávačku VW vs. Opel.Opel Insignia - 1.8 103 kW = 553.000,-
VW Passat - 1.4 TSi 90 kW = 566.000,-Opel Insignia - 1.6T 132 kW = 648.000,-
VW Passat - 1.8 TSi 118 kW = 628.000,-Opel Insignia - 2.0T 162 kW = 703.000,-
VW Passat - 2.0 TSi 155 kW = 698.000,-Opel Insignia 4x4 - 2.8 V6T 191 kW - 6st. automat = 943.000,-
VW Passat 4x4 - 3.2 V6 220 kW - 6st. DSG = 950.000,-Jestli s těma cenama Opel honem rychle něco neudělá, tak zapláče.

Pavel
17. listopadu • 18:58

4x4 v daném segmentu je naprostá blbost, kterou si koupí pár lidí. A jaké další specifické příslušenství?škoda, že v tom příslušenství není kastle od konkurence:)každý výrobce je trochu jinej a nabízí něco jiného.

Mira
21. května • 9:33

to je mi ale vizionář ten Pavlík :D málo lidí si objednává 4 X 4 a proto je čekací doba 9 měsíců :D :D

Toper
17. listopadu • 19:10

Pro tebe je 4x4 blbost a pro toho, kdo jezdí celý rok, je to výrazné plus při výběru vozidla. Passatů 4motion u nás jezdí opravdu dost. Nevím, který jiný segment by měl být pro 4x4 stěžejnější, snad C? To asi ne. O třídu výše se zase hraje na prémii a kdo nemá zadek, jako by neexistoval.

Toper
17. listopadu • 11:35

Vzhledem k číslům prodejů samotného Passatu se konkurenci opravdu nemusí vůbec přizpůsobovat.

kamil
17. listopadu • 14:34

Ceny přizpůsobovat musí všichni, VW klesli prodeje v Evropě o 11% a Škodovce o 14%. Ostatní klesají taky, takže budou taky zlevňovat a protože se blíží konec roku, tak bude za chvíli plno akčních nabídek.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kamil
17. listopadu • 14:34

"slevňovat" :-(

WinDiesel
17. listopadu • 15:41

Zlevňovat bylo správně, zato prodeje "klesli" je špatně, prodeje klesly je správně, když již chceme být pintlich...

kamil
17. listopadu • 16:20

Třeba až budu mít čas (asi nikdy) opráším pravidla ČJ :-)

WinDiesel
17. listopadu • 21:01

Snaha se cení... :-D

WinDiesel
17. listopadu • 12:00

Podle ČR neposuzuj všechno. V Německu má Passat velký problém s Céčkem, Trojkou a Insignií. Na druhém největším trhu v Evropě vládne Mondeo a Vauxhal Insignia. Ve Francii nastupuje zbrusu nový, zajímavý P 508 a koneckonců i Renault Latitude. Mazda inovovala, Toyota zlepšila ceny, Lexus přišel s nižší motorizací a cenou. A mohl bych pokračovat.
Začíná Ti to docházet? Chec to se víc zamyslet a sehnat si víc informací. 200 ks Passatů objednaných z ČR je .................. k smíchu a posuzovat podle těchto prodejů pozici Passatu celkově je ................ zpozdilé.
P.S. V Německu je 90% taxíků na rozdíl od ČR zn. Mercedes. Na dálnici uvidíš častěji Bavoráka a Mercedes než Passata, stejně tak jako častěji uvidíš Sprintera. Transportera skoro neuvidíš.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
TECH
18. listopadu • 16:31

Když je zde něco o koncernu tak přijde Windiesel a všem nám řekne, jak je to vlastně špatně a že už se blíží doba, kdy VW dostane prodejní nakladáčku.Když to nestačí, tak přijde s recenzí, jak jsou motory VW poruchové a vlastně na nic.Samé problémy, všechno špatně.
Osobně netvrdím že oni dělaj všechno dobře, i VW ale psát tak negativně a vlastně vždy když něco zde vyjde, je fakt k smíchu.Obzvlášť u člověka, který do toho vidí a zároveň do toho "dělá".Holt anti VWéčkař...zjisti prodeje v Evropě a pak tady piš moudra z DE dálnic atd.Ten problém Passatu bych fakt chtěl zažít.:-D:-D:-D:-DPS- když dojdou argumenty tak se začne řešit čeština:-D
PPS - mám poruchovou Hondu:-D

Toper
17. listopadu • 12:04

Passat je nejprodávanějším vozem skupiny D segmentu v celé Evropě. Tuším někde na 8. místě celkového žebříčku skrze všechny segmenty. Golf je první, to je třída C. Opravdu neberu jen ČR. ;-)

WinDiesel
17. listopadu • 15:37

To možná ano, ale to neznamená že je to neotřesitelná pozice. Samotné oficiální snížení ceny to jasně dokazuje, ani tomu svému faceliftu tolik nevěří tak jdou s cenou dolů.
Ve Francii jsem poslední dobou viděl překvapivě hodně vozů německých značek, ale Francouzi přišli s odpovědí... tak uvidíme.
Céčkem jsem myslél C-klasse od Mrecedesu, které se dlouhodobě v Německu prodává víc než VW, to znamená že má pro Němce vyšší hodnotu než Passat, který je modlou nevím vlastně proč u nás. Jenže v Německu mají vyšší životní úroveň a tudíž jsou volnější ve svém rozhodování.
A mimochodem, u nás a v Německu se do flotil nakupují vozy VW a Škoda (spec u nás) právě z důvodu své šedivosti a průměrnosti (princip každému ukaž jeho místo). Mimo tuto škálu by si manažeři "moc dovolovali", nemůžou mít přece stejnou luxusní značku jako top management, ne?
Zaplaťpánbu že já si rozhoduji sám za sebe.

Toper
17. listopadu • 17:15

Nejdřív se mi tady snažíš vnutit, že píšu o českém trhu, když ti řeknu, že o evropském, zase se snažíš nutit neměcký.
Ber to prostě tak, jak jsem to napsal. Passat je evropská jednička D segmentu, vyrobí se ho nejvíc, prodá se ho nejvíc. Ten současný už je dávno zaplacený, vydělají na něm i tak dost. Že snížili cenu? No a? Prodají ho ještě víc, a vydělají ještě víc.
Zbytek jsou tvé dojmy, nebudu komentovat, někde se tu kdysi psalo, že speciálně u nás tvoří prodeje VW Passat ze 70% soukromá klientela, žádné fleety. Hledat ti to ale nebudu. ;-)

kamil
17. listopadu • 18:25

O těch 70 % pro soukromou klientelu dost pochybuji, možná v případě ojetin, ale u nových těžko. To by znamenalo mnohem horší prodeje než má.

Toper
17. listopadu • 18:29

Už ti neřeknu kde jsem to četl, ani jakého Passatu se to týkalo a kde. Ale čísla se nezdála ani mi.

Mr. Green
17. listopadu • 15:49

S pojmem Vertreterkiste je v Německu odjakživa spojena trojka od BMW (přes 70% prodejů tvoří firemní klientela), případně C Klasse či A4. Toho Passata si pořizují spíše menší živnostníci.

Shimi
17. listopadu • 10:39

to Toper: Říkám to nerad, ale je to tak.

Toper
17. listopadu • 10:52

Připadá mi to, jako by VW cíleně deptal konkurenci.

Doporučujeme

Články odjinud