Nový Passat B7 konečně i u nás, také české ceny jsou nižší než dosud

Opusťme pro dnešek diskusi, jak moc je nový Volkswagen Passat opravdu nový, to ostatně probíráme od samé premiéry vozu a komentář jsme si neodpustili ani při prezentaci jeho nových snímků.

Dnes tu totiž máme zajímavějši informaci. Vůz se právě začal prodávat na českém trhu, což nutně znamená jediné - známe jeho kompletní ceník. Ani ten není vyloženě šokem, neboť německé ceny byly známé již v říjnu a samozřejmě jsme vám je hned představili, přesto je vždy otázkou, jak moc kreativní bude české zastoupení.

Nevíme, jestli je to dobrá, nebo špatná zpráva, ale na trochu kreativity tentokrát došlo a ceny jsou u nás ještě o něco nižší než v Německu. Platí tedy i to, že jsou nižší než u dosavadního provedení vozu, což u nového modelu není zrovna obvyklé. Jenže on nový Passat není až tak nový (a jsme zase u toho...).

Základní cena vozu na českém trhu tak činí 566 300 Kč. Za tuto sumičku dostanete sedan ve verzi Trendline s motorem 1,4 TSI o výkonu 90 kW (122 koní). Je to v tuto chvíli hotový Passat Junior, žádná jiná verze se v tuto chvíli s výbavou Trendline neprodává.

Zajímavější sedan s motorem 1,8 TSI (118 kW, 160 koní) ve výbavě Comfortline ale nepořídíte o mnoho dráž, stojí přijatelných 628 300 Kč. Srovnatelná dieselová verze 2,0 TDI (125 kW, 170 koní) Comfortline stojí 676 400 Kč a očekávaný prodejní hit s tou samou výbavou a motorem, který je však naladěn na 103 kW (140 koní) přijde na 646 100 Kč. Pro srovnání - tato verze má stejnou výbavu jako předchozí akční model Business a vyjde o 26 400 Kč levněji.

Jedním z vrcholů nabídky je verze 2,0 TSI (155 kW, 211 koní), která stále ve výbavě Comfortline přijde nejméně na 698 200 Kč. Na špici nabídky ale stojí varianta 3,6 FSI 4Motion Highline s povinným automatem DSG (ostatní zmíněné verze byly s manuální převodovkou, za automat se připlácí okolo 50 000 Kč), která je k mání za 950 900 Kč.

Všechny tyto motorizace jsou k mání i pro kombík, který v průměru o 30 tisíc Kč dražší než sedan.

Kompletní ceník sedanu si můžete stáhnout zde (PDF, 247 kB), ceník kombíku je pak k dispozici zde (PDF, 248 kB).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Volkswagen Passat B7 pro rok 2011
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 174 216 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2013
Stav: 144 252 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků