Proooooooč se každé auto musí srovnávat se Škodou? Je to jak nějaké nové náboženství. Pane Bože, dej, ať to auto má největší kufr, nejvíce místa pro nohy na zadních sedadlech, nejměkčí plasty, nejvíc loketních opěrek a dalších kravin. Z lidí se všichni snaží udělat tupce, ženoucí se za centimetry, objemem kufru a nadčasovostí, bez názoru na to, co se jim líbí a co je jejich srdci a vkusu bližší.
Reakce na XiXao | 13. 09. 2015 10:59 | [78.111.124.xxx] - naprostý souhlas.
Tak jestli se bude bojovat o vnitrni prostor, tak to znamena, ze auta budou hranatejsi a hranatejsi, a skonci to dokonalym kvadrem :)
Jezdim se stavajici Insignii. Jsem celkem spokojeny....az na tu palubku. Ta je desna. Ani ne tvarem ale tim provedenim a pouzitym materialem. Mam na ni najeto cca 40 tis. a palubka vrze jak ciganskej vuz.
Nová = aktuálna po FL?Lebo donedávna som mal doma tú pred FL a palubka aj po 270 tis. km celkom v pohode. Nie ze by sa nič neozvalo, ale celý čas to bolo tiché. A mal som ju od novoty. Veľmi pohodlné auto (aspoň verzia s adaptívnym podvozkom) krásne hltala km diaľničné. Je pravda, že plytvala priestorom, ale priestoru tam bolo aj tak dosť. Aj vzadu. Navyše zadné Sedáky boli celkom pohodlné. Taktiež nejazdilo zle.
Ano jezdím aktuální vyráběnou. Je to Sports Tourer se sazometem 2l 125kW. Jak píšeš, pohodlná, sedačky jsou opravdu povedený. Je pravda že s tím místem se mohli pochlapit, ale celkem to neřeším, jezdím v tom nejčastěji sám.
To muze byt fajn auto, stara insignia se mi moc libi. Uvazuji ze si pro ni pujdu do bazaru, novou bych si ale nekoupuil s tim jak to pada na hodnote...
Superb už v předchozí verzi sloužil jako etalon. Začalo to v interním porovnávání s passatem a němci byli nespokojeni s tím, že sup je uvnitř větší, prostornější než passat. V nynější generaci už passat zvětšili tak, aby byl prostornější než supIII. Takže pokud slouží supII jako etalon pro opel není to až tak něco nového. Nicméně nové je to v tom, že opel sestoupil dolů a porovnává se se supem a ne s passatem. To není pro opel zrovna dobrá reklama, že se dobrovolně degradovali na úroveň škody.
Je pravda, že pokud Opel představí insignii příští rok a použil Superb jako měřítko, tak to jednoznačně musel být Superb II. To teď asi mají ze Superbu III trochu zamotanou hlavu, že to auto ještě povyrostlo :-) Každopádně stávající Insignia je etalonem v kategorii nejhůř využitý prostor, protože tak zvenku obrovské auto s tak debilně miniaturním interiérem jsem ještě nikdy neviděl.
Reakce na Tom | 11. 09. 2015 16:49 | [193.85.7.xxx] - a třeba zrovna ten "miniaturní interiér" se někomu líbí, cítí se v něm nejútulněji, a proto si Insigniu koupil. Když je někdo prcek a chce auto střední třídy, tak se může zrovna v Insignii cítit nejlépe. Doufám, že nenastane situace, že auta v každé třídě budou na "jedno brdo" a budou se lišit jen značkou na kapotě a tak "prckové" budou muset vybírat pouze v kategorii malých aut, v kategorii, která se také "nafukuje". Naštěstí funguje trh, a ten rozhodne. Historie mnohokrát ukázala, že jakékoliv vybočení se po čase vrátí do normálu.
Omega is back :-D
ano, bylo by to hezké, jenže já měl Omegu s 2,4i čtyřválcem - kupoval jsem ji se 110tkm a prodával se 270tkm a ten pán po mě na ní dal dalších 150tkm - a to auto jenom rezlo, nic víc nepotřebovalo ...to už asi nebude
Z těchto důvodů se nedivím vzrůstajícímu počtu ojetin na trhu. Vyplatí se koupit si staré železo, dokud stále jsou...
Coooože větší kufr než Superb..tam dáte i lednici naštorc.....no jestli tam dají i tři deštníky...tak budou tak budou kardiologie plné fanatických škodovkářů :DDDAle superb se bát nemusí..porovnávat ho mohou jen s BMW 7 nebo mrecedes s klasse.. :DD to vám v Boleslavi řekne každý :D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.