Nový Opel Insignia dorazí za rok. Bude prostornější než Škoda Superb

Opel vyvíjí novou Insignii na modernizované platformě. Zřejmě se schyluje k boji o nejprostornější auto ve střední třídě.

Ve Frankfurtu uvidíme novou generaci Astry a ta zahájí ofenzívu zásadně modernizovaných modelů, které mají především výrazně snížit emise CO2. Dalším takovým bude i Opel Insignia, jehož produkčne verze se představí možná už za rok na autosalonu v Paříži.

Opel vyvíjí novou Insignii na modernizované platformě, která nese označení E2XX. Vychází ze současné platformy Epsilon II, ale využívá nové materiály a je pevnější a lehčí. Umožní také stavbu delšího rozvoru a vozy na ní postavené nabídnou více vnitřního prostoru.

Testy | Ojetiny | Volkswagen | Ford | Srovnávací testy | Opel | Volkswagen Passat | Ford Mondeo

Srovnání ojetin za 300 000 Kč: Ford Mondeo, Opel Insignia, VW Passat

To by mělo být hlavním atributem nové Insignie a i když Opel ještě všechno tají, informace naznačují, že německá automobilka porovnává prototypy nové Insignie přímo se Škodou Superb. Zřejmě se tu schyluje k boji o nejprostornější auto ve třídě. Insignia má drtit Superb i velikostí kufru.

Ze špionážních fotek, které zveřejnil britský Autocar, je patrné, že zadní část Insignie doznala výrazných změn při cestě za větším prostorem pro cestující. Sedan asi už v nabídce nebude, očekává se pouze praktičtější liftback a kombi.

Retro | Život řidiče | Fascinace | Sedany | Opel

Opel Commodore C (1982) nás odvezl proti proudu času

Pokud jde o motory, revoluce se konat nebude. Opel nasadí podle všeho posílené nové motory 1.6 CDTI včetně verze s dvojitým přeplňováním a také downsizované benzínové jednotky 1,4 a 1,6 l s přeplňováním. Chystá se i nový osmistupňový automat. Opel Insignia by měl mezigeneračně zhubnout o 100 až 150 kg.

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2006
Stav: 142 737 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2006
Stav: 169 598 km
Cena: 60 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 53 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků