Nový Opel Insignia dorazí za rok. Bude prostornější než Škoda Superb

Opel vyvíjí novou Insignii na modernizované platformě. Zřejmě se schyluje k boji o nejprostornější auto ve střední třídě.

Ve Frankfurtu uvidíme novou generaci Astry a ta zahájí ofenzívu zásadně modernizovaných modelů, které mají především výrazně snížit emise CO2. Dalším takovým bude i Opel Insignia, jehož produkčne verze se představí možná už za rok na autosalonu v Paříži.

Opel vyvíjí novou Insignii na modernizované platformě, která nese označení E2XX. Vychází ze současné platformy Epsilon II, ale využívá nové materiály a je pevnější a lehčí. Umožní také stavbu delšího rozvoru a vozy na ní postavené nabídnou více vnitřního prostoru.

Testy | Ojetiny | Srovnávací testy | Ford | Volkswagen | Opel | Ford Mondeo | Volkswagen Passat

Srovnání ojetin za 300 000 Kč: Ford Mondeo, Opel Insignia, VW Passat

To by mělo být hlavním atributem nové Insignie a i když Opel ještě všechno tají, informace naznačují, že německá automobilka porovnává prototypy nové Insignie přímo se Škodou Superb. Zřejmě se tu schyluje k boji o nejprostornější auto ve třídě. Insignia má drtit Superb i velikostí kufru.

Ze špionážních fotek, které zveřejnil britský Autocar, je patrné, že zadní část Insignie doznala výrazných změn při cestě za větším prostorem pro cestující. Sedan asi už v nabídce nebude, očekává se pouze praktičtější liftback a kombi.

Retro | Život řidiče | Fascinace | Sedany | Opel

Opel Commodore C (1982) nás odvezl proti proudu času

Pokud jde o motory, revoluce se konat nebude. Opel nasadí podle všeho posílené nové motory 1.6 CDTI včetně verze s dvojitým přeplňováním a také downsizované benzínové jednotky 1,4 a 1,6 l s přeplňováním. Chystá se i nový osmistupňový automat. Opel Insignia by měl mezigeneračně zhubnout o 100 až 150 kg.

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků