Opel vyvíjí novou Insignii na modernizované platformě. Zřejmě se schyluje k boji o nejprostornější auto ve střední třídě.
Ve Frankfurtu uvidíme novou generaci Astry a ta zahájí ofenzívu zásadně modernizovaných modelů, které mají především výrazně snížit emise CO2. Dalším takovým bude i Opel Insignia, jehož produkčne verze se představí možná už za rok na autosalonu v Paříži.
Opel vyvíjí novou Insignii na modernizované platformě, která nese označení E2XX. Vychází ze současné platformy Epsilon II, ale využívá nové materiály a je pevnější a lehčí. Umožní také stavbu delšího rozvoru a vozy na ní postavené nabídnou více vnitřního prostoru.
To by mělo být hlavním atributem nové Insignie a i když Opel ještě všechno tají, informace naznačují, že německá automobilka porovnává prototypy nové Insignie přímo se Škodou Superb. Zřejmě se tu schyluje k boji o nejprostornější auto ve třídě. Insignia má drtit Superb i velikostí kufru.
Ze špionážních fotek, které zveřejnil britský Autocar, je patrné, že zadní část Insignie doznala výrazných změn při cestě za větším prostorem pro cestující. Sedan asi už v nabídce nebude, očekává se pouze praktičtější liftback a kombi.
Pokud jde o motory, revoluce se konat nebude. Opel nasadí podle všeho posílené nové motory 1.6 CDTI včetně verze s dvojitým přeplňováním a také downsizované benzínové jednotky 1,4 a 1,6 l s přeplňováním. Chystá se i nový osmistupňový automat. Opel Insignia by měl mezigeneračně zhubnout o 100 až 150 kg.