Nový Opel Corsa umí stát i pod 190 000 korun, ale také přes půl milionu

Opel oficiálně uvedl na český trh omlazenou Corsu a samozřejmě k tomu zveřejnil i ceník. Hned na úvod přichází s akčními zaváděcími cenami a pokud využijete financování, dokáže prodejce cenu nové Corsy srazit pod 190 000 korun. Ceníkový základ je jinak 219 900 korun za třídveřovou verzi. Za pětidveřovou si připlatíte 15 000 korun.

V pětidveřové verzi tak stojí nový Opel Corsa úplně stejně jako základní Škoda Fabia, tedy 234 900 korun. Otázkou je, co v Corse dostanete v základu a za co si budete muset připlatit. Na to si ale hned odpovíme.

Opel | Premiéry | Hatchbacky

Opel Corsa vyzrazen, má nový podvozek a design z Adama

Základní výbava Selection má samozřejmě povinné ESP, přední, boční i hlavové airbagy, úchyty ISOFIX, manuální deaktivaci airbagu spolujezdce, asistent rozjezdu do kopce, elektrická přední okna, ve dvou osách nastavitelný volant, dálkový centrál, elektricky nastavitelná zrcátka v barvě auta a kontrolu tlaku v pneumatikách.

Další výbava nové Corsy se jmenuje Enjoy a přidává navíc mimo jiné výškově nastavitelné sedadlo řidiče, tempomat s omezovačem, palubní počítač a dělené zadní sedadlo 60/40. Z výbavy Enjoy pak vychází výbava Color Edition, která má navíc hliníkové 16" ráfky, kožený multifunkční volant a audiosystém.

Zajímavosti | Tuning | Opel | Hatchbacky

I nový Opel Corsa dostal výbavu OPC line

Teprve až od výbavy Sport dostanete aspoň manuální klimatizaci v základu. Jinak si za ni u předchozích třech výbav připlatíte 25 000 korun (je v nabídce i v rámci výhodnějších balíčků). Ve výbavě Sport jsou navíc třeba sportovní přední sedadla, dešťový senzor, samozatmavovací zpětné zrcátko či vyhřívaná vnější zrcátka.

Nejvyšší výbava Cosmo má navíc vedle spousty optických detailů a ozdobných prvků třeba bi-xenonové světlomety, denní LED světla, komfortní sedačky částečně čalouněné kůží a 15" hliníkové ráfky. Plně automatická klimatizace je u výbav Cosmo a Sport za příplatek 10 000 korun, jinak je za 35 000 korun.

Pokud nechcete v nové Corse řadit, Opel vám prodá automat jen k motoru 1.4 (66 kW). Buď můžete mít robotizovanou pětistupňovou převodovku EasyTronic ve všech výbavách krom té základní, nebo šestistupňový automat s měničem v nejvyšší výbavě Cosmo.

  Selection Enjoy Color Edition Sport Cosmo
1.2 (70 k) 219 900,- 225 900,-   276 900,-  
1.4 (90 k) 234 900,- 240 900,- 263 900,-    
1.4 (90 k) EasyTronic   265 900,- 288 900,- 316 900,- 323 900,-
1.4 (90 k) 6AT         338 900,-
1.0 Turbo EcoFlex (90 k) 269 900,- 275 900,- 298 900,- 326 900,- 333 900,-
1.0 Turbo (115 k)   285 900,- 308 900,- 336 900,- 343 900,-
1.4 Turbo (100 k) 259 900,- 265 900,- 288 900,- 316 900,- 323 900,-
1.3 CDTI (95 k)   310 900,-   361 900,- 368 900,-
1.3 CDTI (95 k) EcoFlex 319 900,- 325 900,- 348 900,-    

V tabulce technických údajů ještě najdeme motory 1.4 (55 kW / 75 k) a slabší diesel 1.3 CDTI (55 kW / 75 k). V ceníku ovšem nefigurují. Ještě si přiblížíme základní technické údaje nabízených motorů pro pětidveřovou verzi. Hodnoty třídveřového modelu se prakticky neliší.

motor objem/
válců
výkon
kW/k
toč. m.
Nm
0-100 km/h
s
max. rychl.
km/h
spotřeba
l/100 km
hmotnost
kg
1.0 Turbo* 999 / 3 66/90 170 11,9 180 4,4 1214
1.0 Turbo* 999 / 3 85/115 170 10,3 195 4,9 1214
1.2 1229 / 4 51/70 115 16,0 162 5,3 1178
1.4 1398 / 4 55/75 130 14,0 167 5,1 1178
1.4 (6AT) 1398 / 4 66/90 130 13,2 (13,9) 175 (170) 5,1 (5,9) 1178 (1214)
1.4 (5ET)* 1398 / 4 66/90 130 13,2 (13,9) 175 (175) 4,9 (4,7) 1178 (1178)
1.4 Turbo* 1364 / 4 74/100 200 11,0 185 5,1 1252
1.3 CDTI* 1248 / 4 55/75 190 14,8 164 3,7 1252
1.3 CDTI* 1248 / 4 70/95 190 11,9 182 3,3 1331

*verze se systémem Start/stop

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.6
Rok výroby: 2000
Stav: 166 254 km
Cena: 25 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

včera | Radek Pecák | 46 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků