Nový Opel Astra: první kilometry za volantem

63 komentářů

bubik
1. prosince • 21:47

tak sa tu vsetci idete po***t ake je to hnusne. S vami je fakt sranda ;-)
A pre autora - dnes za 100 EUR kupite digital, co foti asi 100x lepsie. Prosim, investujte, na toto sa neda pozerat!

,b
30. listopadu • 13:54

no, na to, ze je to opel su tie ceny teda riadne vysoko... palec dole - este neprisli na to, ze je kriza???

Riwal
30. listopadu • 20:22

Reálná cena na domluvená showroomu bude proti ceníku nižší a navíc budou slevové akce a výhodné pakety nadstandardních výbav. ;-)

joseph
29. listopadu • 21:58

s tema cenama si opravdu delaji srandu ne? www.autofolie-levne.cz

JM
28. listopadu • 19:15

Po 7 letech konečně Opel na který je radost pohledět.

mikes
27. listopadu • 8:50

Jste si jisti, ze turbo zacina foukat az v 3500ot.?!? :-)

mikes
27. listopadu • 8:49

Jste si jisti, ze turbo zacina foukat az v 3500ot.?!? :-)

legnaw
27. listopadu • 8:47

to podsvietenie je hnusne....
a ten arabsky text na palubke ma dorazil...

peet
27. listopadu • 10:33

asi to neprepli na cestinu debile.

legnaw
30. listopadu • 20:48

fuuuu debil si tu ty.... a autor fotiek

peppe
27. listopadu • 8:22

S tou cenou ulítli. Megane III s 1,6, 6bagama v základu je o dost levnější! Stejně tak Cedník, i30 a výběhový Focus.

mates
27. listopadu • 8:40

jenze jak by rekl klasik Opel NENI rencek :-D

Skyline
27. listopadu • 16:48

Mam docela problem odlisit, jakym smerem to ma byt vtip - jako, ze je Opel horsi, nebo lepsi? Me to prijde prast jak uhod, i kdyz z dvojice Megane Grandtour (min generace) - Astra kombi (soucasna generace) bych bral zcela jednoznacne Megane (obe auta mam v okoli, ropaky 1.5 a 1.7).

°°
26. listopadu • 23:28

Auto slušné, cena nepřiměřená ... Nakonec, prodejní výsledky ukáží ...

RRAAFF
27. listopadu • 8:31

No zatím to nevypadá nejhůř. Prozatím existuje 45tisíc objednávek, což není úplně tak špatné na to, že není kombi a oficiální začátek prodeje třeba v Německu startuje 5.-6. prosince.
Ale samozřejmě v tom budou i objednávky dealerů. http://media.gm.com/content/media/de/de/news/news_detail.brand_opel.html/content/Pages/news/de/de/2009/OPEL/11_25_Auto_Trophy_2009Každopádně cena je vyšší, ale za pár měsíců budou určitě zajímavý slevy, jak už tu bylo řečeno. Takže bych to tak černě neviděl.
Dokonce myslím na konkurečním webu psali, že zaváděcí ceny jsou -40tisíc, tak jestli to je pravda, tak aspoň to:-)

pepek
26. listopadu • 23:11

jestli tohle je pro ridice 186 cm tak to musi byt asi naka uchylka ridit kolenama, ja mam 191 a tohle je jak pro skreta, ve vsech autech tehle tridy za poslednich 5let se musim posunout na doraz-tzn jak to asi dopadne s miste vzadu ze

veto
27. listopadu • 11:15

no ja mam 196 a davam si sedadlo zub-dva dopredu na nizsiej strednej

braynshe
27. listopadu • 12:13

Tohle se tu už řešilo 100x. Záleží na poměrové rozloření vaší výšky vůči vaší tělesné schránce...Neboli, někdo má dlouhé nohy, někdo trup. Tudíž každé hodnocení ve stylu: "při mé výšce se posadim-neposadim je čistě subjektivní...

mikes
27. listopadu • 8:49

Musis mit celkem zajimavou polohu pri rizeni, takovy hezky predklon :-D

xxx
26. listopadu • 19:48

Kolko Opel plati za vychvalenie crepu aky OPEL Astra je. Aj ja som urobil chybu a kupil si ten crep a nikdy viacej.Len sa ho zbavit.

Pierre
26. listopadu • 16:29

Mě by zajímalo, jak jste došli k tomu, že předchozí Astra je 5. a tahle 6. generace? K tomu se nějak nemůžu dopočítat. Pokud nepočítáme Kadett, tak tohle je 4. Astra, pokud ho počítáme, tak jsme u písmene J (I vynechali), takže 9. generace.

Roman
26. listopadu • 15:11

Prodejce pěkně odfláknul předprodejní servis - na jednom display je datum 5.4.2009 a čas 23:12hod a na tom druhým je to pecka - text je tam v arabštině:-D

Roman
26. listopadu • 15:19

Opravuji 23:16hod

Test
26. listopadu • 13:12

To v té nejvyšší výbavě Sport davaj dozadu švihadla?? :-D

peet
27. listopadu • 10:30

no ked je skodovka davat do najnizsich vybav octavky svihadla dopredu.....

mikes
27. listopadu • 13:10

Ona je taky octavka tak o pul tridy az tridu niz, nebo ty snad vis o nejake fungl nove Insignii ktera se prodava s cenovkou pod 400 000Kc?

mikes
27. listopadu • 13:12

Beru zpet, blbe jsem to precet.

27. listopadu • 13:08

Nekvakaj a zisti si fakty. Pises po slovensky, takze asi mas na mysli slovensky trh - aj Octavia Tour, aj Octavia II ma vpredu elektricke ovladanie okien, uz hodnu dobu... Alebo si zaspal dobu a naposledy si sa pozeral do cennikov Skody v roku 2006?

peet
27. listopadu • 16:40

ano mas pravduy pozeral som na rok 2007, teraz uz to tak nieje.. Ale podstata zostava.. Takisto si zober take ovladanie na volante.. Uz astra H to mala za par korun a maju to na trhu ojetin vsetky.. Zato taku octavku treba doslova hladat.. nehovoriac o golfoch alebo passatoch .. Najst passat s ovladanim radia a tempomatu na volante? Jedine najvyssie vybavy.. Konkurencia je daleko vpredu...

georg
26. listopadu • 12:12

mne sa lubi, je to nozaj pekne auto, vyzera byt aj ucelne a priestranne, dizajnovo velmi vydarene, ziadna nuda, nazivo bude este krajsia.. Ceny sa daju u opla vyjednat dost nizsie ako je cennik, takze s tym si hlavu nerobte.. A vrzgajuce plasty? Prosimi vas, plasty vrzgali len v tej jednej insignii tusim cervenej ktora presla vsetkymi auto periodikami a tak teraz vsetci si muyslia ze vrzgaju.. Ostatne modely co boli testovane nevrzgali..

RedBaron
27. listopadu • 10:16

To jen znamená, že to nebude vrzat po najetých 20k km ale až po 30k, nic víc :o)Jenže jsou auta, která nevržou ani po 100k. Opel to ale nikdy nebude. Vždycky přijdou plané naděje s nějakým novým modelem a vždycky se ukáže, že je to zase Opel jak ho známe, a to už po několik generací. Plané naděje jsou nejhorší...

veto
27. listopadu • 11:13

ja mam astru H a po 100 000km ako nova a ziadne vrzganie

Riwal
28. listopadu • 17:12

Kamarád má Omegu B r.v. 2001, nalítáno kolem 200 000 a uvnitř je ticho jak v kostele... B-]

RRAAFF
27. listopadu • 10:46

"Jenže jsou auta, která nevržou ani po 100k"Naprostý souhlas, třeba moje Vectra B po 13letech a 187tkm;-)

peet
27. listopadu • 10:30

Asi si opel nikdy nemal.. niet co dodat...

legnaw
27. listopadu • 8:57

ta smetovka na prednom blatniku...jak z roku 70... :-/

kratinoska
26. listopadu • 10:42

koukam ze opet zabudovali vedle palivomeru, otackomeru MERIC TEPLOTY :-)
ps. jak se tato Astra znaci Astra I ? bud to v clanku neni nebo jsem to prehledl...

a
26. listopadu • 11:51

Astra J

ceedar
26. listopadu • 10:37

za 18 tisic EUR (slabsi diesel v nic moc enjoy vybave) dokazem kupit naplno vybaveneho diesloveho Golfa...osobne VW nemusim, ale v danej triede komu cest tomu cest a netreba zhadzovat dobre auta len kvoli anti-vw naladevzdy auto kupujem vzhladom k cene, nie opacne, proste tolko chcem vyhodit tak toto kupim, neexistuje sila vo vesmire co by ma prinutila kupit americky polotovar ked mozem mat nemecku rokmi overenu kvalitu v PLNEJ VYBAVE a s NEPOROVNATELNE KVALITNEJSIM 2.0 DIESLOMopel wake upP.S. osobne som nedavno vyhodil 15,400 eur za Hyundai i30, plna vybava, diesel, sportovy paket, metaliza atd... paradne auticko, nevidim dovod platit za opel o 3 tisic eur viac a skoncit bez metalizy s pochybnou 1.7micku a enjoy vybavou

rado
28. listopadu • 17:40

a ten 2.0 diesel bude zase kvalitny nemecky...ale v skutocnosti je to aj tak FIAT :-)
co neznamena ,ze je zly,skor naopak,,,diesle maju taliani dobre......

Mechanik
26. listopadu • 17:03

Jo to mate pravdu kvalitni 2.0 tdi od VW je tak kvalitni ze se na nej nadava kde je to jen mozne.(uplne neco jineho jak 1.9tdi)
To ze vw tento motor upravuje za pochodu a ladi nedodelky s problemama turb praskajicima retezama propalenyma pistama nebo zadrenyma motorma a je jen banalita :-D:-D:-D Ze?
Za to motor 1.7 od opelu je stejne odzkouseny jak starej dobrej 1.9tdiAle ceny ma spatne na to ze je to krachujici opel...A dale mi chybi 2.0T benzin pro sportobni verzi.

mikes
27. listopadu • 8:53

Ne ze by s nekterymi (predevsim prvnimi) 2.0TDI nebyly problemy, ale zadreny motor spis vypovida o majiteli nez o motoru. A propaleny pist a potrhane retezy? Ze by chiptuning a vymena rozvodu u franty v garazi? :-D

WinDiesel
27. listopadu • 10:22

Ani 1,9 TDI-PD, ani 2,0 TDI-PD nejsou příliš povedené motory ale špatné zacházení a čiptuning udělají svoje - do kopru jsou turba, spojky s dvouhmoťáky, EGRy apod. Propalují se písty a trhají řetězy... jo jo.
Aź k 80% motorů TDI v ČR jsou načipované... Co k tomu dodat.

mikes
27. listopadu • 13:07

Chipovani neni chyba motoru, ale uzivatele :-D A 80% je samozrejme blbost.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WinDiesel
27. listopadu • 15:10

Ty naivko, v bazaru prakticky nenajdeš nenačipovanou Octavii s TDI.

mikes
28. listopadu • 0:26

Tak to je otazka kdo z nas dvou je naivka :-D

mclown
27. listopadu • 12:02

na to si ako prisiel ze 80%

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Momo
27. listopadu • 13:15

Asi myslel, ze 80% nie je cipovanych.
Mikes:
Roztrhnute rozvody v zaruke (A4 2.0 TFSI, 7 mesacne auto, 16 tkm), odmietnuta zaruka. Po zverejneni (Autobild) menily motor, ale aj tak majitel platil robotu 3-[

mikes
28. listopadu • 0:30

Odkdy je TFSI diesel?!? B-]Clanek jsem necetl, pokud ho nekde mas, dej k dispozici, nevim o co tam slo. Kazdopadne pises o roztrhnutych rozvodech a pises jeden pochybny pripad, navic ne TDI, cellkem slaba argumentace.

ceedar
27. listopadu • 0:15

to o tom VW agregatu som nevedel, nemam VW, ale zil som v tom ze ich diesle su jedne z najspickovejsich na trhu...ale mate pravdu, jedna sa o 1.9 modely, 2.0 je predsa len "novinkou" ktora sa mi pod ruku este nedostala, ale ze to je s nimi tak zle...?kazdopadne ak sa da golf kupit s 1.9tkou, tak niet co riesit, niesom vykonovy nadsenec, dokazem obehovat auta 2x vykonejsie, to chce zrucnost nie kone ;)tiez krachujuci opel je dobra pointa, proste je risk kupovat nieco od automobilky ktora robila vsetko preto aby sa na trhu udrzala... bohvie aku to bude mat spolahlivost

Pierre
26. listopadu • 16:31

A přesto bude (z celoevropského pohledu) neporovnatelně více lidí "vyhazovat" peníze za Opel, než za Hyundai ;-)

mclown
26. listopadu • 10:48

jj tak to uz je o inom, hyndai v plnej tak ako pises opel v plnej 20+ k eur ...
ale zasa ja by som diesel nechcel pri rocnom najazde aspon 30tisic km +

mclown
26. listopadu • 10:05

su dost vysoke :-(
ale musim priznat ze minut tych 600 tisic czk za astru 1.6T bude asi lepsie ako za golf 1.4TSI so 160 konmi

Adam
26. listopadu • 8:57

Osvetleni palubky je hnusne :-( fuuuj 3-[

Rhinox
26. listopadu • 10:02

A co ten naplacnuty pristrojovy panel se svislymi vyduchy? Kdyby prisla tato astra o 3 roky driv, reknu ze ceed se inspiroval u ni. Ted to ovsem vypada tak, ze se spis astra inspirovala u ceedu...

ceedar
26. listopadu • 10:39

presne tak, ked som videl interier prva myslienka bola ze pozeram do ceeda, ale druha ze ceed predsa nema tak otrasne plasty stredovej konzoli ;)

Riwal
27. listopadu • 14:37

No Ceed má otřesné plasty skoro všude, zejména obložení B sloupků je plné pastových otřepů a laciné výplně dveří hodně připomínají Dacii Logan. B-]

skip
29. listopadu • 12:11

Blá, blá, blá.. a teď tu perníkové chaloupce.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Riwal
30. listopadu • 20:14

Už to neber perníkáři... :-P

mates
26. listopadu • 8:39

jojo za tyhle ceny jim jiste spousta lidi utrha ruce :-D:-D predpokladam ze hned prvni mesic prijdou s CASOVE OMEZENOU akci kde narovnaji cenu na uroven tam kde ma byt aby nezkrachovali, tj. cca o 15 procent niz, nazvou to slevou a ovce budou spokojene becet :-) tyhle hratky s cenikama a se slovickama me zacinaji opravdu bavit, jinak je to pekne auti, hezci nez prechozi generace ktera mi pripominala s tim chromem a listama spis nejakou detskou skladacku....

VectraDriver
26. listopadu • 5:25

tojo to můžu ta 1,6 Turbo A6 by stačila to bych se vyřádil:-P

herr Otto Flick
26. listopadu • 1:31

Doufam ze ty plasty nevrzou tak jako u nekterych insignii. Nova Astra je celkem pekna, nekonfliktni, ale take pekne nudna...typicky design ala korea. Interier podobneho designu muzeme videt uz mesice v Chevrolet Cruze. Osobne bych radeji pockal az vyjede novy Focus, to bude daleko lepsi volba.

tlumex
26. listopadu • 7:11

Mno z cen jsem trochu sklamany :-( dost se blizi golfu VI. U toho 1,4 turbo chybi prevodovka predpokladam je to bude M6, nebo se pletu?

Doporučujeme

Články odjinud