Nový Opel Astra míří na závodní okruhy. Představí se v sérii TCR

Nový Opel Astra zamíří na závodní okruhy. Automobilka připravuje závodní verzi, která se bude účastnit seriálu TCR. Vůz je ještě zatím ve vývoji a pokud vše dopadne tak, jak má, první testy odstartují v říjnu letošního roku.

Hatchbacky | Frankfurt 2015 | Premiéry | Opel

Nový Opel Astra teď už oficiálně: Mínus 200 kg a výbava z luxusních aut

Závodní Astra by měla (stejně jako všichni ostatní účastníci seriálu TCR) používat dvoulitrový přeplňovaný motor s výkonem 243 kW (330 k) a s vrcholem točivého momentu 410 Nm. Nic přesnějšího ale Opel ve své krátké tiskové zprávě na téma změn a technických detailů neuvádí. Pouze nám říká, že se vše dozvíme později.

Zajímavosti | Sportovní auta | Hatchbacky | Sport | Volkswagen

VW Golf míří na závodní okruhy. V ostrém startu se představí už tento víkend

Mimochodem, není to tak dávno, co do stejného seriálu zamířil také Volkswagen s upraveným Golfem R. Ten dostal dvoulitr TSI, podvozek rozšířený o 40 cm a upravenou aerodynamiku. Na rozdíl od Opelu si už německý speciál vyzkoušel také první ostré závody. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.7
Rok výroby: 2009
Stav: 132 330 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků