Nový Nissan Navara dorazil do Evropy. Je pohodlnější a bezpečnější

Nissan představil evropské provedení nové generace modelu NP300 Navara. Kromě od pohledu jiného designu nabízí tako novinka také jiný motor, sedmistupňovou automatickou převodovku, víceprkovou zadní nápravu a řadu různých bezpečnostních asistentů.

Testy | SUV | Srovnávací testy | Nissan | Subaru

Nissan X-Trail 1.6 dCi 4x4 vs. Subaru Forester 2.0D: Auto, nebo to ostatní?  

Nová Navara má kompletně přepracovaný design, přičemž na evropský trh dorazí ve verzích King Cab a Double Cab. Oproti předchozí generaci nabídne provedení s dvojitou kabinou o 67 mm delší ložnou plochu (1578 mm), varianta King Cab pak má ložnou plochu dlouhou 1788 mm. V interiéru máme očekávat prvotřídní materiály a stejně jako u jiných modelů se i tady Nissan chlubí sedadly tvarovanými podle postupů NASA.

Video | Premiéry | Užitková auta | Off-roady | Nissan

Nový Nissan Navara odhalen. Stále zůstává poctivým pracantem

Zástup technologií, které mohou být na palubě, je poměrně velký. Začíná to sadou kamer monitorujících okolí celého vozu, pokračujeme systémem nouzového brzdění, tempomatem, asistentem pro sjíždění prudkých kopců a končíme u systému rozjezdu do kopce. Stejně tak si zájemci mohou pořídit třeba parkovací senzory nebo bezklíčkový přístup.

O pohon se stará naftový motor o objemu 2,3 litru, který je o 24 procent úspornější než to, co měla pod kapotou předchozí generace. K dispozici budou dvě verze, kdy ta slabší nabídne 118 kW (160 k) a ta silnější 140 kW (190 k). Standardem je šestistupňový manuál, kdo chce, ten dostane sedmistupňový automat. Na výběr je také mezi verzí s pohonem zadních nebo všech čtyř kol.

Byznys | Mercedes-Benz | Užitková auta | Off-roady | Nissan

Mercedes postaví pick-up na základech Nissanu Navara

Zajímavostí je zadní náprava, kdy provedení Double Cab už nemá klasickou verzi s listovými pružinami, která zůstala variantě King Cab. Civilnější Navara používá podobně jako předchozí Pathfinder víceprvkovou zadní nápravu.

Nová Navara je další auto, které si budeme moci prohlédnout na nadcházejícím autosalonu ve Frankfurtu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Nissan Juke 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 130 600 km
Cena: 180 000 Kč
Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 330 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 105 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 40 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků