Mě by zajímalo, proč se pořád tak zoufale drží té bezestupňové převodovky (CVT) a nedají klasický moderní automat (třeba od ZF)?
Je to lacne, toto auto ma byt zial hlavne lacne, lebo sa bude predavat primarne v USA v katagorii okolo 30,000 dolarov.
CVT je všechno, jen ne "lacná". Na prvních dvou řadách Murana stála pomalu tolik, co celá Fabie. Podle mne se jí drží proto, že jízda s ní je prostě zážitek, který v autě s klasickým automatem prostě nezažijete. Třeba když plynule, bez jediného škubnutí či výkyvu tažné síly, jako tryskáč na ranveji, zrychlujete z rozjezdu třeba až na 220 km/h, kde vám ale omezovač přistřihne křídla :-)
Moc pěkný!Jak iteriér tak zvenčí,ještě nějakej diesel dci tak 250k ideál;-)
To je česká mánie, chtít, aby se každé auto dělalo i ve verzi traktor. Vůz, který je určen primárně pro trh v USA, diesel nepotřebuje. Já bych tam dal v nejlepší verzi silnější benzínový motor, něco kolem 250 kW by bylo ideální.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.