Nový Nissan Micra na prvních skicách, prodeje začnou v březnu 2010

Krátce před otevřením bran tokijského autosalonu vypustil Nissan první náčrty nové generace modelu Micra, která nahradí faceliftovanou verzi z roku 2007. Zajímavé přitom je, že nová Micra se začne prodávat nejdříve v Thajsku a to příští rok začátkem března, krátce poté začne s prodeji i většina asijských prodejců a nakonec se ji dočkáme i zde v Evropě. Třetí generace modelu Micra se bude vyrábět v nové fabrice u indického města Chennai, kterou japonská automobilka vystavěla v spolupráci s Renaultem a dostupná bude celkem na 150 světových trzích.

Prozatím nejsou známé žádné bližší specifikace a ani to, zda se bude evropská verze vyrábět opět v Británii, nebo automobilka vsadí na dovoz z indické továrny. Jisté zatím je, že výroba současné generace v britském Sunderlandu skončí v druhé polovině příštího roku.  
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Nový Nissan Micra
Nissan Micra 1.461
Rok výroby: 2005
Stav: 131 015 km
Cena: 40 000 Kč
Nissan Qashqai 1.995
Rok výroby: 2008
Stav: 68 719 km
Cena: 195 000 Kč
Nissan Micra 1.386
Rok výroby: 2006
Stav: 102 563 km
Cena: 75 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek