Nový motor 3.0 TDI pro Volkswagen Touareg má spotřebu jen 6,6 l/100 km

20 komentářů

Vramat
16. dubna • 7:14

Zdravím příznivce Touaregů,
můj komentář se týká kvality chromů na VW Touareg. Vlastním touareg od června 2014 R-line.
Najeto 11Po letošním prvním solení v zimě se na chromových dílech začali dělat nehezké fleky, když jsem to chtěl umýt, tak pod flekem už není chrom!!!! Máte někdo podobnou zkušenost s kvalitou chromu na VW. Dejte vědět na vramat@seznam.cz.

Ficus
17. září • 9:56

Mám LandCruiser 4,2l, z roku 2006 a za 9l jezdím běžně. Co jako je to za pokrok ?

tito
17. září • 11:41

Jde o to, jaké množství mechanické práce z těch 9l paliva dostaneš. Nakonec žiguli v roce 1972 taky jezdilo za 9l tak jaký je v tom u Land Cruiseru pokrok?

kert
16. září • 17:42

To by byl pěkný motor i pro SuperB.

Antiautomat
17. září • 10:25

Nebol. Neunesie ho podvozok.

tito
17. září • 11:43

Unese. A dokonce se tam i vejde. Chtěl bych ale vidět jak ho tam posadí napříč.....

Tom
16. září • 21:26

Co nektere trubky vede k tomu psat "SuperB" je to Superb
Vzdyt prece take nepisete OctaviA, RapiD.
Prijde mi to hloupe stejne jako kdyz lidi nerozlisuji hold a holt

bukaJ
17. září • 7:31

Ještě lepší je, když někdo říká Suprbéčko. To bych ho v tu chvílí nejraději tím Suprbéčkem srazil.

tito
17. září • 9:40

Každopádně se ten motor v SuPeRbU nikdy neobjeví nejen proto, že cesta vede opačně, ale především proto, že se tam nedá vestavět. Maybe bude za rok v sUpErBu 3 naftové biturbo.

wolff
16. září • 14:15

Tak to je super..

tomi852
16. září • 14:31

super je to jedine na papiery... v reale to bude o 2l viac B-]

Dzouda
16. září • 14:40

V reálu spise 2,5 až 3 litry více.
mam Tuarega rok staryho s 180kW TDi a pod 9l jsem se v podstate jeste nepodival.
ale jinak krasne svezeni ...

Antiautomat
16. září • 15:53

pekna masina, gratulujem, ale za 9 som vedel ist aj s V10TDi

Vana666
16. září • 16:51

Při tempu jakým se jezdí na Slovensku to asi nebyl ížádný kumšt

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
17. září • 10:41

Hm no jazdim dost casto medzi republikami a nejak velmi mi to rozdielne nepripada, trebars znamy tah na Zilinu, rozdiel oproti D1 je snad len v tom, ze nemate pocit ze sedite vo vlaku :-).
No a mozno este neexistencia znameho fenomenu D1, kde si v lavom prude par jedincov silou mocou vynucuje nepredpisovu /casto az sproste a nebezpecne/ rychlost, brzdiac a pridavajuc, kedze pravy pruh je na mnohych miestach pre osobne auto nepouzitelny - moze byt ze Vam to pripada o nieco rychlejsie. A nie, nemyslim tym obligatnych 10kmh+ :-)

Vana666
17. září • 11:01

Antiautomat: můžete psát co chcete ale tu zoufalou pomalost provozu na Slovensku tím nijak nezměníte. Bohužel. :-(

Antiautomat
17. září • 15:19

Mozeme sa vyjadrit presnejsie? Po okreske sa jazdi 50, v meste 20 a po dialnici 80?
Nieco konkretne by nebolo? Alebo 20km kolona pred Prahou vecer (rozumej priemerna rychlost 1kmh priskokom)?Nieco konkretne by som prosil, co by naozaj mohlo opravnovat Vas vyrok ''zoufalou pomalost provozu na Slovensku''

Vana666
17. září • 17:41

Antiautomat: kdykoliv jedu na Slovensko (a jezdím tam rád a poměrně často) se musím smířit s tím, že na okresce se jezdí kolem 70-80, ve městě pětatřicet, vyjímečně i čtyřicet pět a na dálnici kolem 120. Na té dálnici to díky menšímu provozu nevadí, ale ty okresky bývají ve srovnání s provozem v česku opravdu na posrání. Nesrovnávej to s jízdou v zácpě u Prahy, mluvím o běžném provozu

jean
18. září • 10:37

A kdeže sa to na Slovensku jazdí takýmito rýchlosťami? Že som to ešte mimo pár okresiek III. triedy nevidel...

Vana666
18. září • 12:57

Všude

Doporučujeme

Články odjinud