Nový motor 3.0 TDI pro Volkswagen Touareg má spotřebu jen 6,6 l/100 km

Seznam kapitol
  1. Volkswagen Touareg facelift
  2. Fotogalerie: Volkswagen Touareg

Ano, my víme, že v reálném světě bude veliké SUV s naftovým šestiválcem jezdit za deset. Určitě to ví také Volkswagen a jasné je to zřejmě i potenciální klientele. Jenže podle tabulkové hodnoty spotřeby a na ni navazujících emisí CO2 se v mnoha státech EU odvozují daně.

SUV | Volkswagen | Autosalony | Premiéry | Volkswagen Touareg

VW Touareg: nová tvář, modernější technika a vstřikování močoviny  

Facelift Volkswagenu Touareg jsme si představili již dříve. Nový motor 3.0 TDI nahrazuje stejnojmennou jednotku, která disponovala výkonem 180 kW (245 k) a která si ve velkém SUV vzala 7,2 litru nafty na 100 km. Nový motor nejen že snížil spotřebu na 6,6 l/100 km, ale ještě posílil na 193 kW (262 k). Hodnota emisí CO2 nyní dosahuje 174 g/km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Změny na Touaregu jsou vskutku jen kosmetické, to hlavní se děje pod kapotou a ve výbavě na přání

Motor 3.0 TDI teď samozřejmě splňuje emisní normu Euro 6 a k tomu potřebuje i systém AdBlue, tedy vstřikování technické močoviny do výfuku.

Testy | Ojetiny | SUV | Technika | Volkswagen | Volkswagen Touareg

Test ojetiny Volkswagen Touareg 2,5 TDI: docela zvláštní SUV

Spotřebě pomáhají třeba snížené třecí ztráty v pohonném mechanismu nebo funkce odpojení motoru od automatické převodovky při sundání nohy z plynu. Tu možná znáte i z Passatů a Golfů, ve kterých si řidič může nastavit, zda vyřazování automatu po sundání nohy z plynu chce nebo ne.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Volkswagen Touareg facelift
  2. Fotogalerie: Volkswagen Touareg
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 1999
Stav: 174 397 km
Cena: 40 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 40 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků