Nový Mercedes třídy C je prodejním trhákem

34 komentářů

Rychlík
5. června • 2:03

MB C se poved, měl jsem půjčenou verzi 220CDI a 320CDI, jezdí úžasně, ale při mé normální postavě mi přijde malý, takže sem šel nakonec do Mondea 2.2TDCI 175 koní a neměnil bych.

Carlsson
4. června • 16:18

W 204 je libový autí hlavně s AMG paketem a s avantgarde výbavou ;-)

ff
4. června • 14:33

Mel jsem nahodou minuly rok pujcene z pujcovny C220D a mohu srovnavat pouze s BMW (Audi neznam) a 320d je podle meho nazoru vyrazne sportovnejsi auto. Kdyz bych porovnal podvozky Cka s jiz pomerne startsi 3er tak BMW u me vitezi na plne care (dokonce i 1er mi prijde lepsi..). A pokud bych mel rict, tak zrovna to Cko mi prislo vic jako nudny dopravni prostredek nez jako sportovni auto... Samozrejme je to muj pocit.

Filip
4. června • 19:27

Samozrejme souhlas :-) Normalne se pana Ondrasika spis zastavam, ale dnes prestrelil. Formulace : "Pokud řidič hledá i něco jiného, než je klidné přemístění z místa A do místa B, tedy sportovní vyžití, je Céčko asi jedinou rozumnou volbou, která umí nabídnout vcelku dobré sportovní vyžití i u běžných verzí."
... to je takovy - jak se drive rikalo "Kockopes". :-) Spojeni "jedina rozumna volba" a "vcelku dobre sportovni vyziti i u běžných verzí" je trochu usmevne .. nejenze, de-facto nesrovnává s žádnou konkurencí, ale tak nějak popírá samo sebe :-). Osobně mám vyzkoušené snad všechny verze BMW 3 s Xdrivem nebo bez něj a měl jsem možnost najezdit relativně hodně km v nové C220D a C350 .. Pravda je, že nové C se mi osobně velice líbí z vnějšku (inteirér je pro mne strašný). Nové C má velice povedený podvozek a snaha o nejlepší poměr kompromisu sportovno/pohodlí je patrná, nicméně na BMW 3 prostě nemá - srovnávám kupříkladu BMW320D nebo 330i vs zmíněné Mercedesy.

Radek Ondrášík
4. června • 20:10

účelově si vybíráte z mého textu to, co se vám hodí. Je tam nápsáno "asi nejlepší volba" ne "nejlepší volba" to vynechané slovo zcela mění význam. Takže na toto pozor.A k tomu zbytku - nesouhlasím. Současná generace 3er je tragický ústup z minulých charakterů. V době E46 bych s vámi souhlasil, dnes už ne. Podvozek je doslova špatný, neschopný fungovat na českých silnicích, auto je neskutečně těžké, komunikativnost pryč, RFL pneu jsou zabijákem toho zbytku.MB C byl vždy komfortnější a nebyl tak zábavným vozem, ale s příchodem nových generací se to výrazně změnilo a pokud někdo hledá "prořidičovo" auto, pak Céčko nabídne daleko více a to hlavně charakterem.

Andy
4. června • 21:23

tak neviem, o kolko su slovenske cesty ine od ceskych, ale 3ka na 17tkach (nie RFL) funguje dobre. porovnavam s nasimi dalsimi autami, E500 na airmaticu, 911, LandCruiser.
Ano, je to ina trieda, je ale dostatocne komfortna, stabilna, a ked clovek chce, aj sportova. Cecko je ale porovnatelne, len ten dojem (a to je to, o co ide) je viac limuzinovy. V 3ke s vacsim benzinovym motorom sa da zabudnut, ze je to sedan, v Cecku aj v 63AMG citite, ze to ma sice vykon, ale je to stale pohodlie a hltac kilometrov.

alambert
4. června • 21:23

RFL pneu se vyhodej a hotovo ne?:-D

furgon
4. června • 21:09

Normalne se pana Ondrasika nezastavam, ale dnes ma kupodivu pravdu.

Ze3gg
4. června • 21:28

Ja se radsi uz nezastavam nikoho, ale chtel bych dodat, ze rozdil mezi jakymkoli jednim autem a jednim Mercedesem je jeden Mercedes. ;-)
Co znamena jezdit sportovne pri limitech 50/90/130?

w
4. června • 15:22

ja mam tiez pocit, ze BMW 3 aj Audi A4 su vyrazne sportovejsie ako konzervativne Cecko...

Brouk
4. června • 8:22

Dle meho nazoru 80% uspechu dobre prodejnosti tvori zdarily design. Je to videt jak na AUDi poslednich 10 llet. PS: za posledni vetu clanku vas asi zaryti bavoraci nepochvali, ja s ni vsak souhlasim. Narvat sestilitr do stredni tridy, to nema obdoby, snad jen Cadillac CTS-V.

Andy
4. června • 9:52

bol som ho vyskusat, ale nakoniec vyhralo BMW 3 (objednane). Nie je to ale zle auto, len orientovane inym smerom - obe su ale najlepsie v svojej kategorii zakaznikov.
Audi, Volvo, Lexus sa nechyta...Lexus vyslovene sklamal.

peet
4. června • 9:59

jj, BMW beriem ako sportovu zalezitost a MB zase pre komfortnu jazdu ... ale obidve znacky sa v tomto prelinaju ;-)

velda19
4. června • 10:15

ten posledni odstavec, mohl by soutezit o vtip roku :-D pro sportovni jizdu je jedine rozumne reseni mercedes?? :-D tak to je gol :-))

Radek Ondrášík
4. června • 10:43

Z prémiové tři a půlky (Audi, BMW, MB, Lexus) v dnešní době určitě ano.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Martin
5. června • 0:25

A proc vas kolega Janda tedy pise, ze "tohle auto vážně není pro Řidiče. Preferuje zkrátka v prvé řadě jiné hodnoty jako je bezpečnost. Nekritizuji to, je to zcela legitimní přístup k zacílení vozu, pouze upozorňuji ty, kteří by si po přečtení přechozího odstavce chtěli místo svého nedotáčivého BMW E90 koupit hravé Céčko." Hm?

Permon
4. června • 10:57

Cim to je, ze mam pocit, ze se pan Ondrasik vyziva ve vyvolavani flamu? 3-[ Naposledy se vsem snazil vnutit, ze Passat je "dynamictejsi" auto nez Mazda6. Ted nam vali do palici, ze MB je sportovnejsi nez BMW. Priste bude Land Rover "lepsi zavodak" nez Enzo. Ach jo. Ja myslel, ze flamy vyvolavaji zakoplexvani teenageri, ale ne redaktori... holt na autorevue.cz je to jinak. Tady si primo plati "flame makery". Bravo Radku!;-)

Radek Ondrášík
4. června • 11:18

Nechme toho. Očividně jste jel v daných vozech.

Niemand
4. června • 11:44

Prectete si laskave rispevek nad vami, kde hovori majitel bmw3 Mpacket i Mercedes C AMD a hovori jasnou reci, jinou nez vasi. :-(A jeho reci hovori i odborni novnari, coz Vy jak sam tvrdite, nejste.

Radek Ondrášík
4. června • 11:52

Co to je proboha "odborný novinář"? Pro mne je 100x důležitější názor někoho, kdo umí reálně jezdit a to na vysoké úrovni, než nějakého teoretika, byť fundovaného.Znám mnoho majitelů BMW a jsou mezi nimi i špičkoví jezdci a byť s nevolí, od BMW odchází.Ale chápu, že teoretik, byť fundovaný dokáže svou erudovaností poznat rozdíly, aniž si to otestuje.

Niemand
5. června • 20:54

Co to je proboha "odborný novinář"?Nikoliv co, ale kdo? Je to clovek, ktery se danym tematen zabyva intezivne , orientuje se, nepodleha subjektivnim pocitum, pise korektne a bez chyb a vystudoval zurnalistiku.
Nuze, proste ma vsechno, co Vy nemate.Co to proboha je - nekdo kdo umi realne jezdit? Realne jezdi kazdy, kdo ma ridicak. Nebo Vy jezdite nerealne? Nechapu.Mimochodem, odborny novinar by mel to o cem pise vyzkouset a vzhledem k definici umi posoudit, zda nepodlehl preludum - feelingu :-))A ja zase znam spoustu lidi co od Mercedesu a Audi prechazi k BMW a zase znam spoustu lidi, co prechazi od Mercedesu k Audi a znam spoustu lidi .... asi kazdy tu zna spoustu lidi co nekam prechazi.Kdyz hovorite ve zcela jinem gardu, nez 90% novinaru, tak jsou to bud blazni, nebo Vy podlehate feelingu.;-)

pipkiN
4. června • 12:10

už se poprali? :-D

Andy
4. června • 12:22

ale no tak.
bezny vodic sa nema kde dostat ani na 70 percent moznosti BMW 3 alebo MB C, ide skor o feeling - sadnem do BMW 3 s M packetom, uzasny volant, dobre sedacky, kokpit...
sadnem do MB C - hodnotny kvalitny interier na pohodlne cestovanie.

Radek Ondrášík
4. června • 13:02

Andy: aha, takže BMW s Mpaketem srovnáte s MB C v běžné verzi? Uvědomte si, že to, co má BMW, tedy Mpaket je např. u Audi Sline, u MB je to AMG paket. A jsou to pakety o tom samém...

Andy
4. června • 14:11

nie, siel som v oboch verzia oboch. Sportovy feeling z auta je u BMW silnejsi, bodka.
C63AMG sa tomu priblizuje, ale to uz je extremna verzia mimo zaujmu vacsiny.

Radek Ondrášík
4. června • 14:24

Jaky feeling zase? Buď to auto nějaké je, nebo nějak vypadá. Projeďte se a uvidíte více.

Andy
4. června • 14:36

Feeling - vidim auto zvonku, paci sa mi. Otvorim dvere, sadnem a mam dobry pocit. To je zaklad. Ak je tento pocit sportovy, ma auto sportovy feeling. Ked sadnem do Range Roveru, je to cisto jachta pocit. To iste jazda, mna fakt nezaujima, ze to auto prejde zatacku o pol sekundy rychlejsie, kedze som na verejnej ceste a je to auto na denne pouzivanie. Na vikend mame doma starsiu 911tku. (964 turbo)Neviem, co sa vam nato nepaci - je to subjektivna kategoria. BMW a MB su rovnocenne znacky, kazda orientovana inak - na ineho kupcu. Je ale hlupost dnes tvrdit, ze pre 99,8 percentnu vacsinu je toto auto lepsie ako to druhe, je proste ine.

Radek Ondrášík
4. června • 15:18

Zde se ovšem bavím o jízdě jako takové, ne o tom, jak auto vypadá.

Andy
4. června • 19:12

toto iste plati aj pre jazdu. tazko sa vami diskutovat, ak mate "svoj den" a idete proti kazdemu.

rs
4. června • 14:24

no hele, nechci se nejak prit, ale ma dojem, ze M paket, AMG paket nei to samy jako M ( AMG) verze tehoz modelu.
m paket nebo amg paket jenom pridava nejaky prvky ktery maj "skutecny" M ( AMG) verze. ...
prahy, vejfuky, a jiny blbiny, nicmene motoricky je to bezna verze...znamej ma CLS s AMG paketem a ma to prave takhle. bezna verze 500 s pridanejme blbinama z AMG.

Radek Ondrášík
4. června • 15:18

Mpaket, AMG paket, Sline paket je soubor prvků pro sportovni styling a vylepšení jízdní vlastností. Ten paket je jednad stylingový - nárazníky, kola, dekorace, sportovní sedačky, volant a pak také může obsahovat sportovní podvozek, brzdy apod. Záleží co si zákazník v rámci toho paketu všechno vybere.Takže MB s AMG paketem může být např. pouze s jinými nárazníky, nebo může mít i sportovní podvozek a brzdy. Záleží na výběru.

Petr
4. června • 11:03

BMW má rozhodně lepší jízdní vlastnosti a Třída C se BMW vyrovná pouze v provedení AMG i když je na řízení dost znát těžký předek. Vlastním Cčko 6.3 AMG motoricky je to super ale podvozku něco chybí. BMW jsem měl řadu 3 v 3.0xd a až na citelné rázy u M-paketu seděl podvozek na výbornou

Peet
4. června • 7:54

mam ho od piatku a som velmi spokojny ;-)

patrik
5. června • 21:25

ja som ho kedysi chcel, potom vdaka zadnemu nahonu som zvolil A4. A ako to vyzera dnes? pad kurzu eur-skk mi cenu znizil o cca 120 tis a dnes som priobjednal quattro..takze budem mat 2,0 TDI quattro..a tesim sa..a cena?? 1,3mil..v super vybave..

Doporučujeme

Články odjinud