Nový Mercedes SLK zachycen na okruhu (spy photos)

Mercedes plánuje novou třídu SLK představit již tento rok na podzim ve Frankfurtu. Špionážním fotografům se podařilo zachytit vůz při testech na legendární Nordchleife, kde v současnosti probíhá dolaďování podvozku. Co se týká vizuálních změn, přepracování se dočkají především přední i zadní světlomety a drobných úprav také oba nárazníky.

Ačkoli to zpočátku vypadalo zcela jinak, „nos“ ve stylu monopostů F1 se znova konat nebude. Podle našich informací se nemalé změny odehrají i v interiéru vozu. Pro pohon zůstanou v nabídce původní motory, takže zákazníci budou vybírat z modelů SLK 200 Kompressor (163 k), SLK 280 (231 k), SLK 350 (272 k) a v nabídce zůstane i ostrá verze 55 AMG s výkonem 360 koní. Na trhu se faceliftované „eselkáčko“ objeví počátkem příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Mercedes SLK na legendární Nordschleife

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků