Nový Mercedes ML: „dietní” testy pokračují (spy photos)

Testy nové generace Mercedesu ML se přesunuly do rodného Německa. Její příchod je očekáván ve druhé polovině příštího roku. Podle fotografii to nevypadá, že by bylo nové ML delší nebo disponovalo většími převisy - právě naopak, zřejmě se bude hubnout, alespoň tak říkají dostupné informace. A vlastně podobnou cestou se vydal také nový Volkswagen Touareg.

Další změny lze spatřit na jiném tvaru zadních dveří, bočních zrcátkách, střešním nosiči a výše uloženém zadním okně. Pod kapotou se očekává motorová paleta podobná té současné, zážehové agregáty budou v rozmezí 3,5 l V6 až 6,2 l V8 (verze AMG) s výkony 272 až 510 koní, dieselové jednotky zastoupí šestiválce a osmiválce s objemy 3,0 a 4,0 l s výkony 190 až 306 koní. Hned od uvedení modelu na trh bude k dispozici také hybridní verze.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Nové ML zřejmě zhubne

Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků