Nový Mercedes E Coupe stojí na platformě třídy C

25 komentářů

Auto1
20. května • 21:17

Tohle není nic nového,o třídu menší kupé dostane design o třídu větší řady ze stejné stáje a je rázem důvod pro vysokou cenu dle dražší řady. (C-E-S) (SLK-CLK-CLS)
Takto staví Saab,MB,Volvo a další kupátka již řadu let a chápu,že když u MB ještě pomíchali názvy,tak z toho může mít někdo dobrý den,ale jinak o nic nejde,protože VW všechny překonal,když Golf 4 Kabrio byl veskutečnosti napůl Golfem 3,stejně jako Fábia I a II,prostě to jsou všechno plechovky smontované z kde čeho,lidi nechtějí platit,ale šetřit,takže co jste chtěli,to tu máte :-))

Auto1
20. května • 21:21

Ono to je trochu složitější s těmi vnitřnostmi,ale princip je jasný a aplikovaný již dávno,aby mě tu odborníci netahali za slovo,protože jen u MB těch kupátek dělají požehnaně a čert aby se v tom vyznal.

simson
19. května • 10:01

Taky bych byl raději, kdyby ponechali název CLK, pokud se něco jmenuje E-coupé tak je logické očekávat spíše techniku z řady E!

mabosk
19. května • 9:27

Suhlasim s autorom, ze nazyvat auto E Coupe aj ked stoji na podvozku C-Class je silne zavadzajuce.

Andre
19. května • 12:29

VW Phaeton ma stejny podvozek jako Bentley. Jak budeme teda nazivat Bentley nebo Phaeton ??? :-D

WinDiesel
19. května • 8:39

To je asi tak všechno co se dá říci k dalšímu konfrontačním článku z pera redakce autorevue.cz.
Každý den jeden flame, to je dost ubohý cíl...
Pokud se mají nad sebou zamyslet lidi od Mercedesu, pro lidi z autorevue.cz to platí také a v plné míře.
Jak se říká - než hodíš kamenem...
Taky znám jedno přísloví o zametání před vlastním prahem.

furgon
19. května • 9:05

Problém je v tom, že osobní zkušenosti pana autora s jízdními vlastnostmi řad W212 a W204, kterých se článek dotýká, končí u světa motorů a autohitu a pak píše rozčarované články o podvodu. Kdyby po C124 nazačal Daimler w208 označovat CLK a nadále by pokračoval jako E kupé, dneska by nejspíše psal o podvodu a mystifikaci zákazníků s nápisem 250CDI, když se jedná o 2,2L

Radek Ondrášík
19. května • 9:31

Někteří zde chodí dlouhé roky. Co si pamatuji, tak nedělají nic jiného, než se naváží do redaktorů (a že jich už bylo), cokoli se zde udělá je špatné a jinde je to lepší, každou chvíli slyšíme jak to tu zkrachne apod. Říkám si, proč tito věčně nespokojení lidé, kteří za ty roky vidí, že se to k jejich obrazu nikdy nezmění, tu ještě chodí. Co je k tomu pořád táhne chodit někam, kde se jim to nelíbí, kde to je k ničmu, kde je to amatérské, když dle nich je to všude jinde o tolik lepší?

furgon
19. května • 9:45

Jednou za čas člověk vyjádří nesouhlas s článkem o mercedesu a hned z toho jsou, podle všudypřítomného Ondrášíka, útoky na všechny redaktory krach AR a podobné scestnosti.

Radek Ondrášík
19. května • 9:52

Ne, u vas je to naprosto pravidelne ;-)

WinDiesel
19. května • 9:37

Potrefená husa se ozvala.
Je normální snažit se o vyváženost a kvalitu. To se tady neděje. Pokud vycházíte se svými názory na veřejnost, připravte se na kritiku.
Místo toho ale brečíte a říkáte nám abychom tento web opustili. To je velmi ubohý přístup.
Jinak ale přeji pěkný den.
Navrhuji přejmenování Vašeho webu na www.autoflame.cz.
Slogan: Flame, flame, nic než flame - Autoflame.cz

Radek Ondrášík
19. května • 9:41

Kritika urcite nevadi, je spise na miste, ale ja hovorim o necem jinem, nez vy. Nevadi, kdyz nekdo vyjadri jiny nazor, nez ma redakce, to je prece v poradku a od toho tu je diskuse. Mne spise udivuje, ze nekdo soustavne dlouhodobe kritizuje, jak je to Autorevue spatne a jak ma byt jine a presto tu roky chodi. A proc? Kdyz se mu to nelibi?
Proste se nekteri snazi Autorevue predelat tak, aby bylo jako jine media. A ja se ptam, proc byt jako jine medium? Proc nemit vedle sebe Autorevue, kde se vyjadruji nazory, k tomu amaterske novinky.cz k tomu opisovace PR auto.cz apod? Proste bude tu 10 serveru a kazdy bude o necem jinem a kazdy si bude moci vybrat to svoje. Nebude to pak lepsi, nez mit 10 stejnych?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JB
19. května • 9:57

Zapomněl jste na to, že ty opisovači PR vydají týdně 4 nové testy na úrovni, k tomu rubriky jako "pohledy do historie" či "představujeme". Články v sekci „news“ na auto.cz jsou především o faktech a mají informační charakter. Proto tam jakékoli subjektivní dojmy autora článku nemají co dělat. Testy na autorevue si rád přečtu, ale ty vaše bleskovky jsou někdy dost kostrbatě napsány, se snahou vyvolat diskuzi, či vnutit nějaký objev. Jenže ten už lidé zajímající se o auta dávno znají. Viz tento článek, že E-coupé je na podvozku C-čka. Rozhodující pro koncového zákazníka je, jak auto funguje jako celek. A redaktor by neměl šířit nesmysly, dokud si oba vozy neprojede, pak může vynášet soudy. Takové články se hodí spíš na blog, než web o autech, který se chce tvářit solidně.

Radek Ondrášík
19. května • 10:18

Ja na auto.cz jeste kloudny test nevidel. vse testuji uz pet roku stejne, bez schopnosti testovat auto s ohledem na to, co to je. Maj ijedno meritko na vsechno. Tecka.A jenom dotaz. Proc myslite, ze se tento web chce tvarit solidne? Reps. ze si chce hrat na sucheho informatora, kterych je svym zpusobem dokola milion?

JB
19. května • 12:10

Solidní, přece není synonymum k nudný nebo suchý. Naopak rádoby amatérských webů o autech je plný net, ale těch kvalitních (solidních), které zaujmou jen pár. A je jasné, kam se chce zařadit autoreuvue.Mají jedno měřítko na všechno? Je těžké chápat každý vůz individuálně, jelikož každý vůz je tak trochu svůj a zároveň ho dát do konfrontace s konkurencí a vyvodit obecné závěry, které čtenáře ve výsledku zajímají. Jak si daný vůz přes všechny perličky stojí vůči ostatním. Občas je to tvrdé, ale reálné užívání je neúprosné. Né vždy čtou testy jen fanoušci, ale i lidé rozhodující se kam investovat své peníze.

Radek Ondrášík
19. května • 12:51

Problém nastává v tom, že to, co vy považujete za nesolidní jiný považuje za solidní, to co byste vy změnil, by jiný nechal beze změny. A pokud drtivá většina určitý systém využívá a uživatelů stoupá, je to jediné měřítko úspěchu a neúspěchu. Takže nikdy se nepůjde zavděčit všem. Tak jako já nechodím na mnoho serverů, tak jiní nechodí na mnoho serverů. ale neumím si představit, že bych v každé druhé diskusi na serveru, kde mne to nebaví psal, jaká je to banda amatérů, že jinde to dělají lépe a ať to dělají jinak.A co se týká testů, toto opravdu nebudeme řešit. Jsou-li neschopní řidiči, nikdy nevznikne schopný test.

Bob
19. května • 21:11

Máš naprostou pravdu. Je to stejné, jako bych já chodil na Novinky a v každém ekonomickém, politickém článku psal, že autor je magor a potom do diskuze, že devět z deseti diskutujících jsou magoři.

Fénix56
19. května • 2:17

Mercedesy byly pagoda žralok, piano, čtverka a posledním mohykánem je mamut. Od dob masařky a motýlka to šlo do kytek vč 163 montované v usa či babybenzu. Ty dnešní modely už bohužel nemají cenu, ten chrysler a šetření mělo smrtící vliv ze kterého se to dodnes nevymanilo:-( Skoro jak Saab po příchodu Oplu :-D dneska u nás už má smysl tak leda japonce ...bohužel

furgon
19. května • 8:32

Když přišel Bruno Sacco se 124, lidi remcali, že Bracqova 115 byl poslední mercedes atd. Tyhle názory, že se MB vlastně měl zaseknout začátkem 90. let na 124 a 140 a že dneska má smysl jenom japonec fakt nechápu.

JJ
19. května • 10:21

Já myslím, že nikdo netvrdí, že by se měl vývoj zaseknout a Mercedes by měl dodnes dělat Mamuta. Spíš jde o to, že vývoj mohl být plynulejší a že si firma mohla odpustit některá až moc do očí bijící opatření ke snižování nákladů.

furgon
19. května • 11:35

Plynulejší? A která opatření to mají být? Vždy, když tohle slyším, vzejde z těhle představ facelift W124 a mamuta.

JJ
19. května • 12:51

Plynulost? Třeba vývoj vzhledu Jaguarů řady XJ (o kvalitě zpracování a používání interierových dílů snad i z Fiesty se teď nebavím). U Mercedesu mi to někdy přijde tak, že se pořád nemohou rozhodnout, zda ta auta dělat kulatá či s hranami atd. Prostě moc sledují trendy, místo toho aby stáli vznešeně nad nimi.Co se týče opatření, tak zrovna třeba to použití platformy C ve třídě E je takové dosti pochybné (i když tam opravdu může být výhodou ta tuhost apod.) Ale hlavně Mercedes tlačí své dodavatele ke snižování cen úplně stejně jako ostatní automobilky - sem dáme plast místo kovu, tamhle ubereme trochu materiálu, tuhle sestavu uděláme nerozebíratelnou, jinde ušetříme 30 centů na autě tím, že dáme horší žárovky... To je myslím této značky dosti nedůstojné.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
furgon
19. května • 13:29

Už si uvědomte, že Mercedes prostě nemůže stavět auta v duchu, jako stavěl W124, ta doba je pryč, nejen pro MB. Třeba W204 by tak stála o třetinu víc a aby MB přežil, nemůže být melancholický. Proto je bohužel nad lacinější přístrojovkou ve W204 přimhouřit oči, nicméně furt je to auto špička segmentu.

Fénix56
19. května • 12:45

JJ to pochopil správně, ty furgone ne. Nikdo nechce ať sekají čtverku nebo mamuta pořád, jasně že vývoj jde dál, to je marné. Ale uznej že masařky hnijou neuveřitelně, motýlci (aspoň CDI) je v servisu též dost často a ne malýma věcma. ML první generace svezení nic moc, materiálově též žádný zázrak. Kdysi byl medvěd etalon luxusu, spolehlivosti a dlouhověkosti - to se vytratilo. Ne že je modrní nebo classic o tom řeč není. A nakabátit C jako E svěčí o dojmu že to s nápravou nemusí být tak žhavé :-/

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
furgon
19. května • 13:20

No Fénixi, co čtu, nechápeš spíš ty o co jde. Máš asi namysli 400CDI OM 628, tam prostě šel MB do průserovýho segmentu ohromnýho commonrailu, kde do určité míry selhali dodavatelé, kteří ale selhali i u konkurence, holt to není to primitivní 300D ze 124. Jenomže takový 350TD z mamuta taky není žádnej etalon spolehlivosti jako ta 400CDI. Že jim hnije W210 je pravda, snad se tím šetřením na pozinku poučili. Ale psát o nových MB, že to nejsou medvědi a že radši japonce a vzpomínat na piáno, je mimo.

Doporučujeme

Články odjinud