Nový Mercedes-Benz E 63 AMG dostane až 612 koní

Třída E by měla dostat čtyřlitrový dvakrát přeplňovaný osmiválec dostupný ve dvou variantách. V obou případech bude motor doplněn o devítistupňovou automatickou převodovku.

Vrcholem pro nový Mercedes-Benz třídy E je zatím nedávno představená šestiválcová verze E 43 4Matic disponující výkonem 295 kW (401 k). Pouze u tohoto motoru ale nezůstane, Mercedes totiž plánuje i silnější provedení 63 AMG a 63 S AMG. Zájemci o hodně ostrý sedan se mohou těšit na výkon až 612 koní.

Sportovní auta | Autosalony | Sedany | Premiéry | Mercedes-Benz

Mercedes-AMG E 43 4Matic: Ostré „éčko“ přichází

Vyplývá to z fotografií, které aktuálně kolují ruskými médii. Třída E by měla dostat čtyřlitrový dvakrát přeplňovaný osmiválec dostupný ve dvou variantách. Ta slabší nabídne parametry 420 kW (571 k) a 750 Nm, což stačí ke zrychlení z nuly na 100 km/h za 3,7 s. Silnější verze S pak dostane dokonce 450 kW (612 k) a 850 Nm. Takový vůz pokoří 100 km/h o dvě desetiny sekundy rychleji. Nejvyšší rychlost bude elektronicky omezená na klasických 250 km/h.

Sedany | Byznys | Mercedes-Benz

Nová generace Mercedesu třídy E startuje na částce 1 188 200 Kč

V obou případech bude motor doplněn o devítistupňovou automatickou převodovku. Vrcholné verze třídy E pak dostanou také obvyklé věci typu upravené aerodynamiky, sportovního podvozku, výkonnějších brzd a hlasitějšího výfuku. 

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Drive2
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 77 076 km
Cena: 185 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků