Nový Mercedes-Benz E 63 AMG dostane až 612 koní

Třída E by měla dostat čtyřlitrový dvakrát přeplňovaný osmiválec dostupný ve dvou variantách. V obou případech bude motor doplněn o devítistupňovou automatickou převodovku.

Vrcholem pro nový Mercedes-Benz třídy E je zatím nedávno představená šestiválcová verze E 43 4Matic disponující výkonem 295 kW (401 k). Pouze u tohoto motoru ale nezůstane, Mercedes totiž plánuje i silnější provedení 63 AMG a 63 S AMG. Zájemci o hodně ostrý sedan se mohou těšit na výkon až 612 koní.

Autosalony | Sportovní auta | Mercedes-Benz | Premiéry | Sedany

Mercedes-AMG E 43 4Matic: Ostré „éčko“ přichází

Vyplývá to z fotografií, které aktuálně kolují ruskými médii. Třída E by měla dostat čtyřlitrový dvakrát přeplňovaný osmiválec dostupný ve dvou variantách. Ta slabší nabídne parametry 420 kW (571 k) a 750 Nm, což stačí ke zrychlení z nuly na 100 km/h za 3,7 s. Silnější verze S pak dostane dokonce 450 kW (612 k) a 850 Nm. Takový vůz pokoří 100 km/h o dvě desetiny sekundy rychleji. Nejvyšší rychlost bude elektronicky omezená na klasických 250 km/h.

Byznys | Mercedes-Benz | Sedany

Nová generace Mercedesu třídy E startuje na částce 1 188 200 Kč

V obou případech bude motor doplněn o devítistupňovou automatickou převodovku. Vrcholné verze třídy E pak dostanou také obvyklé věci typu upravené aerodynamiky, sportovního podvozku, výkonnějších brzd a hlasitějšího výfuku. 

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Drive2
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 66 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků