Nový Maybach pořídíte „již od“ 3,7 milionu korun. Objednávat můžete ihned

Mercedes-Maybach zná své ceny. Do prodeje míří verze S 500 a S 600, přičemž první jmenovaný vyjde v přepočtu na 3,7 milionu korun. Za vrcholné provedení s dvanáctiválcem pod kapotou zaplatíte 5,1 milionu korun.

Video | Luxusní auta | Mercedes-Benz | Premiéry

Mercedes-Maybach třídy S: Superluxusní limuzína odhalena

Znovuzrozený Maybach dorazí do showroomů v únoru příštího roku, nicméně objednávky můžete zasílat už nyní. Levnější provedení S 500 osazené osmiválcem stojí 134 053 euro, tedy přibližně 3,7 milionu korun. Pro srovnání, za klasické S 500 L zaplatíte dle aktuálního českého ceníku 2 888 270 Kč. Výkonnější variantu s dvanáctiválcem si Mercedes cení na necelých 190 000 euro (5,1 milionu korun). Standardní Mercedes-Benz S 600 L vyjde na 4 349 950 Kč.

Testy | Luxusní auta | Mercedes-Benz | Sedany

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Mercedes-Maybach třídy S je připraven pro zájemce, kteří mají pro své auto nachystaného řidiče. Rozvor náprav je zde prodloužen na 3365 mm, celková délka dosahuje na 5453 mm. Jiné jsou zadní dveře a pozměněn byl také zadní sloupek. Ať už sáhnete po osmiválci nebo dvanáctiválci, zrychlení z nuly na stovku bude vždy pět sekund a maximální rychlost 250 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 64 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků