Nový Maybach pořídíte „již od“ 3,7 milionu korun. Objednávat můžete ihned

Mercedes-Maybach zná své ceny. Do prodeje míří verze S 500 a S 600, přičemž první jmenovaný vyjde v přepočtu na 3,7 milionu korun. Za vrcholné provedení s dvanáctiválcem pod kapotou zaplatíte 5,1 milionu korun.

Video | Luxusní auta | Premiéry | Mercedes-Benz

Mercedes-Maybach třídy S: Superluxusní limuzína odhalena

Znovuzrozený Maybach dorazí do showroomů v únoru příštího roku, nicméně objednávky můžete zasílat už nyní. Levnější provedení S 500 osazené osmiválcem stojí 134 053 euro, tedy přibližně 3,7 milionu korun. Pro srovnání, za klasické S 500 L zaplatíte dle aktuálního českého ceníku 2 888 270 Kč. Výkonnější variantu s dvanáctiválcem si Mercedes cení na necelých 190 000 euro (5,1 milionu korun). Standardní Mercedes-Benz S 600 L vyjde na 4 349 950 Kč.

Testy | Luxusní auta | Sedany | Mercedes-Benz

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Mercedes-Maybach třídy S je připraven pro zájemce, kteří mají pro své auto nachystaného řidiče. Rozvor náprav je zde prodloužen na 3365 mm, celková délka dosahuje na 5453 mm. Jiné jsou zadní dveře a pozměněn byl také zadní sloupek. Ať už sáhnete po osmiválci nebo dvanáctiválci, zrychlení z nuly na stovku bude vždy pět sekund a maximální rychlost 250 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 77 076 km
Cena: 185 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků