Nový Lexus RX dorazil na český trh

7 komentářů

Karlos
25. března • 19:41

"stejně jako u jeho první generace se o náhon jedné osy stará výlučně spalovací motor a o náhon druhé příležitostně dva elektromotory" To je docela blbost ne: Předek je poháněný spalovákem a/nebo silnějším el.motorem, zadek pohání slabší el. motor. RX450h jsem nejel, ale 400h ano. Na palubce je displej, který znázorňuje toky výkonu, a jeto tam jasně vidět, navíc http://www.lexus.cz/images/RX450h-tech-cs_tcm596-872137.pdfJěště k té spotřebě. S RX 400h jsem podnikl zkušební jiízdu (město+mimo obec+ kousek po dálnici), a to ne zrovna úsporným stylem jízdy, a průměr byl 8,3l/100km. Uvážím-li, že jde o nezrovna lehké SUV, se zrychlením jako Octavia RS (vyzkoušeno, opravdu srovnatelné), je ta spotřeba více než dobrá. Navíc s lehkou nohou nenbude problém se dostat pod 7.

matuS
25. března • 14:37

oni snad tie digi hodinky vyrobene v roku 1974 montuju naschval?ta palubovka mi nejak nesedi, mali to supnut nejako medzi IS a GS, takto to vyzera ako nie prilis vydareny update stareho RXka...

maro-01
25. března • 11:48

ja navrhujem aby kazdy vyskusal a porovnal papierove hodnoty. Ja mam s Priusom 2 rezimi, bud idem podla rychlostnych limitov 50 / 90 / 130 a mam spotrebu cca 4 l alebo idem 60 / 105 / 160 a mam spotrebu 5,7. Papierovo ma pisany priemer 4.2. S RX sa da rovnako jazdit podla papierovych hodnot ale je to hodne o style jazdy.

Dusan
25. března • 13:09

Ono to neni hlavne o tom jak clovek jezdi, ale kde clovek jezdi. U mestskeho auticka typu Prius lze ocekavat priblizeni se k papirovym hodnotam diky mestskemu provozu, kde ma hybrid urcitou vyhodu. Na druhou stranu pri nasazeni u aut kde se predpoklada primarne dalnicni a obecne mimomestsky provoz jsou uz ty teoreticke hodnoty velmi teoreticke. Kdyz pojedu pres cele Nemecko po dalnici a neuviznu v jedne ze zoufalych stau, tak je pro mne hybridni motor pouze pritezi a spotreba bude odpovidat te u normalniho benzinaku.

IO
25. března • 13:30

Pri tomto aute asi aj hej,...ale jasne plus ma v meste a to este za super cenu,....skor ostatny by si mali brat od Toyoty/Lexusu priklad a aspon nieco skusit....

Dusan
24. března • 18:16

Mne se hrozne libi tyhle marketingove zvasty o snizovani spotreby o 23%, za dalsi rok bude dalsi model co snizi spotrebu o dalsi ctvrtinu a model za pet let uz bude jezdit za ctyri litry. Tedy samozrejme papirove, v realnem provozu to zase bude deset plus jako ma kazde SUVcko. :-D
Jinak kdyz uz hosi Lexusaci pripravuji fotografie interieru pro marketingove ucely, tak by nebylo od veci ten motor treba i nastartovat, protoze fotit palubni pristroje se svitici kontrolkou nutnosti servisu na motoru vypada divne. :-D

IO
25. března • 9:23

Ono to ma naozaj dost nizku spotrebu oproti podobne vykonnym benzinom a dost podobnu dizlakom (v meste ale vyznamne nizsiu),....vyhody ma, ze menej klepoce a je podstatne prijemnejsie na jazdu a to ani nespominam cenu, ktora nema vzhladom k vybave konkurenciu. Desing nie je aspon pre mna idealny, no ak by som si vyberal vacsie auto, tak by tento model vyhral s rezervou...

Doporučujeme

Články odjinud