Nový Lexus LS TMG Edition zvládne 320 km/h

Lexus chystá hodně ostrou verzi sedanu LS. Premiéra byla naplánována na autosalon v Tokiu, jenže vše podstatné víme už teď.

Lexus LS měl být překvapením tokijského autosalonu, jenže k jeho smůle vyšlo na světlo světa vše podstatné už tento týden. Kromě videa z Nürburgringu byla prozrazena také technická data, která jsou na tomto automobilu ještě zajímavější, než jeho vzhled.

O pohon se s největší pravděpodobností stará vidlicový osmiválec z modelu IS-F. Jeho maximální výkon dosahuje na 650 k a točivý moment vrcholí hodnotou 710 Nm. Vzhledem k tomu, že v menším sedanu IS-F tento motor nabízí maximální výkon "pouhých" 423 k, je dost pravděpodobné, že bude vylepšen o přeplňování. Další zajímavá zpráva hovoří o tom, že se agregát nechá vytočit až na hranici devíti tisíc otáček. V praxi zvládne nadopovaný Lexus LS maximální rychlost 320 km/h a zrychlení z nuly na stovku za 4,2 s, takže je jen tak mimochodem výrazně rychlejší než IS-F.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Lexus LS TMG Edition měří na délku 5160 mm, široký je 2015 mm a vysoký 1437 mm. Pohotovostní hmotnost se pohybuje kolem dvou tun. Automobil stojí na dvacetipalcových discích obutých do pneumatik o rozměrech 295/35 vpředu a 345/30 vzadu. Oproti běžnému „elesku“ je širší o 140 mm a nižší o 43 mm. V porovnání s prodlouženou verzí L je kratší o 20 mm. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Lexus GS300 2.995
Rok výroby: 2007
Stav: 190 580 km
Cena: 199 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků