Nový Lexus LS oficiálně: Odvážný je nejen v počtu převodových stupňů...

Clayton  |  10. 01. 2017 13:03

Obrovské zklamání. Jinak se to komentovat nedá. Současná generace LS se vyrábí od roku 2007. Po takové době se čekalo, že Lexus přijde s něčím výjimečným. Na Lexus fóru (USA) jsme se vysmívali škarohlídům, kteří predikovali náhradu V8 nějakou úspornou V6. Vždyť to přeci není možné - i nové kupé LC500 dostalo osmiválec... Ale bohužel. Dopadlo to takhle. Nedočkali jsme se ani ničeho jiného zajímavého - třeba autonomního řízení aspoň na úrovni MB-E. Prostě nevidím jediný důvod, proč bych měl své LS460 vyměnit za nové LS. A to je hodně smutné.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  10. 01. 2017 13:46  |  [85.71.196.xxx]

Chceš V8 s autonomním řízením ?
Tu snad budeš prohánět sám.

Odpovědět  |   | 
N6600  |  10. 01. 2017 15:56  |  [80.154.98.xxx]

Tak nejak. Suhlasim.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  10. 01. 2017 22:55  |  [78.102.92.xxx]

Tak ono tohle bude stejne jenom zakladni motorace, hlavnim prodejnim artiklem bude (plug-in?) hybrid, ktery bude jiste brzy nasledovat.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  10. 01. 2017 15:20  |  [198.28.69.xxx]

...ta predna cast sa mi naozaj nepaci, ale sestvalec s velkymi hrncami je logicky krok dopredu. Mam za to, ze velke hrnce, hlavne v kombinacii s preplnanim, budu castejsie aj inde. Ktovie, mozno sa dockame aj nejakeho stvorlitra. Dlhozdvihy s velkymi valcami maju svoje caro. A ucinnost.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  10. 01. 2017 15:35  |  [62.197.237.xxx]

Na ucinnost tu bude hybrid

Odpovědět  |   | 
Josef  |  10. 01. 2017 17:43  |  [94.113.114.xxx]

Moc hezké a propracované auto dle mého gusta. Z mého hlediska je počet 6 válců a související výkon motoru dostatečný. S tímto autem se soutěže nejezdí a rychlostní rekordy netrhají. Kdo vyzkoušel a komu vyhovuje Lexus a zvykl si na něj, nechce nic jiného.

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  10. 01. 2017 21:58

Jj, to dříve platilo. Jenže tentokrát se Lexusu povedlo své současné majitele extrémně naštvat. Neposuzuju to z hlediska ČR, kde se LS prodá zlomek toho, co prodá sám jeden malý dealer u nás v Renu v Nevadě. A vlastně podobně je to i v Evropě. Tam Lexus nikdy rekordy netrhal.
Když se podívám na názory na americkém Lexus fóru, tak zhruba 60% současných majitelů je naštvaných jako já (nebo víc), 20% se to auto jednoduše nelíbí a tak 20% je spokojených. To jsou dost mizerná čísla, protože se pohybujeme v kategorii, kde nelze tak snadno počítat s tím, že se objeví nějací noví zákazníci, kteří přijdou odjinud. Ano, majitelům jiných Lexusů se nové LS líbí daleko více (viz třeba FB stránky Lexusu), jenže to je k ničemu. To jsou lidé, kteří si LS za víc než $100 000 stejně nekoupí.
Můžeme se bavit o tom, zda jsou nějaké rozumné důvody proč trvat na V8 v LS a snášet argumenty. Ale ono je to stejně jedno. Zákazníci prostě V8 chtějí a za své peníze mají na takové rozmařilé požadavky v téhle třídě prostě právo
Dá se namítnout, že uživatelé lexus fóra nereprezentují průměrného zákazníka. Že to jsou spíš fanoušci a entuziasté. Jenže pokud se podíváme na průměrné věkové složení zákazníků těhle aut (v USA to bude hodně přes 50), nelze očekávat, že i běžní zákazníci by měli jiné preference, pokud jde o motor. Takže nejspíš půjdou jinam. V Mercedesu, BMW a Audi už určitě bouchají šampaňské.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  10. 01. 2017 23:24  |  [94.113.114.xxx]

Chápu Mr. Clayton, v Americe je všechno velké a proto těch 8 válců je tam asi "standard" (u Lexusu asi navíc i podmínka). Ale nám v Evropě bude těch 6 válců stačit. V Česku tedy určitě. No, pokouší se Lexus protlačit přeplňované 4 válce, což se mi ani u IS Lexusu nelíbí, dřívějších 6 válců poskytuje stále sympatické a příjemné svezení... Kde bych asi z 8 válců v Česku určitě neustoupil, tak v případě Mustanga, který je zde "trhákem" (tedy na české poměry). Kupují ho zde ale někteří i s malým přeplňovaným motorem. Mustanga ale kupovat nebudu, a proto ho neřeším (už jsem na něj starý, vypadal bych směšně, pokud bych s ním vyrazil do mé společnosti, takovou extravaganci si už nemůžu bohužel dovolit).

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  11. 01. 2017 06:08

Ten malý šestiválec v IS nebyl špatný. Ale 3.5 je ještě lepší Zrovna dnes jsem byl s LS v servisu na prohlídce a jako loaner jsem dostal půjčený IS 350F AWD. Ta 3.5 V6 v relativně lehkém IS je docela zábavná. Jen pro běžné ježdění bych si sportovní verzi F odpustil. Na mě je trochu zbytečně tvrdá a je cítit každá nerovnost. Z toho by mě asi brzy bolela záda. Jen když jsem se díval do ceníku, tak bych asi raději bral trochu ošizenější GS. Ten cenový rozdíl je malý a přeci jen, GS je znatelně prostornější.

Odpovědět  |   | 
RIP  |  11. 01. 2017 06:25  |  [90.178.71.xxx]

Víš Claytone, měl jsem ve dvou případech možnost řídit LS460, naposledy někdy před 3. roky, vždy cca něco kolem 200 km a musím říci, naprosto chápu, o čem tady píšeš. To auto je prostě mimořádné a to nejen motoricky. Pokaždé, když jsem potom přesednul do svého, ne zrovna levného auta, připadal jsem si tak nějak..... No, ani to raději nebudu popisovat. Chce to prostě osobní zkušenost.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  11. 01. 2017 13:47  |  [79.142.150.xxx]

Clayton: ty převládající negativní pocity z nové generace od stávajících majitelů současné generace opírající se o podmotorizované hnací ústrojí ale nejsou jen výsadou LS.
To je téměř všude díky tlaku na cenu a zejména tlaku na emise. Jen výjmečně se objeví nový model a všichni jsou nadšení jako v případě nového E například. Ale i tam to není co bývalo. Když někoho svezu v GLE AMG, tak je nadšen, a řeší cenu a že si to koupí taky a když se nakonec dozví, že to je čtyřválcová nafta, tak okamžitě ví, že to nechce.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  10. 01. 2017 20:55  |  [185.15.108.xxx]

Spolecne s vyse uvedenym FL octavie to muze soutezit o nejhorsi design roku. Teda podle me

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  10. 01. 2017 22:40  |  [95.103.200.xxx]

interier fuj.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  10. 01. 2017 22:56  |  [78.102.92.xxx]

Uvidime jake to bude na zivo. Faktem je, ze novou generaci uz to chtelo jako sul, stare LSko bylo uz hodne zastarale, Nemci mezitim zvladli fakticky dve generace konkurentu.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  11. 01. 2017 16:48

Co je to tam těsně nad tím volantem? To jsou páčky na stěrače a ostřikovače nebo co? Vypadá to strašně!!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu: