Nový Jaguar XJ: u dealerů v roce 2011 (spy photos)

11 komentářů

xxx
5. prosince • 12:18

FORD ked prevzaj Jaguar koncernovymi dielami ho znicil a rozsahom vyroby z neho urobil masovku, a dufam ze TATA ho nedorazi. Ja si pamatam ako som obdivoval svoje XJ, sedadla rucne site, aj s chybickami a nove XJ ked som videl takuz to bolo strojove. Preto som radsej presiel k BMW, kde je to tiez strojovo chladne, no aspon precizne.

Dusan
6. prosince • 12:27

Kdyz ono je to tezke. Zadny anglicky vyrobce aut neprezil a zadny samostatny vyrobce luxusnich aut (krome kusovek) uz take neni. Takze tezko vycitat Fordu, ze se mu s Jagem nepovedlo to co nikomu jinemu rovnez nevyslo.

xxx
8. prosince • 8:40

po bitke je kazdy general, preto nekritizujem kroky FORD-u, len sa mi od zaciatku nepacilo, ze X-type je Ford Mondeo a ze i ked ta 2,7 D je super motor do XJ nepatri.

WinDiesel
17. března • 8:32

Kamaráde, viděl si statistiky prodejů? Když nebude mít XJ 2,7 D (nebo mnohem lepší 3,0 D), žádný XJ nebude. Prostě nebude. Tak přestaň brečet a konečně se již rozhodni - chceš aby Jaguar existoval? Jestli ano, potom musí mít podobnou nabídku jako konkurence. A konkurence má širokou škálu jak benzínů tak dieselů.

Dusan
8. dubna • 8:46

Ale Jaguar preci "sirokou skalu jak benzinu tak dieselu" nema. Jeho motorova nabidka je proti konkurenci velmi omezena, zastarala a zoufale slaba. Na to, ze si hraje na luxusni tridu je jeho nejvyssi motorace deset plus let stary osmivalec s vykonem dnesnich sestivalcu tezko konkurenceschopna. Premiova konkurence nabizi vykonnejsi motory i do stredni tridy (tj. o dve tridy nize). Nabizet v dnesni dobe luxusni udajne sportovni sedan s motorem o vykonu 420PS to uz chce jistou davku odvahy. Celkova nabidka predstavuje slovy tri benzinove a jeden dieselovy motor, to je opravdu pestrost nevidana. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr
8. dubna • 13:52

No a ? Lexus IS má v nabídce 2 benzínové motory + 1 diesel, Lexus GS má 2 benzínové motory + hybrid a Lexus LS dokonce jen 1 benzínový motor + hybrid a taky žije ;-)

koffr
17. března • 11:52

samozřejmě, že socky budou přežívat jak krysy v kanále. radši bych volil hrdou smrt nejnižších modelů, než aby kdejakej trochu prachatější ksindl trapčil s jagem v kombíku a naftě, pyčo! B-]

xxx
17. března • 9:42

ja, ako pravoverny naftak som za, aby XJ malo aj dieselovy motor, no nie ten 2,7 D. To je ako do Oktavky 1,2 HTP, bez urazky.
Inak "CLS" t.j. 4 dverove kupe uz Jaguar ma, XF, XJ by mama zostat reprezentacna klasicka limuzina, to je moj nazor.

911T
5. prosince • 10:38

Stvordverove kupe.. resp. okruhly stvorec, resp. elektronovy plechac, resp. tmavobiela farba..

Radek Ondrášík
17. března • 9:35

Je třeba se smířit s tím, že vznikají nová slova, nové významy apod. 4D Coupé je prostě nová karosářská verze. Někdo to přijme a smíří se s tím, někdo bude žít stále v minulosti a hlásat jaké to jsou nesmysly. Přitom tisíce výrazů, které dnes lidem ani nepřijdou, byly v době vzniku stejně zesměšňovány.

Mark
8. dubna • 17:50

Prečo už nepíšete články? Vrátite sa do garaz.autorevue.cz?

Doporučujeme

Články odjinud