Nový Hyundai RM16 N: Nabídne skutečně motor uprostřed?

Hyundai naznačil, jakým směrem se bude divize N ubírat v blízké budoucnosti. Model se zadním pohonem a motorem uprostřed se už prohání po Severní smyčce Nürburgringu!

Po internetu se v posledních dnech začaly šířit špionážní fotky z testování Hyundai RM16 N na Nürburgringu. Fotografům se podařilo nafotit vůz, který vypadá téměř stejně jako koncept RM16. Velké blatníky, stejný zadní nárazník, 300 koňských sil a přeplňovaný motor. Přece jen to ale vypadá, že to nebude klasický vůz s motorem vepředu. Soudit to lze podle maskovaných zadních oken či rozšířeným zadním osám auta.

Sportovní auta | Autosalony | Premiéry | Sport | Hyundai

Hyundai RM16 N je studie zadokolky s výkonem 300 koní

Pro korejskou automobilku by to znamenalo odklon od hatchbacků s pohonem na přední kola, to ale na druhou stranu není špatně. Auta s motorem uprostřed patří spíše do kategorie bláznivých počinů. Stačí si vzpomenout například na Renault 5 Turbo. Automobilům Hyundai by zřejmě místo tohoto rozhodnutí více slušela nižší hmotnost a lepší jízdní vlastnosti

Hyundai

Hyundai otevírá čtvrtý závod v Číně, vyrábět bude model Verna Yuena

Uvidíme, co nakonec korejský výrobce přivede na svět. Zdá se, že vůz už je dokončen, i když během testování měl absolvovat jen jediný okruh. Deštivé počasí však zřejmě nebylo důvodem odpískání tohoto testu. Kdo ví, jak to nakonec s novým vozem divize N dopadne. Novinky bychom se mohli dozvědět už na blížícím se autosalonu v Ženevě.

Hyundai i30 1.582
Rok výroby: 2011
Stav: 84 761 km
Cena: 129 000 Kč
Hyundai i30 1.582
Rok výroby: 2012
Stav: 121 058 km
Cena: 165 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2012
Stav: 74 208 km
Cena: 117 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků