Nový Hyundai i20 vstupuje na český trh

Hyundai i20 nové generace, vůz s nejbohatší výbavou v segmentu B, vstupuje na český trh. Oproti svému předchůdci, který patří dlouhodobě k nejoblíbenějším modelům v kategorii rodinných vozů, je širší, nižší, delší a disponuje celou řadou vylepšení.

Vůz, který si odbyl svou premiéru na letošním pařížském autosalonu, byl navržen a vyvinut v Evropě tak, aby co nejlépe vyhovoval místní poptávce. K hlavním přednostem nového Hyundai i20 patří stylový a sofistikovaný design, velký vnitřní prostor a důraz na detaily. Vůz je vybaven celou řadou nových technologií, které poskytují úroveň komfortu a pohodlí, obvyklou v segmentech velkých vozidel. Hyundai poprvé nabízí pro vůz segmentu B například parkovací senzory vpředu a vzadu, vyhřívaný volant, statická světla pro odbočování a automatický systém odmlžování. Asistent pro jízdu v jízdním pruhu je dalším inovativním prvkem, známým z vyšších segmentů. Jedinečné panoramatické střešní okno, výklopné a posuvné, zvyšuje komfort a umocňuje pocit prostornosti přiváděním přirozeného světla a čerstvého vzduchu do interiéru. Praktičnost vozidla podtrhuje také velkorysý objem zavazadlového prostoru 326 litrů.

Na výběr je ze dvou benzínových motorů (1,25 a 1,4 litru) a dvou dieselových agregátů o obsahu 1,1 a 1,4 litru. Ceny nového Hyundai i20 začínají na 239 990,- Kč, s paketem Family+ lze pořídit vůz s ještě vyšším stupněm výbavy již od 259 990,- Kč.

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 110 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků