Nový Hyundai i20 vstupuje na český trh

Hyundai i20 nové generace, vůz s nejbohatší výbavou v segmentu B, vstupuje na český trh. Oproti svému předchůdci, který patří dlouhodobě k nejoblíbenějším modelům v kategorii rodinných vozů, je širší, nižší, delší a disponuje celou řadou vylepšení.

Vůz, který si odbyl svou premiéru na letošním pařížském autosalonu, byl navržen a vyvinut v Evropě tak, aby co nejlépe vyhovoval místní poptávce. K hlavním přednostem nového Hyundai i20 patří stylový a sofistikovaný design, velký vnitřní prostor a důraz na detaily. Vůz je vybaven celou řadou nových technologií, které poskytují úroveň komfortu a pohodlí, obvyklou v segmentech velkých vozidel. Hyundai poprvé nabízí pro vůz segmentu B například parkovací senzory vpředu a vzadu, vyhřívaný volant, statická světla pro odbočování a automatický systém odmlžování. Asistent pro jízdu v jízdním pruhu je dalším inovativním prvkem, známým z vyšších segmentů. Jedinečné panoramatické střešní okno, výklopné a posuvné, zvyšuje komfort a umocňuje pocit prostornosti přiváděním přirozeného světla a čerstvého vzduchu do interiéru. Praktičnost vozidla podtrhuje také velkorysý objem zavazadlového prostoru 326 litrů.

Na výběr je ze dvou benzínových motorů (1,25 a 1,4 litru) a dvou dieselových agregátů o obsahu 1,1 a 1,4 litru. Ceny nového Hyundai i20 začínají na 239 990,- Kč, s paketem Family+ lze pořídit vůz s ještě vyšším stupněm výbavy již od 259 990,- Kč.

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 115 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 24 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků