Nový Hyundai i20 konečně také na oficiálních fotkách

Automobilka Hyundai vypustila první oficiální snímky nového modelu i20, který se rovněž ukáže na autosalonu v Paříži. To už máme v segmentu B pěkně našlapáno, neboť na stejném místě uvidíme novou Škodu Fabia a také Mazdu2. Koukáme, že se nám tu rýsuje pěkný srovnávací test...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na první pohled není tak agresivní, ale rozhodně se nedá říci, že by se člověk za tento design musel stydět

Nový Hyundai i20 prý nabídne nejlepší vnitřní prostor ve třídě, ale raději si počkejme, jak se automobilky Hyundai a Škoda pohádají ohledně těchto prohlášení. Nicméně nová i20 má rovzor 2750 mm a v kufru nabídne 320 litrů místa (VW Polo nabízí jen 280 litrů).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tohle je model pro Indii. Možná bychom si mohli dát tipovačku Najdi deset rozdílů

Všichni ale víme, že samotná čísla nic neznamenají. Důležité bude uspořádání interiéru a aktuální využitelnost zavazadlového prostoru. To samozřejmě ukáže až první seznámení s autem a redakční test.

Prozatím se mluví jen o dvou motorech. Benzínová dvanáctistovka má mít výkon 85 koní a naftová čtrnáctistovka pak 90 koní. Ještě je ve hře benzínový motor 1,4 l o výkonu 100 koní v kombinaci s automatem a určitě se pod kapotou objeví i litrový tříválec, který bude figurovat hlavně jako položka „Cena od...“.

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 100 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků