Nový Hyundai i10: soupeř pro Citigo na prvních fotkách

Hyundai vypustil do světa první informace a především první fotografie představující nadcházející generaci nejmenšího modelu v nabídce. Nová i10 slibuje, že bude po všech stránkách lepší. Zároveň by se mělo jednat o nejprostornější model ve dané třídě navíc vyvinutý přímo pro evropské zákazníky. Na konečné hodnocení těchto parametrů si ale raději počkáme do doby, kdy si budeme moci vůz prakticky vyzkoušet.

Hyundai | Design

Hyundai i10: drobné úpravy pro rok 2013

Co se faktických údajů týká, je nový Hyundai i10 delší, širší, nižší a má větší rozvor náprav. Vyjádřeno čísly, na délku přibral 80 mm, na šířku 65 mm, rozvor náprav dostal pět milimetrů navíc a z výšky se ubralo 50 mm. Konečné rozměry tak zní 3645 mm (délka), 1660 mm (šířka), 1490 mm (výška) a rozvor náprav 2385 mm. Ze všech těchto změn těží především cestující, zvětšil se ale také objem zavazadelníku, a to z původních 225 l na 252 l.

Hyundai

Hyundai i10 a i20 Fiorucci: více stylu

Více technických detailů ale výrobce nepřidal, takže si na ně budeme muset počkat nejpozději do září, kdy bude vůz představen ve Frankfurtu. V září také začne výroba, která je umístěna do tureckého závodu Ízmit. Roční kapacita činí 200 000 kusů.

Hyundai i30 1.582
Rok výroby: 2011
Stav: 131 376 km
Cena: 125 000 Kč
Hyundai Santa Fe 2.188
Rok výroby: 2008
Stav: 180 561 km
Cena: 170 000 Kč
Hyundai ix20 1.396
Rok výroby: 2013
Stav: 171 948 km
Cena: 115 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků