Nový Hyundai Accent přistižen nemaskován, takto bude vypadat

Jak je patrné z těchto čerstvých záběrů, bude karosérie zcela nového Hyundaie Accentu svými proporcemi následovat „fluidní“ pojetí typické pro současné vozy značky Hyundai. A díky tomu nový Accent (na vybraných trzích prodávaný jako Verna) vypadá trochu jako zmenšená Sonata, jež patřila k hlavním poutačům automobilky na letošním autosalonu v New Yorku. Díky této příbuznosti se vůz profiluje jako populární „čtyřdvéřové kupé“ s velmi skloněným předním i zadním oknem, hluboko do kapoty zasahujícími hlavními reflektory nebo zpětnými zrcátky s vestavěnými blikači z LED. Na zádi tohoto sedanu pak najdeme poněkud konvenčně pojaté svítilny opticky propojené chromovanou příčkou.

Tyto snímky nejsou prvními obrázky nového Accentu, ovšem u těch starších jsme se i my dosud mylně domnívali, že patří přepracované Elantře. Oficiální informace přímo od Hyundai můžeme zřejmě očekávat co nevidět.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai Accent 2011 bez kamufláže  Foto: auto.ifeng.com

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 110 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků