Nový Ford Tourneo Connect: nejflexibilnější rodinný vůz v segmentu!

/V Praze, 10. července 2013/  – Nový pětisedadlový Ford Tourneo Connect i pěti- a sedmisedadlový Ford Grand Tourneo Connect nabídnou zákazníkům největší přepravní flexibilitu v dané třídě.

Grand Tourneo Connect nabízí ve své kategorii ojedinělou třetí řadu sedadel, kterou lze rychle a komfortně sklopit do roviny. Umožňuje také bezkonkurečně snadný přístup dozadu díky nejširším bočním posuvným dveřím ve své třídě. Díky konstrukci sklopného předního sedadla spolujezdce do něj lze naložit předměty dlouhé až tři metry.

„Nové Tourneo Connect je hlavně o chytrém využívání prostoru. Interiér, který je promyšlený, flexibilní a velmi prostorný, pomáhá zákazníkům optimálně využít možností vozu při naplňování každodenních přepravních potřeb,“ řekl Stephen Lesh, šéfkonstruktér programu Tourneo Connect z Ford of Europe.

Grand Tourneo Connect nabízí ve třech řadách místo až sedmi cestujícím. Sedadla ve třetí řadě lze podélně posouvat a dopřát tak více prostoru pro nohy jejich osazenstvu, nebo naopak získat centimetry navíc pro zavazadla. Součástí sedadel v této řadě je i složený kryt podlahy, který lze rozložit do rovné ložné plochy. Objem zavazadlového prostoru po sklopení všech sedadel ve druhé a třetí řadě činí 2620 litrů.

Pětimístné Tourneo Connect, které je rovněž vybaveno posuvnými dveřmi na obou stranách, poskytuje ve své třídě nejvíce prostoru pro hlavu i nohy v první řadě sedadel a nejvíce prostoru pro nohy ve druhé. Zadní sedadla dělená v poměru 60/40 lze sklopit a potom celá překlopit dopředu, popřípadě je z vozu vyjmout. Tím vznikne za předními sedadly prostor o objemu 2410 litrů.

Pro ukládání menších předmětů je v obou verzích připraveno množství praktických odkládacích ploch. Nechybí mezi nimi skrytá přihrádka v palubní desce se zásuvkou na 12 V pro dobíjení mobilních telefonů či hudebních přehrávačů, rozměrná uzamykatelná schránka před spolujezdcem, praktické kapsy ve dveřích schopné pojmout láhev o objemu 1,5 l, prostorná středová konzola s držáky nápojů nebo skrytý prostor pod podlahou před druhou řadou sedadel.

V nabídce bude zákazníkům k dispozici celoplošná skleněná panoramatická střecha.

Při vývoji nových modelů Tourneo Connect využíval Ford systému 3-D CAVE (Computer Automated Virtual Environment), instalovaného v Kolíně nad Rýnem. Konstruktéři s nasazenými 3D brýlemi usedali do virtuálních prototypů, aby optimalizovali otevírací výšku zadní výklopné stěny, zlepšili výhled ze sedadla řidiče i ze zadních sedadel nebo potlačili odlesky částí interiéru v oknech vozu.

„Pořád spoléháme na znalosti a představivost našich konstruktérů, ale tento vyspělý nástroj nám umožňuje vyvinout vůz v digitálním světě a potom do něj nasednout a seznámit se s ním z pohledu zákazníka,“ dodal Lesh.

Nové Tourneo Connect patří k nové generaci velkoprostorových modelů Ford Tourneo. Díky tomu disponuje nejmodernějšími technologiemi Ford od systému Ford SYNC přes Active City Stop až po oceňovaný motor 1.0 EcoBoost.

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků