Nový Ford Tourneo Connect: nejflexibilnější rodinný vůz v segmentu!

/V Praze, 10. července 2013/  – Nový pětisedadlový Ford Tourneo Connect i pěti- a sedmisedadlový Ford Grand Tourneo Connect nabídnou zákazníkům největší přepravní flexibilitu v dané třídě.

Grand Tourneo Connect nabízí ve své kategorii ojedinělou třetí řadu sedadel, kterou lze rychle a komfortně sklopit do roviny. Umožňuje také bezkonkurečně snadný přístup dozadu díky nejširším bočním posuvným dveřím ve své třídě. Díky konstrukci sklopného předního sedadla spolujezdce do něj lze naložit předměty dlouhé až tři metry.

„Nové Tourneo Connect je hlavně o chytrém využívání prostoru. Interiér, který je promyšlený, flexibilní a velmi prostorný, pomáhá zákazníkům optimálně využít možností vozu při naplňování každodenních přepravních potřeb,“ řekl Stephen Lesh, šéfkonstruktér programu Tourneo Connect z Ford of Europe.

Grand Tourneo Connect nabízí ve třech řadách místo až sedmi cestujícím. Sedadla ve třetí řadě lze podélně posouvat a dopřát tak více prostoru pro nohy jejich osazenstvu, nebo naopak získat centimetry navíc pro zavazadla. Součástí sedadel v této řadě je i složený kryt podlahy, který lze rozložit do rovné ložné plochy. Objem zavazadlového prostoru po sklopení všech sedadel ve druhé a třetí řadě činí 2620 litrů.

Pětimístné Tourneo Connect, které je rovněž vybaveno posuvnými dveřmi na obou stranách, poskytuje ve své třídě nejvíce prostoru pro hlavu i nohy v první řadě sedadel a nejvíce prostoru pro nohy ve druhé. Zadní sedadla dělená v poměru 60/40 lze sklopit a potom celá překlopit dopředu, popřípadě je z vozu vyjmout. Tím vznikne za předními sedadly prostor o objemu 2410 litrů.

Pro ukládání menších předmětů je v obou verzích připraveno množství praktických odkládacích ploch. Nechybí mezi nimi skrytá přihrádka v palubní desce se zásuvkou na 12 V pro dobíjení mobilních telefonů či hudebních přehrávačů, rozměrná uzamykatelná schránka před spolujezdcem, praktické kapsy ve dveřích schopné pojmout láhev o objemu 1,5 l, prostorná středová konzola s držáky nápojů nebo skrytý prostor pod podlahou před druhou řadou sedadel.

V nabídce bude zákazníkům k dispozici celoplošná skleněná panoramatická střecha.

Při vývoji nových modelů Tourneo Connect využíval Ford systému 3-D CAVE (Computer Automated Virtual Environment), instalovaného v Kolíně nad Rýnem. Konstruktéři s nasazenými 3D brýlemi usedali do virtuálních prototypů, aby optimalizovali otevírací výšku zadní výklopné stěny, zlepšili výhled ze sedadla řidiče i ze zadních sedadel nebo potlačili odlesky částí interiéru v oknech vozu.

„Pořád spoléháme na znalosti a představivost našich konstruktérů, ale tento vyspělý nástroj nám umožňuje vyvinout vůz v digitálním světě a potom do něj nasednout a seznámit se s ním z pohledu zákazníka,“ dodal Lesh.

Nové Tourneo Connect patří k nové generaci velkoprostorových modelů Ford Tourneo. Díky tomu disponuje nejmodernějšími technologiemi Ford od systému Ford SYNC přes Active City Stop až po oceňovaný motor 1.0 EcoBoost.

Ford S-MAX 2
Rok výroby: 2007
Stav: 133 254 km
Cena: 130 000 Kč
Ford S-MAX 2
Rok výroby: 2010
Stav: 132 042 km
Cena: 205 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2010
Stav: 147 523 km
Cena: 140 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

včera | Radek Pecák | 5 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků