Nový Ford Mustang má oficiální české ceny, začínají na 880 000 Kč

Bez velkých (vlastně bez jakýchkoliv) fanfár zveřejnilo české zastoupení americké automobilky oficiální ceny nového Mustangu v českých korunách.

Ford Mustang modelového roku 2015 poprvé přichází oficiálně do Evropy, to víte už dlouho. Teprve dnes jsme se ale dozvěděli, kolik za něj čeští zájemci zaplatí.

Nejlevnějším provedením je Ford Mustang Fastback 2.3 EcoBoost, který stojí 880 000 Kč. Příplatek za samočinnou převodovku činí rovných padesát tisíc. Osmiválec 5.0 Ti-VCT V8 GT pořídíte za 1 005 000 Kč, popřípadě za 1 055 000 Kč, pokud se nechcete obtěžovat se třemi pedály.

Americká auta | Design | Technika | Sportovní auta | Ford | Premiéry

Shelby GT350R Mustang je zatím nejostřejší verzí nového Mustangu

Mustang Convertible (kabrio) stojí vždy o sto tisíc víc než ekvivalentní verze kupé, které Ford označuje tradičním výrazem Fastback. Z toho vychází, že nejdražší verzí je Mustang Convertible 5.0 Ti-VCT V8 GT s automatem za 1 155 000 Kč.

Přeplňovaný čtyřválec 2.3 EcoBoost má v základní výbavě 19" kola, dvouzónovou klimatizaci, rádio s Bluetooth a systémem Sync 2, bi-xenony, bezklíčové odemykání a startování, couvací kameru a sportovní brzdy i podvozek. Osmiválec V8 GT přidává brzdy Brembo se šestipístkovými třmeny, systém Launch Control pro rychlé rozjezdy z místa a také Line Lock – systém, který vám pomůže proměnit zadní pneumatiky v oblaka bílého kouře.

Retro | Zajímavosti | Sportovní auta | Ford | Kupé

Ford Mustang oslavil 50. narozeniny na ruzyňském letišti (153x foto)

Připlatit si lze například za sportovní sedačky Recaro (45 000 Kč), třívrstvou metalízu (31 900 Kč) nebo sadu Audio Navi s 12 reproduktory za 62 500 Kč. Ta obsahuje i zadní parkovací senzory, které jinak stojí dalších 7900 Kč.

Motor 2.3 EcoBoost dosahuje ve finální evropské specifikaci nejvyššího výkonu 231 kW (314 k) v 5500 ot./min. a točivého momentu 434 Nm v 3000 ot./min. V případě osmiválce je to 307 kW (418 k) v 6500 ot./min. a 524 Nm v 4250 ot./min.

Nový Ford Mustang: Technické údaje

Motorizace

 
CO2   Spotřeba paliva (l/100 km) Max. rychlost 
  g/km Město Mimo město  Kombinovaná km/h
2.3 EcoBoost (314 k) 6st. man. 179 10,1 6,8 8 233
2.3 EcoBoost (314 k) 6st. aut. 228 14,5 7,3 9,9 233
5.0 Ti-VCT V8 GT (418 k) 6st. man. 299 20,1 9,6 13,5 250
5.0 Ti-VCT V8 GT (418 k) 6st. aut. 281 18,6 8,2 12 250
2.3 EcoBoost (314 k) 6st. man. 184 10,4 6,9 8,2 233
2.3 EcoBoost (314 k) 6st. aut. 229 14,1 7,7 10 233
5.0 Ti-VCT V8 GT (418 k) 6st. man. 306 20,1 9,8 13,6 250
5.0 Ti-VCT V8 GT (418 k) 6st. aut. 289 19,9 8,7 12,8 250
Ford Focus 2
Rok výroby: 2011
Stav: 183 807 km
Cena: 130 000 Kč
Ford Focus 1.8
Rok výroby: 2006
Stav: 144 216 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 2
Rok výroby: 2006
Stav: 144 236 km
Cena: 60 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků