Nový Ford Mustang je v ČR pro letošek vyprodán

33 komentářů

michal
18. července • 14:09

Já si myslím že záleží hlavně na tom, na co si daný člověk to auto kupuje. Já koupi mustanga zvažuju a daleko přijatelnější je pro mě varianta 2.3 ECO. Samozřejmě chci se projet a zařádit si což 300 kon. sil umožňuje. Nicměně kupovat si auto za milion abych ho měl jen na občasné projiždění mi příjde trochu rozmar. Tzn. pojedu na dovolenou, výlet s rodinou , jednání a podobně... Když pojedu do italie cca 1200 kil. je too úspora tam i zpět min. 5 tis. kč. nemluvě o pijistce a podobně. A taky o tom že pořizovačka je 100 tis. rozdil... ANO měl jsem z toho trochu strach... ale rezence od lidi kteří ho mají mě opravdu přesvědčily.... Když to vezmu kolem a kolem měl Jsem BMW 535 d - biturbo cca 300 koni... s tímhle autem jsem posral v podstatě kdejakej benzinovej třílitr. Kamrad má načipovanou 335d na 550 koni a na sprint udělal i R8.... a co z toho plyne...??? je to sice diesel nebo slaby benzin.... ale vykonove se dnes dotahuje a kolikrat i přesahuje stare atmos. motory... druha vec je životnost... samozřejme 2.3 eco nevydrží to co 5 L ....ale toto bych řesil spis u auta ktere ma najeto 200 tis. tam by byla jednoznacna volba 5 L....

Jan Senkyr (honzasenkyr)
26. února • 20:14

Ford je jediná Americká automobilka, která myslí globálně už hodně let a to je dobře. Takže myšlenka globálního Pony caru v globální podejní síti je skvělá a je vidět, že to má úspěch. Ale vždy hlavní tíhu prodejů ponese Ford doma - cca 9k/83k za leden2015/rok2014. No a prodeje v Evropě 635 - rok2013, 951 - rok2012. Takže doufejme, že v Evropě půjde poptávka nahoru a Ford bude navyšovat svoje kvóty:) Jinak k motorům, ač jsem zastáncem V8, tak menším motorizacím rozumím a plně je u Mustangu chápu. A hlavně v historii už takových motorů u Mustangu bylo. Prostě si každý najde své, někomu stačí jen vzhled a značka Mustang a zvuk či pocit z motoru neřeší a stačí mu jen těch 300 kobyl :). No a i v Americe prodali jen 50% V8. A jinak k tomu vypínání válců, přijde mi že to je jen reklamní blábol.

R
20. února • 16:04

Většina z těch rezervovanych jsou auta pro dealery...takže klídek, na salonech budou. A když ne v cz, tak ve zbytku Evropy příp dovozy s US. Jinak ja měl minulyho Mustose a min . šesti válec tam patří. ..

Patrik Eliáš (Mustang212)
9. prosince • 10:05

Doboz se v dnešní době už moc nevyplatí, jo, když byl dolar 15.50,- tak to byla jiná :D V cz jsem se na něj byl podívat v Brně, zde: http://www.carent.cz/novy-vuz-ford-brno.aspx...

Jan Senkyr (honzasenkyr)
26. února • 20:21

Jako fakt? Takže si člověk nemůže dojít a nakonfigurovat ten svůj? To je smutný, při koupi nového bych právě tohle chtěl zažít :)

Fantomas
19. února • 19:31

Co je to za kapitalisty, když už v únoru svým zákazníkům řeknou nemáme, přijďte příští rok?

runner42
19. února • 20:14

Ti co se na rozdíl od evropských pseudokapitalistů vyhýbají krizi z nadvýroby?

Fantomas
19. února • 20:35

Mluvíme o stejném Fordu, který zavírá jednu továrnu za druhou?

runner42
19. února • 20:49

A to je špatně?

Fantomas
19. února • 23:29

No vlastně nic. Mně je to jedno a Fordu asi taky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
runner42
20. února • 8:18

PS: Na uzavření neefektivní ztrátové výroby nevidím nic špatného. To je zdravé chování, na rozdíl od pokračování ve výrobě neefektivním způsobem nebo nekonkurenceschopného produktu, jen aby se vyrábělo. To je patologické chování vlastní levičáckému vidění světa.

Fantomas
20. února • 8:54

Nadvýroba je špatná, ale opačný stav - nechat zákazníky rok čekat, taky. Extrémy znamenají prodělek.

Fantomas
20. února • 8:57

Ale jak už jsem říkal, je mi to jedno. Jen jsem se tomu podivil. Na dnešní fofrdobu, kdy se každý chová stylem urvi dnes co můžeš, je to překvapivý postup.

Fantomas
20. února • 8:51

Však já nikde neobhajuju neefektivní a prodělečnou výrobu. Jen se divím tomu, že si stěžují na špatné hospodářské výsledky, jejich akcie klesají... a teď mají produkt o který je zájem a oni to schválně brzdí. Co myslíš že udělá zákazník - počká rok, nebo koupí něco jiného? Tohle není Ferrari.

runner42
20. února • 9:51

Automobilky neplánují na rok nebo na dva.
Nastavit technologie a výrobní kapacitu tak, aby rovnovážný bod poptávky a nabídky byl dosažen již v prvním roce výroby by ve výsledku znamenalo ztrátový projekt.

Fantomas
20. února • 9:59

V takovém případě tedy nechápu proč mají někteří výrobci (konkrétně třeba ten Ford) problémy, když to mají tak pečlivě naplánované a promyšlené.Tohle by bylo hezké a rozumné, kdyby se tak chovali všichni. Ale samozřejmě jim přeju, aby se jim povedlo zvýšit exkluzivitu Mustangu.

runner42
20. února • 20:02

Protože řadu vlivů na trh prostě nelze předvídat.
Ford zřejmě v případě Mustangu zvolil konzervativnější strategii s menší produkcí, ale současně menším rizikem.
Čistě subjektivne - já ho budu na 70% pořizovat příští rok a dodací lhůta mě nijak neodrazuje. Vlastně jsem od začátku nepočítal, že by byla kratší jak 9 měsíců. Navíc doufám v pozitivní změnu kurzu koruny.

Fantomas
20. února • 21:41

No jestli bude příští rok stejná situace, tak se ti může stát, že ho budeš mít až další rok, tedy ode dneška za dva roky. Vydržíš čekat?

runner42
21. února • 8:27

Ano, vydržím, vždyť je to auto pro zábavu. U nich se čas počítá spíš na letní sezóny. Tak si dvě prostě ještě podržím to stávající a budu se těšit.
Čímž se hezky napojujeme na vlákno nahoře, protože toto auto má opravdu smysl jen s osmiválcem. Na nějaký ekomotor se prostě dva roky těšit nelze.

runner42
20. února • 8:14

Podívej se, technologie výrobní linky něco stojí v závislosti na plánovaném objemu výroby. Ford se chová správně, když optimalizuje náklady na linku dle předpokládaného celkového objemu produkce po celý životní cyklus modelu, nikoliv jen podle prvních dvou let, kdy je poptávka po novém modelu největší. Ano, v prvních dvou letech se na auto bude stát virtuální fronta, ale pak se to srovná.Je to rozhodně lepší přístup, než vyrábět od třetího roku na sklad a pak vydírat evropské socialistické vlády a škemrat o zavedení šrotovného.

Maggots
19. února • 19:20

čtyřválec 2.3 EcoBoost u SLAVNEHO MUSTANGA : DD hnus ......

fri
19. února • 20:09

Určitě jste s tou 2,3 EB dost najel, že to napíšete.
Prostě každý nemá smysl života posílat svoje peníze Arabům či Putinovi...

Maggots
19. února • 20:24

nenajel ani km, ale u znacky Ford Mustang si predstavim prostej silne auto a ne naky ECO fuj ,,, mmj. radsi poslu penize Putinovi, nez usa :-D

martin
21. února • 22:35

Marne premyslim jake bych si koupil auto aby penize sly putinovi...

Moik
20. února • 15:36

Br... Jak muze nekdo napsat, ze posle penize radsi Putinovi nez USA a bejt Evropan... Nechapu. Davaj casy a devocku...

Marty
20. února • 20:08

Jak muzete posilat penize Putinovi, kdyz 60-70% z ceny za litr sezere ceska vlada, rafinerie a marze pumparu. Ta protiruska propaganda leze nektery uz evidentne silne na mozek.

fri
20. února • 6:41

Takže když si koupíte osmivál, tak peníze do USA neposíláte, kdežto s EB ano?
Ale dobře - buďme konkrétnější - co by mělo na 2,3 EB vadit?
To že má zákazník možnost volby? To je přece vždycky plus.
Spolehlivost? EB od fordu mají mezi turbomotory velice slušnou pověst.
Výkon? Ano, 314 kobyl je méně než 418, ale označil byste výkon za nedostatečný?
Kroutící moment 434/3000 EB 524/4250 V8 - naprosto v pohodě v obou případech.
Spotřeba - v případě manuálu lepší o 5,5 l (ano, já vím, normovaná) v reálu bude rozdíl menší, ale v běžném provozu bude prostě uspornější. Na okruhu (pokud by ho tam někdo nedejbože vzal) se rozdíl setře, to ano.
Takže jako hlavní důvod pro V8 mi zbývá "ten pocit". Ten pocit že do nadupané americké káry patří velký motor, protože tak to má být.
A taky ta nostalgie za starými dobrými časy (které zas tak růžové nebyly).

Rigor_Mortis
21. února • 15:33

Ano, v podstate mate pravdu. Ale kdybych si mel koupit mustanga, ikonu americkych bouraku, tak jedine s V8. U me je proste moznost volby jednoducha. V8 nebo radeji nic :)

runner42
21. února • 8:38

300 koní je málo, ubírat výkon ve prospěch spotřeby je u muscle caru nesmysl, na okruhu se s nimi jezdí často a podíl prodejů dieselů ve vyšší třídě opravdu nepředstavuje "drtivou většinu". To je zhruba výčet všech tvých nesmyslů z tohoto vlákna.

R-blade
20. února • 7:25

To je jak formule 1 1.6 vysavač..prijde mi to směšný tak když si koupím káru za mega tak asi mám i na provoz ..vždycky to tak byla..byla to taková výsada co dělila lepší od průměru..pochopím to v čem koliv jiném ale ne v mustanku a jiných Amerikách i blbej Rolls ti da mam pocit 6 litrovou v8 nebo ne? To už radši vypínáni Válců když nepotřebuješ výkon..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
fri
20. února • 7:51

Pak bych si nechal vysvětlit, proč se drtivá většina aut ve střední a vyšší třídě prodává v dieselu. Ten je totiž díky své váze a projevu skutečným zabijákem jízdních vlastností a kultivovanosti.
2,3 EB mě v tomto vůbec neuráží.
Vypínaní válců - no - myšlenka dobrá, ale z testů (já to ještě nezkoušel) vyplývá že ten chod je znát (tedy u 1,4 tsi) u víceválců to snad problém nebude.

Pate
20. února • 9:47

Přece se i u nás nabízí motorizace jak 5.0 V8, tak 2.3 ECOboost, což je super.
Že si kupci vybírají více 2.3 ECO, je přece jejich volba, oni platí.Pokud s tím má pisálek-teoretik problém, nech si koupí Mustanga s 5.0 motorem, je to jeho volba. To je právě to super, že každý má tu volbu zvolit si motor, jaký mu vyhovuje.A lépe motor 2.3 ECO v garáži, než 5.0 V8 na oťapkaném monitoru ....

Maggots
20. února • 18:45

Moc to resite, proste k mustangu mam spojeni monstrum, kdybych ho teoreticky mel a nekdo se me zeptal co tam mam za motor, tak bych se stydel rict 2.3 ECO, asi jako bych nemohl mit AUDI 1.6,1.8 2.0 L , mam na tohle asi tedy naky divny nazor, tot vse :-P

Doporučujeme

Články odjinud