Nový Ford Kuga: spíše kulturista než mrštný gymnasta

15 komentářů

Roman
2. července • 10:47

Dlho som na toto auto od FORDa čakal a je tu :) Je proste nádherné. Už som sa previezol, tuším to bola 2.0TDCi s Powershiftom, radenie pomalé, ale asi by som si zvykol. Mám Mondeo 2005. U FORDa ma mrzí, že kašlú na lyžiarov. Absencia stredového tunelu s lyžiarskym vakom neskutočne komplikuje pohodlie cestujúcich, ak si chcú skočiť napr. na jednodňovku na lyže v 4 osobách a nechce sa im montovať nosič lyží alebo box. Delenie zadných sedadiel 2:1 tomu nepomože :(

danjan
3. února • 17:44

Za moju CX-5 by som to nevymenil,ani náhodou :-):-)

space
2. února • 11:15

Pokud skutečně konzultovali každou maličkost s potenciálními zákazníky, tak to museli činit především s asiaty, protože ten naleštěný cirkus uvnitř odpovídá jejich vnímání vkusu...
Exteriér je taky trochu kapitolka a začal už u Focusu. Ty trojúhelníkové otvory v masce zaslepené černým plastem (leštěným/matným dle stupně výbavy) je taky dokonalá ukázka funkčního dizajnu...

Tom
2. února • 6:28

Takový hnusný auto z toho udělali....já nevim ale mě ta poslední designová série Fordu přijde jak když to okopírovaly někde v Číně....zajímalo by mě kdo je nynější šéfdesignér... Vám se tohle líbí????
Krok zpátky....první Kuga je proti tomuhle krásný nadčasový auto
humus

Celuar
1. února • 22:47

Ford je špičkový výrobca automobilov a dokazuje to u každého modelu ...Rovnako sa ale ukazuje, že každý výrobca má špecifické nelogické chyby u každého modelu a rovnako nelogické argumenty prečo to tak je. Je úplne jedno či je to BMW, Ford, VW, KIA alebo pod. Skrátka je to tak u všetkého ...Dokonalé auto nebude žiadne, vždy bude len dobré,zlé alebo lepšie,horšie ...B-]

Vana666
1. února • 21:38

Po přečtení testu mě nenapadá nic jiného než ach, to je úžasné auto. Něco takového tady ještě nikdy nebylo.Jinak by mě zajímalo kde udělali inženýři od Fordu chybu, že jejich systém AWD končí s přerozdělováním sil na poměru 50:50 a neumí víc.

Demo
1. února • 22:19

a co by jako mel vic umet?

Vana666
1. února • 22:50

no přece 100:0 až 0:100
limit 50:50 je málo

Demo
2. února • 11:03

tohle neni offroad, ale SUV !

Vana666
2. února • 12:23

No a co ? V autě je použitý připojovací systém pohonu a takový přece běžně umí daleko větší rozsah sil než jakým se rádoby chlubí v tomhle testu. A je fuk jeslti se jedná o offroad, SUV nebo jakékoliv jiné auto. Čemu na tom nerozumíš ?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Demo
3. února • 10:26

"no přece 100:0 až 0:100
limit 50:50 je málo"Tak mi ukaz ktery SUV tohle cos napsal dokaze?

Vana666
3. února • 13:57

úplně všechny s připojovacím systémem, všechny Haldexy (yeti, touran..., všechny x-drive tj. X3, X5 ...PSA např. P4007, DaciaDuster , Pajero ...
a úplně stejně to platí i pro ručně přiřaditelné mechanické pohony

CyberVic
6. února • 13:01

...co ti na to rict? ...uveril si marketingovejm kecum, podivej se nekdy na nakresy, a bude Ti jasny, ze technicky je to nesmysl... Ale v realnym zivote je to uplne jedno...!!!!

Vana666
6. února • 19:45

CyberVic: myslím že se v téhle problematice orientuju zatraceně dobře. Klidně uveď libovolný argument podporující tvé tvrzení a já ti vysvětlim v čem se mýlíš.

josephko
1. února • 17:59

Priznám sa, že celkom nerozumiem uvažovaniu inžinierov od Fordu. Čo je cieľom mini batožinového priestoru? Byť aspoň v niečom naj?
A navyše tá preplácanosť prístrojovky u Fordov (netýka sa Mondea a veľkých MPV) a externý dizajn na jedno kopyto. Potom sa nemožno čudovať, že aj Ford je v hlbokej strate.
V súčasnosti by som volil (neberiem do úvahy luxusné značky), mazdu, potom VW a kórejcov, potom nejakých japoncov a až následne by prišiel na rad nejaký ford - keby už nič iné nebolo :-D.

Doporučujeme

Články odjinud