Nový Ford Ka: odhalující fotografie

Nový Ford Ka se nám odhaluje pěkně postupně, ale nyní přichází sada fotografií, ze které se dá konečně tušit o něco více. Malý prcek z dílny Fordu se sice světu představí až v září, ale již nyní je jasné, že vše potřebné budě známo daleko dříve.

Ford Ka vznikl ve spolupráci s automobilkou Fiat, která na stejné platformě vyrábí model Fiat 500. Nové Káčko se bude vyrábět v Polském závodě Tychy, kde se počítá s počáteční produkcí 120 000 vozů ročně.

Pod kapotou Fordu Ka se objeví trojice motorů - zážehové čtyřválce 1,2 l a 1,4 l s výkonem 68 resp. 100 koní a diesel 1,3 TDCI s výkonem 75 koní. Proslýchá se, že později by měl dorazit také ostrý model ST s přeplňovanou čtrnáctistovkou s výkonem okolo 150 koní.

Ford si u nového modelu dal práci s ergonomii interiéru a také si dal záležet na výběru materiálů. Není pochyb o tom, že podvozek bude opět na vysoké úrovni, ostatně jak jsme již u Fordu zvyklí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový Ford Ka na neoficiálních fotkách

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků