sto let vyráběj auta a ještě furt nepřišli jak na to ...
:-D Vic jak 100 let a myslim, ze na to prisli uz u prvniho Modelu A, Modelu T, jinak by jsi jezdil jeste na drahe kolobezce. ;-)
V roce 2004 jsem si pořídil Okt.II. a po lízingu Rychle do bazaru!!!! najeto 85000. A poruchy- 2x váha vzduchu, pravé přední ložisko, v zimním období vrzající palubka,centrál. zam.,...Momentálně mám C-maxe r.v.2007 najeto 68000 a bez poruchy!!!! a to ho nešetřím! A o proti Oktávce Mnohem líp sedí líp se řídí prostě ve všech směrech lepší auto. Teda až na kufr to měla Okt. větší.
No když si přečteš něco o jejich ekonomický situaci, seznámíš se s modelovou nabídkou a zeptáš se u piva průměrnýho automechanika na forda tak rychle přehodnotíš svůj žebříček nejhorších výrobců aut.B-]
Jsi vul.
To víš že to neni tak zlý - spasí je ten "gynekologickej dyzajn" nebo jak to nazývaj. Ale nechat zálohu v jejich autosalonu bych nedoporučoval ;-)
Dizajn kazdej ery a kazdej automobilky bude mat svoje meno aj je niekam zaradeny. Ten "gynekologicko-kyneticky" myslim, ze este len pride. Ja nedoporucujem nechavat len tak zalohu v ziadnom autosalone. Ludia su proste ludia a obcas casto robia kraviny. Zaloha u takeho premioveho segmentu moze niekedy boliet o to viac, pretoze tam to "bezny" clovek skor vobec neocakaval. Zrazu "BUM" a predsa pride sklamanie. Aj Mercedes, BMW5, ci uplne bezna A6 sa tiez pokazi. Alebo, zeby tieto z aut boli nepokazitelne? Zalezi od konkrenej skusenosti, vsak!?. Casto je to prast jak uhod. Ak trafis na dobry kus, budes chvalit, ak na zly budes preklinat. Casto nezalezi aku znacku si vyberies, skor je to otrazkou stastia, ktory pracant ti voz montoval, ci kontrolor preveroval. Vsade pritopmny ludsky faktor je casto podliehajuci naladam. Ak bol mlady a myslel na frajerku, bol myslienkami kde si inde. Ak bol stary, uz chybala ista zrucnost mladych a tesil sa na marias a to svoje pivo. Ak mal skvelu manzelku, krasne deti a tak uspesny den, aj tvoje auto sa tak moze stat pre teba uspesnym. Vysledkami prace sme na sebe zavisli. :-D
Mozna vul je, coz o to, ale ma chlapec naprostou pravdu.
Sorry, ale clovek, ktery ma dobrovolne neco spolecneho s Fiatem Sedici, by mel akorat tak soupat potichu v koute nohama s prstem v nose.
Nechapu reakci na mne ohledne Fiatu Sedici...
http://www.cardesignfetish.com/wp-content/uploads/2009/02/car_photo_300959_251.jpgahttp://www.hybridcarblog.com/uploaded_images/ford_focus_hybrid-774204.jpg
Tak nevím, jestli jsem sám, ale nový Ford C-max je vážně hnus, velebnosti. Jestli bude Focus podobný, tak bych raději koupil současnou generaci - mnohem pěknější.
O tej buducej krase - hlavne bez obav. Ja verim, ze aj C-Max, aj jeho verzia Grand C-Max, to chce vidiet nazivo. A komu sa zda priuzky priestor pre nastupovanie pri odsuvacich (praktickejsich) dverach Grand C-maxu, moze si zvolit klasicke prevedenie C-Maxu. Zabery hodn skresluju. Novy Focus III by mal mat stale rovnako elegantny sportovy smrnc aj v podobe Focus Coupe, (planuju oprasit meno Ford Capri):http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/235984/ford_capri_coming_at_last.htmlalebo ako to uz uviedli v klasike:http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/234878/new_focus_on_horizon.html;-)
no já nevim, tuhle byl v nějakém časopise grafický "návrh" jak by to mělo vypadat a přední část mi přijšla jak dospělá Fiesta, zasek trochu jako Ceed Pro ale tty světal v zadu mi moc nešmakovali..
Nejak mi stale unika jaky je rozdil mezi Mazdou 3 (2009) a Focusem (2010) rad bych aby to nekdo mohl porovnat, diky.
Motory, podvozky, vybavy, vzhled, prevodovky...co maji spolecneho - globalni platformu.
Nemaji spolecnou ani tu globalni platformu, Focus 2011 bude mit treti generaci, Mazda3 2009 ma tu soucasnou druhou. Prvni auto, co bude mit novou 3 generaci tedy globalni platformu, je prave Ford C-MAX.Smula co, holt Ford prodal velkou cast akcii z Mazdy, sice se prezidet Mazdy dusoval, ze nic nezmeni na spolupraci s Fordem, ale opak je podle me pravdou, stejne tak jako Mazda nebude mit zadny EcoBoost motor, ani asi nove generace Fordovych hybridnich platforem nedostane a bude je asi muset koupit pod licenci od Toyoty.
Mám kamaráda Angličana celoživotně v automobilové proůmyslu a potvrzuju. Ford byl pro Volvo, Mazdu a další obrovským přínosem, jen Mazda se trochu zdráhala jeho techniky využít a snaží se jít svou cestou, je to vidět na prodejích, ale svou cestou jde spíš jen pozměňováním Fordích věcí než zcela samostatným vývojem. Další vývoj už od Fordu nedostane, takže půjde zcela svou cestou, uvidíme jak...
Uvidime jak? Mazda ma kupodivu mnoho veci z naprosto vlastniho vyvoje, ktery neni modifikaci Fordich technologii. Tech 33,5% co vlastni Ford neprineslo az tolik technologii, jak by se zdalo. Mnoho motoru jsou naprosto vlastni konstrukce, pohony taky apod. Ano, platformy jsou globalni.
A to ještě lidi nevědí, že momentálně většina benzínových motorů používaných u Forda jsou motory od Mazdy...
A dobre ze to nevi, kdyz je to blbost nebo slusne receno rozsirena nepresnot. Ani jeden neni od Mazdy a rozhodne ani ne vsechny ze spolecneho vyvoje Fordu a Mazdy. To ze Ford s Mazdou sdileji globalni radu I4 spolecne vyvijenou, ktere jsou timpadem postaveny na stejnych blocich motoru, jeste z Duratecu nedela MZR. Uz vubec to neznamena, ze ty motory jsou Mazdy. Globalni I4 Ford-Mazda jsou momentalne jen 2.0 a 2.3 pokud me pamet neklame.Treba Zetec-ky - rada Sigma prejmenovane na Duratec tam neni s Mazdou spolecneho vubec nic, take proto si Mazda vyviji vlasni 1.3 a 1.5. Protoze tyto male benziny proste od Fordu nema.Navic treba diesel 1.6 co ma Mazda2 a Mazda3 je nejenom vyvoj Fordu, ale i vyroba primo v tovarne Fordu.
Diesel 1.6 je společný vývoj PSA a Ford a motory do Mazdy jdou buď od PSA nebo Fordu podle potřeby, totéž platí pro diesel 1.4.
ale no tak. Motory u Mazdy jsou jak od Fordu, tak vlastni vyvoj. Naprosto vlastni jsou napr. soucasne agregaty 2,2 dizl, 2,3 benal apod.
...sem s nim...jen at se designove trosku vic odvaze nez prvni fotky C-Maxu a doufejme, ze pri prvnich prodejich bude hned dostupny s novymi motory Eco-boost a ne ze nabidnou stare benzinaky a k tomu jednu ecoboostackou a zrovinka nejdrahsi...tak jak se to dela obecne :DSup sup sem s nim at se je na co tesit :D
no me prave podle fotek nejak vubec nezaujal. kdybych nevidel napis ze je to neco co se teprve bude predstavovat, dal bych malicek za to, ze sem ho videl jezdit po silnicich uz loni.....
Tak ono staci kdyz bude mit trosicku vylepseny predni naraznik od noveho C-Maxe..neco nizsi vysku kastle a hned bude dynamictejsi az az.....hlavne at se zlepsi interier. Ten soucasny je sice kvalitni...ale nezajimavy...a fakt me stvou plastove vyplne ve dveri :o) tedy jen kdyz clovek stoji v kolone a nudí se:)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.