Nový Ford Focus již míří k prodejcům

Nový Ford Focus již míří k prodejcům na evropských trzích. Prodej bude zahájen již příští měsíc. První várka 2 500 vozů opustila výrobní závod v německém Saarlouis minulý týden. Od té doby denně vyjíždí z bran továrny v průměru 1 000 kusů nového Fordu Focus, nicméně do konce měsíce února bude průměrný denní objem expedice navýšen na 1 450 vozů. Většina Focusů z první série je určena pro Velkou Británii. Bez výjimky se jedná o pětidveřové verze a více než 70 procent z nich je v nejvyšší výbavě Titanium.

„Nyní, když ze Saarlouis odjíždějí první kusy nového Focusu, včas a v nejvyšší kvalitě, se již mohou rozjet dodávky na jednotlivé evropské trhy naplno. Koncem měsíce pak zahájíme expedici čtyřdveřového modelu,“ vysvětlil Horst Ritze, vedoucí materiálového plánování a logistiky, Saarlouis Vehicle Operations. „Pro zahájení prodeje v Evropě máme připraveno 12 000 automobilů.“

Zcela nový Focus byl navržen v Evropě jako globální model, určený pro více než 120 trhů po celém světě. Vedle Saarlouis se Focus vyrábí rovněž v americkém Michiganu a ještě během letošního roku bude spuštěna produkce také v ruském Petrohradu. Ve finále bude tento model ovšem vznikat na třech kontinentech: začátkem roku 2012 se spustí výroba nového Focusu v čínském Čchung-Čchingu, kde se pro něj v současné době staví moderní výrobní závod, a také v thajském Rayongu.

Zdroj: Ford
 

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků