Nový Ford Focus již míří k prodejcům

Nový Ford Focus již míří k prodejcům na evropských trzích. Prodej bude zahájen již příští měsíc. První várka 2 500 vozů opustila výrobní závod v německém Saarlouis minulý týden. Od té doby denně vyjíždí z bran továrny v průměru 1 000 kusů nového Fordu Focus, nicméně do konce měsíce února bude průměrný denní objem expedice navýšen na 1 450 vozů. Většina Focusů z první série je určena pro Velkou Británii. Bez výjimky se jedná o pětidveřové verze a více než 70 procent z nich je v nejvyšší výbavě Titanium.

„Nyní, když ze Saarlouis odjíždějí první kusy nového Focusu, včas a v nejvyšší kvalitě, se již mohou rozjet dodávky na jednotlivé evropské trhy naplno. Koncem měsíce pak zahájíme expedici čtyřdveřového modelu,“ vysvětlil Horst Ritze, vedoucí materiálového plánování a logistiky, Saarlouis Vehicle Operations. „Pro zahájení prodeje v Evropě máme připraveno 12 000 automobilů.“

Zcela nový Focus byl navržen v Evropě jako globální model, určený pro více než 120 trhů po celém světě. Vedle Saarlouis se Focus vyrábí rovněž v americkém Michiganu a ještě během letošního roku bude spuštěna produkce také v ruském Petrohradu. Ve finále bude tento model ovšem vznikat na třech kontinentech: začátkem roku 2012 se spustí výroba nového Focusu v čínském Čchung-Čchingu, kde se pro něj v současné době staví moderní výrobní závod, a také v thajském Rayongu.

Zdroj: Ford
 

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 305 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 33 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků