Nový Ford Fiesta zná své české ceny

Český dovozce vozů Ford oznámil ceny svého zcela nového modelu Ford Fiesta. Základní cena byla stanovena na příznivých 259 990 Kč a pětidveřový Ford Fiesta v bohaté výbavě Titanium je v rámci zaváděcí nabídky k dispozici za 299 990 Kč. Na českém trhu se Fiesta bude prodávat s tří, nebo pětidveřovou karoserií, ve čtyřech stupních výbavy a se třemi zážehovými (1,25 Duratec/60 či 82 k, 1,4 Duratec/96 k) a dvěma vznětovými (1,4 Duratorq/68 k a 1,6 Duratorq/90 k) pohonnými jednotkami. Všechny motory jsou spojeny s manuální pětistupňovou převodovkou, k dispozici však je i automatická čtyřstupňová převodovka pro vozy vybavené motorem 1,4 Duratec.

V oficiálním ceníku pak začíná cena třídveřové Fiesty s motorem 1,25 (60 k) ve výbavě Ambiente částkou 259 990 Kč, pětidveřový model stojí 274 990 Kč. Cena nové Fiesty s motorem 1,4 Duratec (96 k) začíná částkou 336 990 Kč a varianta s motorem 1,4 TDCi (68 k) je v nabídce od 364 990 Kč. Zvýhodněná zaváděcí nabídka Titanium za necelých tři sta tisíc korun nabízí bohatou výbavu obsahující např. pět airbagů (včetně kolenního pro řidiče), klimatizaci, rádio s CD přehrávačem, elektricky ovládaná přední okna, palubní počítač, volant nastavitelný ve čtyřech směrech, mlhová světla ad.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford Fiesta Zetec S

 

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků