Nový Ford C-Max přijde v roce 2010 (spy photos)

Původní C-Max se objevil na trhu v roce 2003 a faceliftu se dočkal v minulém roce. Ten ale nevydrží dlouho a trh si žádá své - Ford proto zahájil testy nové generace, nejprve samozřejmě v podobě muly zachycené na cestách v Německu.

Vůz na fotografiích má například větší rozchod zadních kol a mírně prodlouženou karoserii. Na trhu se nový C-Max objeví v roce 2010 a poprvé ve své kariéře zavítá také na trhy Severní Ameriky.

Protože C-Max vychází z Focusu, bude s ním sdílet kromě platformy také motory s objemy od 1,4 do 2,0 litru, přeplňovaný zážehový pětiválec se pod kapotou vozu neočekává.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Nová generace Fordu C-Max přijde v roce 2010

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

dnes | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků