Nový Ford C-Max oficiálně odhalen (první foto)

To, o čem napovídalo množství špionážních snímků z poslední doby, se před pár hodinami stalo skutečností - Ford odhalil podobu nového C-Maxu s cílem jej poprvé veřejně představit na blížícím se frankfurtském autosalonu.

Pár oficiálních snímků (ze kterých jsme vám ještě „vyřezali” několik detailních pohledů k dobru) je bohužel zatím prakticky vše, co Ford ke své novince řekl. Odhalení vzhledu provází pouze zpráva o tom, že se pod kapotou nového C-Maxu objeví nový motor 1,6 EcoBoost, využívající přeplňování turbodmychadlem a přímého vstřiku paliva do válců. Jeho výkon a další parametry ovšem zůstávají neznámou.

Více snad jen tolik, že vůz bude nejprve nabízen pouze v pětimístné verzi, sedmimístná bude následovat později. Další informace budou jistě uvolněny před začátkem frankfurtského automobilového šílení...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Ford C-Max 2010
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků