Nový crash test v praxi: Řidič vozu pro mexický trh by neměl šanci přežít!

wolff  |  02. 11. 2016 08:23  |  [46.13.136.xxx]

No jo, Sentrou sem v Americe jezdil v roce 2003, bylo to vlastně něco mezi Primerou a Almerou první generace. Jako dobré auto, ale už tehdy samozřejmě zastaralé a jedno z nejlevnějších aut na tamním trhu. Ale jezdilo to dobře, ale bezpečnost od takto starých aut snad nikdo soudný dnes čekat nemůže. Je to už dnes v podstatě veterán.

Odpovědět  |   | 
Marteen  |  02. 11. 2016 08:41  |  [92.63.50.xxx]

Tak z první kamery sem si říkal, že dostal střechou... Z druhý koukám, že dostal volantem... Ze třetí kamery bylo vidět, že mu jí flákla i palubovka....
Tak to je jak čínský auto před 10 lety...

Odpovědět  |   | 
Muhehe  |  02. 11. 2016 08:44  |  [89.248.248.xxx]

4000 lidí za 5 let?!?! To by tam mělo vtrhnout NATO a zachránit je všechny! Je to až neuvěřitelné. Kdyby radši v Mexiku udělali něco proti drogovým bossům, to by najednou Mexiko bylo ještě víc přelidněné než je. Lidí je tam jak sr*ček a 4000 lidí je tam jako kapka v moři.

Odpovědět  |   | 
tom  |  02. 11. 2016 10:34  |  [95.82.135.xxx]

4000 jenom v tomhle modelu auta, pokud tomu správně rozumím...

Odpovědět  |   | 
ixb1  |  02. 11. 2016 11:43  |  [62.201.23.xxx]

Více takových skvělých vozů pro muslimské země!

Odpovědět  |   | 
kuk  |  02. 11. 2016 12:00

To je zase blamáž, agentura slibovala (aspoň dle novinářů) stejné auto, od stené značky akorát vyrobené každé jinde, jedno v Mexiku a druhé v USA.
A výsledek jsou 2 auta výrobně od sebe sice akorát jen rok, ale modelově 1/4 století a generačně je jedno v pravěku. Té jako když se srazí vnuk s pradědou, chudák praděda. Dost blbý PR teda. Záměr chválihodnej, výsledek naprd.

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  02. 11. 2016 12:29  |  [193.245.34.xxx]

Přesně tak. Stačilo by proti sobě poslat třeba evropský Ford Escort z roku 92 a dnešní Ford Focus. Dopadne to podobně, ne-li stejně. Přesně na to jsem poukazoval u původního článku, že je otázka, jaká auta srovnávají...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 11. 2016 17:06

To se dalo čekat, že udělají něco podobného.
Akorát netuším, jak v rámci té iniciativy chtějí dosáhnout, že se ta superbezpečná auta budou prodávat i na trzích, kde dnes jezdí bezhvězdičková. Kdo si je asi za ty ceny koupí? Ti lidé s tím jezdí ne proto, že chtějí, ale proto, že na nic jiného zkrátka nemají...

Odpovědět  |   | 
Petoo454  |  02. 11. 2016 13:12  |  [92.245.192.xxx]
audax  |  02. 11. 2016 20:47  |  [78.98.70.xxx]

tak samozrejme technologie výroby aut a všetko čo s tým súvisí boli iné v roku 1992 a sú iné v roku 2016,vela sa zmenilo,zmenili sa aj štúdie ohladne bezpečnosti,jej hodnotenia,inak sa posudzujú a konštruujú deformačné zony,takže auto vyrobené podla postupov platných v roku 1992 bude na tom trošku inak ako ako auto vyrobené podla dnes platných a zaužívaných pravidiel...že im je to v mexiku jedno,je to ich problém...aj v ázii a hlavne indii používaný tuc-tuc bude s bezpečnosťou na stredoeuropskej dialici úplne out a predsa sa stále vyrába,jazdí a používa....

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  03. 11. 2016 21:12

"Víte, co se stane, když se proti sobě rozjedou dva prakticky stejné automobily,"

hej prakticky stejne, len uplne ine

Odpovědět  |   | 
0414  |  04. 11. 2016 15:22  |  [178.40.67.xxx]

http://www.pnp.de/region_und_lokal/landkrei... ... Trabant v 90km/h do skody roomster dopadol ovela lepsie :D

Odpovědět  |   | 
0414  |  04. 11. 2016 15:22  |  [178.40.67.xxx]

http://www.pnp.de/region_und_lokal/landkrei... ... Trabant v 90km/h do skody roomster dopadol ovela lepsie :D

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu: