zadny poradny benzin a ten 4st. automat je taky dobry :-|
Kdyz benziny nikdo nekupuje, tak je ani nikdo nenabizi. Dneska bezne se naftaku ve stredni tride proda desetkrat tolik co benzinu, takze velke investice do benzinu nejsou.
4-stupnova automaticka prevodovka je iba pri motore 2.0i, zvysne 3 automaty su 6-stupnove
Ano, ano su to ceny zavadejici :-D Vybava sa tiez neda rozne kmbinovat (skoro ako japanici), takze kupit radsej japanika :-P
jakto, že se nedá výbava kombinovat? V podstatě si lze vzít nejmenší stupeň a k němu téměř cokoli z nejvyššího.
2,0i 16V Base / Confort vybava.alebo normalne pruzenie (bez HYDROACTIV 3) + Motor 170 HDI atd ... alebo sa mylim ?
jde o to, že C5 apod. měli vždy jenom hydroactive a u této generace nabídli u základní verze i alternativu. Jinak to, že pro určité motory nejsou všechny stupně výbavy je zcela standardní věc. Koukam-li na jakoukoli značku, tak je to to samé v bledě modrém.
No asi je to tak. Ale pacit sa mi to nemusi :-( Moze to byt pre niekoho dovod kupit ine auto.
ono moc vozů v dané cenové hladině, kde lze ke každému motoru objednat všechno asi moc nebude. Upřímně mne žádný takový nenapadá.
cokoliv z VW gruppe. motory a vybavy napric spektrem. je jenom malo vyjimek, kdy se dana vybava neda dokoupit do nejake vybavy.
No U VW Group je to jednoduche, tam zadna vybava neni a dokupuje se vsechno, takze flexibilita maximalni. Nicmene i tam je obvykle, ze k zakladni vybave neni maximalni motor a obracene.
Jeden takový je, nový Superb.
Skor mi islo o ten HYDROACTIV ... to ja nemusim, aj ked vyhody uznavam. Co v aute nie je, to sa nemoze potento ;-) Uz som 2x zastal na dialnici v AT, uz viac nechcem ...
HYDROACTIV vydrží víc než nějaký tlimiče to ti řekne téměř každej citroenář
Dnes si člověk nevybere, auta jsou prošpikována elektronikou a různými motorky apod. U Citronu bych se bál, že se pokazí kde co, ale právě Hydractive je na těch autech asi to nejspolehlivější.
a ono bez toho podvozku to auto dost ztrácí význam a efekt.
jj, citroen bez hydraulického podvozku už nie je "to pravé orechové", kto mal raz citroena s hydraulikou pod zadkom tak ten si už to pohodlie nechce odpustiť... B-]
to su zasa kecy, na trhu su auta s lepsim podvozkom ako ma citroen - pohodlnejsim a zaroven istejsim
heh, vtipnejší príspevok som už dlho nečítal. Stačí si pozrieť napríklad toto:Porovnanie tlmenia Citroen C6 vs. BMW Series 5 http://www.youtube.com/watch?v=EAMnDF3ismQ&NR=1nech si každý spraví vlastný úsudok :-D
hehe, pekne urobeny test.Kazdopadne uz vopred bol jasny vitaz, ked postavili C6 proti modelu znacky, ktora si hovori sportova a ma klasicky podvozok...Keby to porovnali s e-klasse s airmaticom, tak by to vyzeralo inac.A to snad nemusim hovorit, ze C5 (predchodzia generacia) ma od e-klasse velmi velmi daleko co sa tyka pohodlia podvozku.
Keby porovnali C6 s hocičím, vždy by bola víťaz.BTW, predchádzajúca C5 išla cestou trocha tvrdšieho podvozku, ale stále je pohodlnejší ako akýkoľvek konvečný (vinuté pružiny)Tu sa bavíme o novej C5 a tá ma podvozok prevzatý práve po C6.
ad predchadzajuca C5: nesuhlas.Ked som zo svojej C5 presadol do do predchadzajucej generacie C-klasse (c220cdi T-modell) tak som bol vo velkom soku, ze auto s vinutymi pruzinami moze mat omnoho tichsi, pohodlnejsi (sice len o trocha ale pohodlnejsi) ale za to v priamom smere aj v zakrute omnoho istejsi podvozok.Dnes mam lex IS, moj sef ma C5 2,2hdi, a sem tam jazdim s jeho autom, takze mam priame porovnanie a aj IS ma mierne pohodlnejsi podvozok - a to ja mam 225/45/17 a on ma 215/55/16...! Nemusim snad hovorit o jazdnych vlastnostiach a stabilite ci uz v priamom smere alebo v zakrutach - ked som isiel na C5 na lyzovacku, 3 ludia v aute + vybava, zapnute tlacitko sport napriek tomu pri predbiehani (pri vychadzani spoza auta predomnou) sa auto velmi zakyvalo. Toto v lexuse vobec nie je, auto je daleko stabilnejsie a to aj pri obsadeni 4 osobami a truhlou s lyzami, lyziarkami a bundami!Jednoducho ak niekto chce rozpravat o "kvalitach" podvozka starej C5, tak nech sa najprv prevezie aj v inych autach. A to este musim spomenut, ze mi odislo to cerpadlo a nove stalo 40tis Sk.Keby citroen spravil C5 s podvozkom ako mala XM alebo xantia (a odstranil by hupanie, co nie je problem) tak to by bola ina kava. Ale C5 ma podvozok ako stare VW, ktora sa na dlhych nerovnostiach hupe a na kratkych poskakuje.Na margo novej C5 - to ze ma prevzate pruzenie z C6 nic neznamena, otazka je, ako to naladia. Ja som v tom este nesiel. Zatial vsak ziaden novinar vyslovene nepovedal, ze je to auto prijemne makke, skor naopak a pocujem to, ze je to miminalne tak tvrde ako C5 a ze je to naladene viac do sportovna.
Tak sa zdá, že ceny sú veľmi podobné so Superbom. Takže záleží len na kupujúcom, čo mu bude viac vzhovovať. Osobne by to bol C5 Tourer 2.0Hdi Comfort :-D
to si robite srandu? ceny novej c5 su u nas zname uz pomaly mesiacnavyse mate stupne vybavy v nespravnom poradi (Style, Dynamique, Confort, Exclusive), pomlciac o tom, ze stupen vybavy 'Base' sa v skutocnosti vola 'Style' a nemate uvedenu cenu pre 2.0i 16V Confort.na zaver len s lutostou dodavam, ze ceny za Confort a Dynamique v skutocnosti nie su rovnake. zrejme preklep alebo nespravne info.nic proti, ale tomu sa hovori seriozny clanok?
Dobrý den, čerpal jsem z oficiálního ceníku na www.citroen.cz, pokud tam mají chyby, které popisujete, bude někde problém...
pozrel som a hlboko sa ospravedlnujem, oficialny cennik tak naozaj hovorinemeni nic na fakte, ze vo vacsine statov eu, kde citroen ma v ponuke zakladnu vybavu, vola sa style a dynamique je nizsia ako confort (vid francuzsko,nemecko,...), ale miestami existuje stupen tendance, ktory je na rovnakej urovni ako dynamique a tam su ceny rovnake len v pripade, ze dynamique ma hydraktiv a tendance metalique, co ako pozeram je pripad CR. preto zrejme to nedorozumenienapriek tomu, ze spominany cennik je oficialny, nemam pocit, ze to je definitivna podoba a bolo by vhodne si to preverit.
V současnosti je ale oficiální ceník pro nás jediným důvěryhodným vodítkem. V jeho závěru je však uvedeno, že se bude jednat o ceny zaváděcí, proto lze očekávat, že se ceník někdy během léta ještě změní. Každopádně je vídět, že novou C5 sledujete vlmi poctivě ;-)
za par mesiacov sa znizia ceny, ako to ma citroen vo zvyku
Také mne to "neskutečně rozohnilo" a jsem nepříčetný, co to tu píší.... Na důkaz, že s tímhle serverem je třeba udělat pořádek jsem zahájil prostetní žranici, domácí zabíjačka (tedy u cizích, já jsem nemakačenko).:-D Nicméně nechápu, oč jde? Jestli se někdo upsal, dá se mu to sdělit slušně bez emocí, on opraví a je. Osobně se mi tohle auto líbí, ale prootže počet vozů doma je limitován, další se bude muset vybrat pečlivě, nicméně C5 je krásná, bez ohledu na ceny. No jo, ještě že jsou "dokonalí" a "neomylní" lidé. jinak by byla na světě šílená nuda...B-] jo, svět by zkrachoval...
kazdy sa obcas sekne, ale nie styri krat v tak kratkom clanku, ktory je navyse komplet postaveny na cenniku citroenu (pismenko, cislo, cislo, cislo) a niekto, kto si hovori profesional to nie je schopny spravne odpisat? navyse toto nie je sukromny blog, ale specializovany server, ktoreho redaktori su schopny zistit, ze alfa chysta suv, co je v porovnani s cennikovym faktom dost pracna zalezitost.pokial autorovi neprekazaju hrube nepresnosti, tak nech si za kazdym clankom napise 'Skutocnosti opisane v clanku nemusia suhlasit s realitou' alebo nech si da pozor a kontroluje, co pise.uprimne dufam, ze sa po vikende nieco v tom clanku zmeni.
PROTESTNÍ ŽRANICI.....my při tom i chlastáme, takže nějak neřešíme písmenko a pár desítek tisíc...:-D:-D:-D
Pokud si navíc zákazník počká tak půl roku, dočká se opět slev 100-200tis. na nové vozy z výroby. ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.