Nový Citroën C4 na českém trhu, ceny začínají pod 300 tisíci Kč

Nová generace kompaktního hatchbacku Citroën C4 právě vstupuje na náš trh. K dispozici budou tři výbavové stupně Attraction, Tendance a Exclusive, přičemž již ten základní nabídne například šestici airbagů, posilovač řízení s proměnným účinkem, ABS s EBD a EBA, centrální zamykání na dálku, elektrické ovládání předních oken a vyhřívaných zpětných zrcátek nebo klimatizaci s manuálním ovládáním.

Zážehové jednotky zastupují atmosféricky plněné čtyřválce 1,4 VTi/70 kW a 1,6 VTi/88 kW (alternativně dostupný s automatickou převodovkou) a známý, přeplňovaný motor 1,6 THP/115 kW. V nabídce vznětových pohonných jednotek najdeme kromě vrcholného dvoulitru 2,0 HDi/110 kW také tři verze „šestnáctistovek“ 1,6 HDi ve verzích 68 a 82 kW, přičemž druhá z nich je k mání také v provedení Airdream se soustavou start/stop a kombinovanou spotřebou nafty 4,2 l/100 km.

Nejlevnější výbavový stupeň Attraction je k mání pouze s nejslabší zážehovou a vznětovou pohonnou jednotkou (274 900 a 329 900 Kč), naopak nejvýkonnější varianty 1,6 THP a 2,0 HDi jsou vyhrazeny vrcholnému provedení Exclusive (454 900, resp. 499 900 Kč). Ceny sice Citroën označuje za „zaváděcí“, nicméně lze předpokládat, že v platnosti ještě nějakou dobu zůstanou. Zrovna Citroën ceny zvyšuje jen zřídka...

Kompletní ceník nové C4 si můžete stáhnout zde (PDF, 249 kB), úplný přehled technických parametrů pak stahujte zde (PDF, 391 kB)

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový Citroën C4 dorazil i na český trh
Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 160 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků