Nový Citroën C4 na českém trhu, ceny začínají pod 300 tisíci Kč

Nová generace kompaktního hatchbacku Citroën C4 právě vstupuje na náš trh. K dispozici budou tři výbavové stupně Attraction, Tendance a Exclusive, přičemž již ten základní nabídne například šestici airbagů, posilovač řízení s proměnným účinkem, ABS s EBD a EBA, centrální zamykání na dálku, elektrické ovládání předních oken a vyhřívaných zpětných zrcátek nebo klimatizaci s manuálním ovládáním.

Zážehové jednotky zastupují atmosféricky plněné čtyřválce 1,4 VTi/70 kW a 1,6 VTi/88 kW (alternativně dostupný s automatickou převodovkou) a známý, přeplňovaný motor 1,6 THP/115 kW. V nabídce vznětových pohonných jednotek najdeme kromě vrcholného dvoulitru 2,0 HDi/110 kW také tři verze „šestnáctistovek“ 1,6 HDi ve verzích 68 a 82 kW, přičemž druhá z nich je k mání také v provedení Airdream se soustavou start/stop a kombinovanou spotřebou nafty 4,2 l/100 km.

Nejlevnější výbavový stupeň Attraction je k mání pouze s nejslabší zážehovou a vznětovou pohonnou jednotkou (274 900 a 329 900 Kč), naopak nejvýkonnější varianty 1,6 THP a 2,0 HDi jsou vyhrazeny vrcholnému provedení Exclusive (454 900, resp. 499 900 Kč). Ceny sice Citroën označuje za „zaváděcí“, nicméně lze předpokládat, že v platnosti ještě nějakou dobu zůstanou. Zrovna Citroën ceny zvyšuje jen zřídka...

Kompletní ceník nové C4 si můžete stáhnout zde (PDF, 249 kB), úplný přehled technických parametrů pak stahujte zde (PDF, 391 kB)

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový Citroën C4 dorazil i na český trh
Citroën C1 0.998
Rok výroby: 2008
Stav: 47 444 km
Cena: 60 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 135 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 163 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků